Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класний менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник, Тетяна
Назва : Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 16-21 (Шифр О190803/2017/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутизм--класний менеджмент--теассн
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Таранченко О. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії/ О. Таранченко (стр.7-15) Кл.слова: соціальне інтегрування,інклюзія,соціальна дієздатність
Скрипник Т. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра/ Т. Скрипник (стр.16-21) Кл.слова: аутизм,класний менеджмент,ТЕАССН
Кобильченко В. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором/ В. Кобильченко (стр.22-30) Кл.слова: внутрішні ресурси,дитина з порушеним зором
Кульбіда С. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи/ С. Кульбіда (стр.31-39) Кл.слова: товариство глухих,українська жестова мова,європейське товариство
Ільяна В. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення/ В. Ільяна, З. Пригода (стр.40-46) Кл.слова: корекція звуковимови,фонематичне сприймання,звуковий аналіз
Дічек Н. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років)/ Н. Дічек (стр.47-58) Кл.слова: діти з психофізичними вадами,диференціація спеціальних шкіл,індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов С. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка"/ С. Нетьосов (стр.59-68) Кл.слова: корекційна андрагогіка,освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська О. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги/ О. Склянська (стр.69-78) Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку,дитина раннього віку,соціальна поведінка
Литовченко С. . Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти/ С. Литовченко (стр.79-87) Кл.слова: особливі освітні потреби,інклюзивна освіта,порушення слуху
Тороп К. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації/ К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея (стр.88-95) Кл.слова: соціалізація,діти з інтелектуальними порушеннями
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 118-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--інклюзивне навчання--інклюзивне освітнє середовище--класний менеджмент
Анотація: В статті розкривається сутність цілеспрямованої та послідовної підготовки освітнього середовища до інклюзивного навчання у закладах освіти. Автор розкриває обмежений і суперечливий характер поняття «інклюзивне освітнє середовище» в українських нормативно-правових та навчально-методичних розробках; представляє міжнародні орієнтири, за якими освітнє середовище набуває таких характеристик, як: безперешкодне, стимулююче, підтримувальне, розвивальне для усіх учнів. Автор ретельно аналізує зміст та структурні компоненти стратегії «Класний менеджмент», спрямованої на позитивне перетворення освітнього середовища для успіху кожного учасника освітнього процесу. Представлено дослідження щодо впровадження стратегії «Класний менеджмент» в освітній процес, у якому взяли участь сім закладів освіти. Метою дослідження було здійснити позитивні перетворення в освітньому середовищі закладів освіти як підґрунтя впровадження ефективного інклюзивного навчання. Отримані результати засвідчили дієвість стратегії «Класний менеджмент», що позитивно перетворює освітнє середовище і сприяє розбудові грамотного інклюзивного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 61-74. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--емоційний інтелект--інклюзивний клас--класний менеджмент--педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)