Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класний менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О190803/2017/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15
Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21
Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН
Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30
Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39
Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство
Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46
Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз
Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58
Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68
Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78
Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка
Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху
Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95
Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Скрипник, Тетяна.
    Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра [Текст] / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 16-21

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- класний менеджмент -- ТЕАССН

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


   
    Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 61-74, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експертний коучинг -- емоційний інтелект -- інклюзивний клас -- класний менеджмент -- педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скрипник, Т.
Аль-Хамісі, Д.
Мартинчук, О.
Бірюкова, К.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Скрипник, Т.
    Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 118-130, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- інклюзивне освітнє середовище -- класний менеджмент
Анотація: В статті розкривається сутність цілеспрямованої та послідовної підготовки освітнього середовища до інклюзивного навчання у закладах освіти. Автор розкриває обмежений і суперечливий характер поняття «інклюзивне освітнє середовище» в українських нормативно-правових та навчально-методичних розробках; представляє міжнародні орієнтири, за якими освітнє середовище набуває таких характеристик, як: безперешкодне, стимулююче, підтримувальне, розвивальне для усіх учнів. Автор ретельно аналізує зміст та структурні компоненти стратегії «Класний менеджмент», спрямованої на позитивне перетворення освітнього середовища для успіху кожного учасника освітнього процесу. Представлено дослідження щодо впровадження стратегії «Класний менеджмент» в освітній процес, у якому взяли участь сім закладів освіти. Метою дослідження було здійснити позитивні перетворення в освітньому середовищі закладів освіти як підґрунтя впровадження ефективного інклюзивного навчання. Отримані результати засвідчили дієвість стратегії «Класний менеджмент», що позитивно перетворює освітнє середовище і сприяє розбудові грамотного інклюзивного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)