Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (11)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 252
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yalçin Yasemin, Aakdağlı Gülşah, Akca Merve
Назва : A study of the attitudes of sports sciences students to international sports organizations
Паралельн. назви :Дослідження ставлення студентів спортивних наук до міжнародних спортивних організацій
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 41-54. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна спортивна організація--студент--ставлення
Анотація: Це дослідження мало на меті визначити ставлення до студентів факультету спортивних наук до міжнародних спортивних організацій. Його метою є вивчити ці ставлення студентів спортивних наук відповідно до демографічні змінні. Матеріал і методи. Робоча група Дослідження складається з 264 осіб студенти, які навчаються в університеті Аланії Алааддіна Кейкубата, факультет спортивних наук у 2020-2021 навчальному році. Серед студентів 117 дівчат (%44,3) та 147 чоловіки (%55,7). У дослідженні «Шкала ставлення до міжнародних спортивних організацій» розроблений Aktas і Kan (2018). Нормальний розподіл даних досліджували за допомогою тесту Колмогорова-Смирнова та аналізу відмінностей між параметрами оцінювали за допомогою тестів MANOVA та ANOVA в лінії з отриманою інформацією. У результаті було визначено, що настрої студентів факультету с спортивних наук, які беруть участь у дослідженнях щодо міжнародних спортивних організацій позитивним було ставлення студентів до міжнародних спортивних організацій не відрізнялися за статтю, відділом, змінними класу, але було a різниця в субвимірах компонента позитивних емоцій і поведінки компонент з точки зору вікової змінної.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bardyn M.
Назва : Apocalyptic reflections in the studies of the Russian orthodox priest Alexander Men
Паралельн. назви :Апокаліптичні рефлексії в творчості російського православного священника Олександра Меня
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 67-71. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): апокаліптика--православ'я--християнство--богослов'я--криза--біблія--новий завіт--пророцтва
Анотація: Актуальність теми дослідження обумовлюється збільшеним на сьогоднішній день інтересом до культурної спадщини минулого сторіччя, де особливе значення, як і в наші дні, мали апокаліптичні пророцтва про кінець світу. Апокаліптична проблематика була актуальною протягом всього розвитку християнської культури, допомагаючи останній реалізовувати ключові ідеї про безсмертя, повернення втраченого раю, кінцеву перемогу добра над злом. У цьому відношенні спадщина о. О. Меня являє собою дуже значимий компонент духовної культури російського суспільства, яка потребує подальшого вивчення. Отець Олексадр Мень детально тлумачить і пояснює прихований символізм, закладений в апокаліптичних пророцтвах. Він заперечує буквальне розуміння картин Апокаліпсису і наголошує на їх алегоричності. Його вихідною тезою є розуміння Апокаліпсису, як перманентної реальності. Отже, на думку теолога, апокаліптичні пророцтва постійно здійснюються і відтворюються. Священник Олександр Мень викликав до себе неоднозначне та суперечливе ставлення з боку православних священників. Серед основних причин несприйняття його творчості дослідники виділяють: суперечливі інтерпретації Святого Письма, залучення наукових фактів до пояснення божественних проявів, схильність до католицтва, спотворення духовної православної практики, надмірний лібералізм, екуменізм, захоплення західним богослов'ям. Тим не менше, отець Олександр Мень відіграв важливу роль в православній церкві, він мав багатьох прихильників (як вірян, священників, так і дослідників) і до тепер його ім'я згадується в статях і конфесіях
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshcheev Alexander, Dolbysheva Nina
Назва : Comparative characteristics of the development of speed and power capacities in the pre-competitive MESOCYCLE IN TAEKWONDO
Паралельн. назви :Порівняльна характеристика розвитку швидкісно-силових здібностей у передзмагальному мезоциклі в тхеквондо
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 35-40. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тхеквондо--фізична підготовка--кваліфіковані спортсмени--силові здібності
