Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комерційна реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/К 44
Автор(и) : Киселёв А. Г.
Назва : Теория и практика массовой информации
Вихідні дані : Москва: Кнорус, 2012
Кільк.характеристики :431 с
ISBN, Ціна 978-5-4069-01794-4: 253.74 грн.
ДРНТІ : 19.21
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Журналістика-- Масова комунікація
Анотація: В основу данного учебника положено изучение основных теоретических положений науки о радио-телевизионной журналистике, Интернете, маркетинге и рекламе.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 659.1/Р 18
Автор(и) : Саух П. Ю., Ліфінцев М. Л., Чуприна В. В., Марареско Л. К.
Назва : Реклама в пам'яті культур. Кн. 1: Креатив стародавніх цивілізацій
Вихідні дані : Київ: Альтерпрес, 2013
Кільк.характеристики :423, [5] с.: ил.
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-542-542-7: Б.ц.
ДРНТІ : 19
УДК : 659.1 + 930.85
Предметні рубрики: Реклама
Культура і цивілізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стародавні цивілізації--знакова символіка--політика у рекламі--дипломатія у рекламі--комерційна реклама--рекламна спадщина--орієнталістика--іманентний жанр реклами
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ромат, Евгений, Пирогова, Татьяна
Назва : Образ женщины в рекламе 1940-х годов
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 50-55 (Шифр М772184/2017/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча реклама--жінка в рекламі--комерційна реклама
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659/Я 60
Автор(и) : Яненко, Ярослав Васильович
Назва : Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2018
Кільк.характеристики :300 с
ISBN, Ціна 978-966-657-746-0: 208.62 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 659.1:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Рекламні комунікації-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна реклама--політична реклама--комерційна реклама--брендинг
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)