Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=колективна творчість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.100.5/Л 17
Автор(и) : Лазько, Надія Сергіївна, Лазько Т. Тетяна Сергіївна
Назва : Безліч ідей із безлічі речей
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :118 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу": заснована у 2003 р. Дитячий садок. Бібліотека :
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.100.5
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільне виховання-- дитяча творчість --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005-026.15/С 17
Автор(и) : Самокиш О. В.
Назва : Креативний менеджмент : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2016
Кільк.характеристики :202 с
ISBN, Ціна 978-617-7278-48-0:
ДРНТІ : 13.15.53
УДК : 005-026.15
Предметні рубрики: Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творчий потенціал--генерування ідей--колективна творчість
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новіцька Тетяна, Рубанович Наталія
Назва : Будинок моди : сюжетно-рольова гра для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 20-22. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/10). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне виховання-- Гра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективна творчість --соціальна компетентність--ігрова діяльність--трудове виховання
Анотація: Подано приклад сюжетно-рольової гри для дітей старшої групи, мета якої - спонукати дітей емоційно вживатися у світ дорослих; учити розвивати сюжет гри на основі набутих знань; розширювати й уточнювати уявлення про професії, пов'язані зі світом моди: модельєр, модель, швачка, перукар, фотограф, адміністратор; удосконалювати вміння працювати з папером, тканиною і ножицями; розвивати комунікативні навички, діалогічне і монологічне мовлення, уяву, творчість, ініціативність, самостійність, емоційний інтелект; виховувати бажання працювати спільно, допомагати одне одному, дотримуватися норм поведінки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)