Пошуковий запит: (<.>K=клієнтоорієнтованість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5 |
>1.
| Халіна В. Ю. Соціальна відповідальність як головна компонента клієнтоорієнтованості підприємства/В. Ю. Халіна, Т. С. Васильєва // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 18.-С.53-61
|
>2.
| Ніколаєнко Н. Управління кадровим потенціалом бібліотеки: функціональний підхід/Н. Ніколаєнко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 4.-С.10-15
|
>3.
| Манн І. Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів/І. Манн ; перекладач І. Листопад. - 2019
|
>4.
| Веремчук О. В. Бібліотечні онлайн-каталоги: еволюція технологій/О. В. Веремчук, Л. Ф. Трачук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2021,N № 2.-С.42-50
|
>5.
| Буднікевич І. Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків/І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2017,N № 1.-С.17-25
|
|