Анотація: У статті наведено особливості спеціальної фізичної підготовки спортсмени на етапі спортивного вдосконалення з тхеквондо. Показано, що цей етап формує та реалізує комплексну базу всіх аспектів підготовки спортсменів, яка дозволить ефективно виступати на змаганнях. Специфіка тхеквондо, яка є олімпійським видом спорту, швидко зростають вимоги до спеціальної фізичної підготовки спортсменів. Врахування цього положення у підготовці юних спортсменів є а відповідне наукове дослідження, а також може підвищити ефективність навчального процесу як вирішити основні завдання етапу спортивного вдосконалення. Метою дослідження є науково обґрунтувати взаємозв’язок між засоби розвитку швидкісно-силової підготовки тхеквондистів старш шкільний вік у передзмагальному мезоциклі. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел з проблеми навчання спортсмени; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичних статистика. Дослідження (педагогічний експеримент) проводилось на базі спорту клуб «ОЛІМП ТКД» (м. Дніпро) з тхеквондистами у кількості 16 осіб – спортсмени груп спортивного вдосконалення. Результати. Аналіз літературних джерел і нормативних документів показав, що тхеквондо є дуже популярний у світі. Основою спеціальної фізичної підготовки в тхеквондо є в основному силовий і скорочувальний компонент. На етапі спортивного вдосконалення, розвитку здійснюється переважно у двох напрямках: силовому та швидкісному. Результати тестування рівня фізичної підготовленості після експерименту свідчать про а значне збільшення всіх показників, як у першій, так і в другій групах. За результатами контрольних досліджень можна сказати, що дані першої групи є не набагато менше, ніж дані другої групи, але це свідчить про те, що в нашій експерименту у спортсменів переважають силові здібності. Після реалізації нашої програми ефективність визначено побудову тренувального процесу для розвитку швидкісно-силових якостей. За результатами, отриманими після експерименту, можна сказати, що формула о наше тестування виглядає як 53:47%. Силові здібності переважають над швидкістю на 6%.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тодорова Н., Тодоров І.
Назва : Ethical aspects of the European Union's foreign policy (1999-2014) in the contemporary academic discourse
Паралельн. назви :Етичні аспекти зовнішньої політики Європейського Союзу (1999-2014 рр.) в сучасному науковому дискурсі
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 4. - С. 74-78. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня політика--європейський союз--цінності--етика--міжнародні відносини--м'яка сила
Анотація: Поточні очікування українського суспільства дієвої реакції міжнародної спільноти на порушення Російською Федерацією міжнародного права в Криму і на Донбасі і деклароване прагнення України до членства в ЄС визначають актуальність даної статті, яка присвячена етичним аспектам сучасної зовнішньої політики Європейського Союзу. Робота має на меті висвітлити етичний компонент зовнішньополітичної поведінки цього наднаціонального об'єднання через призму сучасних зарубіжних академічних дебатів з цих питань, описує поточні тенденції та інтерпретації, узагальнює основні напрямки дебатів і їх можливі наслідки. Хронологічні рамки дослідження охоплюють період від Амстердамського договору 1999 року, який запровадив посаду Верховного представника з питань спільної зовнішньої та безпекової політики ЄС до початку російської агресії в Україну 2014 року. Розглядаються витоки етичної складової у зовнішній політиці ЄС. Розуміння етики у зовнішній політиці, природи та змісту етичних цінностей і проблем, пов'язаних із забезпеченням послідовної етичної поведінки у зовнішній політиці створюють новий вимір розуміння міжнародної ролі ЄС. Етика як предмет інтенсивних суперечок і поняття "етична держава Європа" виступають як вихідний пункт переосмислення сучасної міжнародної ролі ЄС. Проте етична складова виклинає багато заперечень у міжнародній політиці, оскільки вона тісно пов'язана з конкретними світоглядами, кожний з яких має власну оцінку того, чи можна змінити міжнародну систему. Самореалізація ЄС як "сили добра" спирається на "універсальні цінності", що розглядається як нав'язування західних цінностей і способу життя. Політичний дискурс щодо сучасної зовнішньої політики ЄС сфокусований на дилемі "етичність - прагматизм": прагматизм як основа діяльності наднаціонального об'єднання автономних держав у широкому сенсі та етична поведінка цього об'єднання в ім'я прав людини та демократії. Спроби ЄС пропагувати певні цінності та етичні принципи у своїх зовнішніх відносинах впливають на її зовнішню політику, але не змінюють її принципово. Багато дослідників підкреслюють, що сучасна структура Європейського Союзу перешкоджає ефективності його діяльності в етичному відношенні. Етичну зовнішню політику ЄС широко критикують через відсутність необхідної послідовності та узгодженості. Проте, не зважаючи на існуючу критику, не варто недооцінювати позитивних наслідків етичної зовнішньої політики ЄС, а її значний потенціал доцільно вивчати і застосовувати для загального блага
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Morales, Fernando Martin-Loeches
Назва : La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural
Місце публікування : Іноземні мови: науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2016. - № 4(88). - С. 12-19 (Шифр І368505/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна компетентність--культура--вивчення іспанської мови
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Нечитайло В. С.
