Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=клієнти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.69/О-75
Автор(и) : Калашніков Ю.
Назва : Основні напрямки роботи, навички та уміння волонтера програми "Зменшення шкоди серед осіб, які вживають наркотики ін’єкційним шляхом"
Вихідні дані : Київ: ЮНІСЕФ, 2002
Кільк.характеристики :74 с :
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.69
Предметні рубрики: Соціальна допомога-- Забезпечення здоров’я-- Наркотики
Анотація: Посібник - результат співпраці організацій в межах реалізації проекту "Профілактика ВІЛ/СНІДу серед молодих людей, які вживають наркотики ін'єкційним шляхом".
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.732(075.8)/Ч-49
Автор(и) : Чернега, Віктор, Платтнер, Бернард
Назва : Безпровідні локальні комп'ютерні мережі : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :238 с
Примітки : Бібліогр.: с.232-233 (31 назва) - Предм. показжчик: с. 234-237. - Текст укр. та англ.
ISBN, Ціна 978-966-2781-31-1: 127.50 грн.
ДРНТІ : 28.15
УДК : 004.732(075.8)
Предметні рубрики: Локальні мережі-- Безпровідні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комірчасті мережі--формати кадрів мереж--мережеві ресурси--встановлення з'єднання--передача сигналів--захист інформації--всенаправлені антени--направлені антени--фазовані антенні решітки--мобільні клієнти--пріоритезація трафіку--оцінка діяльності з'вязку--конфігурація точки доступу--конфігурація мережевого адаптера
Анотація: Теоретичні положення архітектури і технології сучасних безпровідних локальних комп'ютерних мереж стандарту ІЕЕЕ 802.11.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Київські історичні студії -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Срібняк І. В. Створення та діяльність комітету культурної помочі українцям у Німеччині у таборі Раштат/ І. В. Срібняк (стр.3-8)
Саган Г. В. Навчання південних слов’ян у Київській духовній академії/ Г. В. Саган (стр.9-18)
Лях О. Формування культурного осередку у Гринвіч-Віллидж/ О. Лях (стр.19-25) Кл.слова: культура,Гринвіч-Віллидж,ньо-йоркська богема
Надтока Г. Участь російської православної церкви в діяльності чорносотенних організацій на українських землях на початку XX століття/ Г. Надтока (стр.26-34)
Головченко В. Історико-інформаційна складова гібридної агресії Росії проти Української держави/ В. Головченко (стр.35-45) Кл.слова: агресія,гібридна війна,стратегія
Гражевська Я. Сеймова конституція 1611 року: контекст українських воєводств Речі Посполитої/ Я. Гражевська (стр.46-53) Кл.слова: сеймова конституція,українські воєводства,Річ Посполита
Куляниця Н. Уряд старости у місті Кременець в 1560-1627 роках/ Н. Куляниця (стр.54-59) Кл.слова: місто,замок,уряд
Брехуненко В. Адвокатський хліб: заробітки адвокатів у Гетьманщині/ В. Брехуненко (стр.60-67) Кл.слова: судова система,адвокати,клієнти
Щербак В. Соціально-економічний розвиток Києва у XVIII ст./ В. Щербак (стр.68-75)
Ковальов Є. Київський текст Миколи Костомарова (до двохсотліття з дня народження історика)/ Є. Ковальов (стр.76-81)
Куцик Р. Прийоми інформаційного впливу Російської імперської влади на населення Київської, Подільської, та Волинської губерній у 1914-1917/ Р. Куцик (стр.82-87) Кл.слова: патріотизм,пропаганда,засоби масової інформації
Бонь О. І. Діяльність всеукраїнського комітету сприяння вченим у Києві в 1920-х рр.: соціальний контроль/ О. І. Бонь (стр.88-94)
Довжик А. Репресії проти жінок - викладачів вишів (за матеріалами архівно-слідчої справи Теофілії Войславської)/ А. Довжик (стр.95-102) Кл.слова: політичні репресії,Польський педагогічний інститут,жінки - викладачі вишів
Черкаська Д. Робота Лазаря Славіна у Державній академії історії матеріальної культури/ Д. Черкаська (стр.103-109) Кл.слова: історія археології,радянська археологія,матеріальна культура
Тарнавський І. Місцева допоміжна поліція Донеччини в період нацистської окупації (1941-1943рр.)/ І. Тарнавський (стр.110-119) Кл.слова: окупація,допоміжна поліція,колаборація
Кривошея І. Кримські об’єкти культурної спадщини ЮНЕСКО: постанексійний синдром (на матеріалі електронних видань)/ І. Кривошея, Л. Якименко (стр.120-128) Кл.слова: ЮНЕСКО,Україна,Росія
Мицик Ю. Маєтності Анастасії Скоропадської на Кролевеччині/ Ю. Мицик (стр.129-135) Кл.слова: гетьман,маєтності,Кролевецька сотня
Будзар М. Історія Києва в Ego-документах: лист Г. П. Галагана до О. В. Кочубея 1857 р./ М. Будзар (стр.136-139)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Шахдинарян А. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций/ А. Шахдинарян (стр.4-9) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення презентацій,створення графіків
Зинченко М. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData/ М. Зинченко, С. Ходакевич (стр.12-17) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення торгових точок,розвиток торгових мереж
Яшкіна О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі/ О. Яшкіна (стр.18-25) Кл.слова: технологічні товари,функціонування машинобудівних підприємств,модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 (стр.26-27) Кл.слова: маркетингові дослідження,індекс споживчих настроїв,індекс поточного становища
Еременко А. Заглянуть в будущее/ А. Еременко (стр.28-31) Кл.слова: маркетингові дослідження,технології модельованого майбутнього,моделювання
Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств/ О. Ковінько (стр.32-47) Кл.слова: маркетингові технології,диверсифікація,аграрна продукція
Жесткова А. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»/ А. Жесткова (стр.48-52) Кл.слова: захист прав споживачів,управління багатоквартирним будинком,нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року (стр.53-54) Кл.слова: економіка знань,Міжнародний кадровий портал,ринок праці
Портрет професії: маркетолог (стр.55-58) Кл.слова: економіка знань,сучасний професійний маркетолог,Міжнародний кадровий портал
Миттал В. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями/ В. Миттал (стр.59-62) Кл.слова: маркетинг у світі,маркетингові дослідження,стимулювання продажів
Шоу К. Революционное мышление о лояльности клиентов/ К. Шоу (стр.63-65) Кл.слова: маркетинг у світі,лояльні клієнти,пам’ять клієнта
Бруке З. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)/ З. Бруке (стр.66-68) Кл.слова: маркетинг у світі,загрози міжнародних досліджень,проблеми для дослідників
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Брехуненко, Віктор
Назва : Адвокатський хліб: заробітки адвокатів у Гетьманщині
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 60-67. - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.6067 (Шифр К269584624/2017/1). - DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.6067
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): судова система--адвокати--клієнти
Анотація: У статті досліджено платні особливості за адвокатські послуги в Гетьманщині. Проаналізовано стратегії адвокатів та клієнтів, видатки на ведення справ у судах, структуру оплати праці адвокатів, залежність заробітків від типу судових справ, конфліктні ситуації, які виникали між адвокатами і клієнтами з приводу платні. Адвокатські винагороди розглянуто на тлі тогочасних доходів посадовців та вписано в масштаб цін
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шоу, Колин
Назва : Революционное мышление о лояльности клиентов
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 63-65 (Шифр М855626032/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг у світі--лояльні клієнти--пам’ять клієнта
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Управління якістю -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Одинець І. Коротко про головне: аналізуємо та враховуємо новації/ І. Одинець (стр.4-11)
Бєлоусов В. 10 цифрових інструментів для систем управління, про які має знати кожен спеціаліст із якості. Частина 1/ В. Бєлоусов (стр.12-19)
Польова Л. Впровадження системи менеджменту має змінювати світогляд усіх без виключення працівників/ Л. Польова (стр.20-23)
Лисенко О. Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити?/ О. Лисенко (стр.24-31)
Малецька О. Повірка та калібрування засобів вимірювальної техніки на підприємстві: вирішення ключових проблем. Частина 1/ О. Малецька (стр.32-39)
Швець І. Впровадження системи ЕКО-менеджменту: озброюємося необхідним інструментарієм. Частина 3/ І. Швець (стр.40-45)
Цопа В. Стандарт ISO 31000:2018: ключові зміни та огляд нової редакції/ В. Цопа (стр.46-58)
Лисенко О. Як упровадити життєздатний менеджмент професійної безпеки відповідно до вимог ISO 45001:2018? Частина 1/ О. Лисенко, О. Лисенко, Д. Лебедев (стр.60-69)
Годнєв Є. ISO 20700: консультант несе відповідальність за свою роботу, але остаточна відповідальність лишається за підприємством. Частина 2/ Є. Годнєв (стр.70-77)
Запитання — відповідь (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко, Олександр
Назва : Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити?
Місце публікування : Управління якістю: спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ: ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018. - № 11. - С. 24-31 (Шифр У014460541/2018/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка споживача--споживчі характеристики--класифікація споживачів--таргетинг
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.126/Ш 26
Автор(и) : Шарп, Байрон
Назва : Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи . -2-ге видання
Вихідні дані : Київ: Наш формат, 2020
Кільк.характеристики :232 с.: табл.
Переклад видання: Sharp, Byron How brands grow: What marketers don't know. -South Melbourne, 2010
ISBN, Ціна 978-617-7730-33-9: 250.00 грн.
ISBN, Ціна 978-617-7730-34-6: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 659.126
Предметні рубрики: Маркетинг-- Брендинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доказовий маркетинг--зростання брендів--клієнти--реклама--цінові акції--ментальна доступність
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.01/С 91
Назва : Сучасні теорії соціальної роботи : антологія
Вихідні дані : Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2021
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Академія праці, соціальних відносин і туризму
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04.81
УДК : 364.01
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клієнти соціальної роботи--феміністична соціальна робота--екосоціальна робота
Анотація: У тематичній антології зібрано наукові статті і матеріали з питань соціальної роботи, опубліковані у 2015-2020 роках. Вони дають уявлення про сучасні концептуалізації соціальної роботи як сфери знання та практики.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)