Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=клімат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8):93/E93-965327961
Автор(и) : Evans, Virginia, Dooley, Jenny
Назва : Cultural Crossroads 1
Вихідні дані : Berkshire: Express Publishing, 2014
Кільк.характеристики :31 p.
ISBN, Ціна 978-1-4715-3299-3: 42.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111(075.8):930.85(44)(477) + 930.85(44)(477)
Предметні рубрики: Англійська мова
Культура Великобританії
Культура України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): родинні стосунки британців--дозвілля британців--традиційні страви британців--британський клімат--туризм--екстремальні види спорту--шкільне життя--українські традиційні страви
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shepel M.
Назва : Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 50-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деонтологічна культура--іноземна мова--професійна етика--менеджери
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kovács K., Kéringer J., Gyömbér N.
Назва : Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support
Паралельн. назви :Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2019. - N 2. - С. 74-79. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11 (Шифр С967601977/2019/2). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художня гімнастика--мотивація--прийняття самостійної підтримки--вигоряння--поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Jonah A. A.
Назва : Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria
Паралельн. назви :Соціальні технології вирішення гуманітарних проблем: досвід Нігерії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 42-48. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємництво--медіа--нігерія--безробіття--молодь
Анотація: Метою статті є обґрунтування застосування соціальних технологій як засобу стримування проблеми. Зокрема розглядається роль ЗМІ як інструмента залучення молоді Нігерії до підприємництва. Міркування про підприємницькі перспективи нігерійської молоді викладаються з точки зору двох конкуруючих теорій - неоліберальної та політекономічної. Перша пояснює неформальне підприємництво як результат раціонального рішення економічних суб'єктів працювати в неформальній економіці через обтяжливе регуляторне середовище; друга пояснює діяльність підприємців в неформальному секторі економіки недостатністю державного втручання, а також обмежених можливостей консультацій та мінімальної можливості підтримки малого бізнесу на початковому етапі його розвитку. Показано, що на теренах Нігерії ці теорії не так конкурують, як взаємодоповнюють одна одну, свідченням чого є відповідні емпіричні дані. Протягом багатьох років урядова політика в Нігерії не спромоглася створити сприятливе інституційне середовище для розвитку підприємництва, і наявний тут сьогодні слабкий підприємницький клімат є головним стримуючим фактором у процесах самозабезпечення та створення економічної автономії, що призвело до зростання безробіття, вандалізму та інших соціальних вад серед молоді країни. Авторське дослідження спирається на два основні припущення ''теорії порядку денного'': перше - преса та ЗМІ не відображають реальність, вони фільтрують і формують її; друге - концентрація ЗМІ на відображенні відповідних феноменів змушує громадськість сприймати ці питання як більш соціально значущі. З контексту цієї теорії випливає, що якщо ЗМІ встановлять відповідні настанови з соціально значущих питань, це вплине на формування відповідних світоглядних орієнтацій молоді. У висновках зазначено, що підприємництво в Нігерії розглядається як перспективний спосіб створення робочих місць для незайнятих випускників шкіл і закладів вищої освіти, тому залучення молоді до підприємництва може бути однією з відповідей на гуманітарні виклики, що стоять перед країною. Засоби масової інформації є засобом впливу на розвиток підприємництва шляхом створення відповідного дискурсу, що транслює цінності й позитивні образи підприємців, сприяє розповсюдженню підприємницького духу в суспільстві та є інструментом залучення молоді до підприємницької діяльності. Окреслено можливі технології ЗМІ у підтримці підприємницької діяльності, як-то: регулярні репортажі про успіхи підприємців; розповсюдження цінностей підприємницької активності серед молоді шляхом створення спеціального медійного продукту; створення документальних фільмів для пропагування підприємництва та демонстрації позитивної динаміки його розвитку; стимулювання уряду та банківської сфери для надання пільгових кредитів майбутнім підприємцям шляхом застосування відповідних інструментів реклами.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Назва : The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--бібліотеки--освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробей, Наталія
Назва : Ігри строкаті в сенсорній кімнаті
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 10-13. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Сенсорний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний клімат--розвивальне середовище--діти з особливими освітніми потребами
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьміна К. І., Сьомик Т. М., Шереметова Л. М.
Назва : Інноваційна педагогічна комп’ютерна технологія оптимізації шкільного колективу в аспекті знань про біосоціальну структуру особистості його членів
Місце публікування : Проблеми програмування: науковий журнал/ Інститут програмних систем НАН України. - Київ: Інститут програмних систем НАН України, 2019. - № 4. - С. 121-131. - ISSN 1727-4907 (Шифр П312121815/2019/4). - ISSN 1727-4907
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біосоціальна культура--індивідуально-типологічний підхід--оптимізація шкільного колективу--психологічний клімат--профкомпетентність--персонолог-міждисциплінарник--моніторинг--топ-менеджмент
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кігічак-Борщевська, Анжела
Назва : Булінг у школі як чинник психічного нездоров’я
Місце публікування : Школа: інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 6. - С. 8-16 (Шифр Ш872624/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--булінг--школа--дитина--психологічний клімат
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Ірина
Назва : Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигорянню
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Педагогічні кадри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний клімат--робота з колективом--емоційне вигоряння--здоров’я вихователя
Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг".
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костюк О. С.
Назва : Вектори розвитку професійної компетентності керівників гуртків : педагогічний тренінг
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 9/10. - С. 75-79 (Шифр Т893832/2020/9/10)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- позакласна робота-- гурток-- педагогічний тренінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник гуртка--професійна компетентність--педагогічний тренінг--професійна компетентність--самовдосконалення--психологічний клімат
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)