Назва : National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art
Паралельн. назви :Національно-етнічна основа традиційного хореографічного мистецтва України
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2016. - № 4. - С. 94-98 (Шифр В925416057/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українське народне хореографічне мистецтво--танцювальна культура україни--етнічний компонент
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsiuniak O.
Назва : Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 44-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--професійна готовність--мотиваційний компонент--майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Studia Philologica -2018р.,N 10
Цікаві статті :
Гуцуляк Т. Є. Образно-семантична структура одно- та багатозначних дериватів як предмет лексикографії (на матеріалі української мови)/ Т. Є. Гуцуляк (стр.3-13) Кл.слова: деривати,образна мотивація,словникова дефініція
Ільчук О. А. . Словотвірний концепт німецьких суфіксальних іменників з метонімічним компонентом/ О. А. Ільчук (стр.14-18) Кл.слова: концепт,словотвір,німецька мова
Шведова М. О. Варіативність форм іменників у знахідному відмінку однини в українській мові (корпусне дослідження)/ М. О. Шведова (стр.19-28) Кл.слова: українська мова,регіональна варіативність,знахідний відмінок
Чернецька Н. В. Колороніми в структурі фразеологізмів в іспанській та українській мовах/ Н. В. Чернецька (стр.29-33) Кл.слова: колоронім,колораназви,іспанська мова
Шапочкіна О. В. Парадигма категорії стану в давньосаксонській мові/ О. В. Шапочкіна (стр.34-38) Кл.слова: давньосаксонська мова,стани відношення,діатеза
Закутня А. Ю. Друкована реклама кінця хіх — першої половини ХХ ст. в контексті пошуку джерельної бази для cловникового опису українського міського койне цього періоду/ А. Ю. Закутня (стр.39-52) Кл.слова: койне,календарі,газети
Galytska E. Semantics of perfume and cosmetic naming in the social stratification aspect/ E. Galytska (стр.53-58) Кл.слова: архісема,індикатор,соціальна стратифікація
Грачова А. В. Прислівник як обов’язковий компонент функційно-семантичного поля темпоральності/ А. В. Грачова (стр.59-65) Кл.слова: темпоральність,лексичний маркер часу
Рябова К. О. Англомовний хештег як об’єкт мовознавчих розвідок/ К. О. Рябова (стр.66-72)
Галич О. Б. Художнє моделювання екранного хронотопу в кінодискурсі/ О. Б. Галич (стр.73-79)
Морозова Г. К. Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса/ Г. К. Морозова, Г. В. Чеснокова (стр.80-87) Кл.слова: лінгвостилістичний аналіз,паралелізм
Tsys Yu. Insights into linguistic research of perspective in drama: the case of O. Wilde’s plays/ Yu. Tsys (стр.88-94) Кл.слова: лінгвостилістичний,драма,п’єса
Колівошко В. В. Семантичні та стилістичні аспекти вживання географічної лексики у поезіях Емілі Дікінсон/ В. В. Колівошко (стр.95-99) Кл.слова: поетичні тексти,емпіричне дослідження,колорова гама
Румбешт Г. Ю. Актуалізація концепту seclusion у творах К. Воннегута, К. Кізі, Дж. Фаулза і В. Хольт: когнітивний аспект/ Г. Ю. Румбешт (стр.100-104) Кл.слова: самотність,ізольованість,концепт
Пєшкова О. І. Концептосфера оповідання Оксани Забужко "Дівчатка" в перекладацькому аспекті/ О. І. Пєшкова (стр.105-109) Кл.слова: концептосфера,переклад
Гуль О. Г. Особливості вимови китайських складів ju, qu, xu, yu/ О. Г. Гуль (стр.110-113) Кл.слова: китайська фонетика,літери піньіну
Махачашвілі Р. К. Методологічні засади дослідження динаміки англомовної інноваційної логосфери комп’ютерного буття/ Р. К. Махачашвілі (стр.114-119) Кл.слова: феноменологізація,логосфера
Gaidash A. Representation of the elderly protagonist in Tracy Letts’ August: Osage county/ A. Gaidash (стр.120-125) Кл.слова: геронтопортрет,протагоніст
Білинська Х. В. Філософія натуралізму в романі едіт вортон "Дім радості"/ Х. В. Білинська (стр.126-131) Кл.слова: натуралізм,життя-страждання,життя-тюрма
Підодвірна М. І. Прояви упередженості ненадійного наратора у романі в. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ М. І. Підодвірна (стр.132-138) Кл.слова: ненадійний наратор,інтерпретація
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)