Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (11)Наукові періодичні видання Університету (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 231
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: У172688/2013/2 (509) березень - квітень
   Журнал

Український історичний журнал [Текст] : науковий журнал. - Київ : УІЖ, 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Виходит раз на два місяця
2013р. № 2 (509)
Зміст:
Ададуров, Вадим Валентинович. Теоретичні засади та методологія вписування української історії в європейський контекст (погляд історика-всесвітника) / В. В. Ададуров. - С.4-23
Кл.слова: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ, ДЕРЖАВНИЦЬКИЙ МЕТАНАРАТИВ, ПРОЦЕС ІНКУЛЬТУРАЦІЇ
Котляр, Микола Федорович. Феномен удільної роздробленості Русі (повернення до проблеми) / М. Ф. Котляр. - С.24-37
Кл.слова: ДАВНЬОРУСЬКА ДЕРЖАВА, ЗАВОЮВАННЯ МОНГОЛАМИ 1237-1241, ДЕСТРУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Сас, Петро Михайлович. Укладення Хотинського мирного договору 1621 р. / П. М. Сас. - С.38-73
Кл.слова: ХОТИНСЬКА ВІЙНА, ТУРЕЦЬКО-ПОЛЬСЬКІ ПЕРЕГОВОРИ, ПОЛЬСЬКО-ЛИТОВСЬКА АРМІЯ
Турченко, Федір Григорович. Михайло Грушевський vs. Микола Міхновський (дискусія сучасників: погляд через сторіччя) / Ф. Г. Турченко. - С.74-94
Кл.слова: УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ, АВТОНОМНО-ФЕДЕРАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ, САМОСТІЙНА ДЕРЖАВА
Пархоменко, Владислав Анатолійович. Листопадове повстання 1918 р. у Галичині в мемуарній літературі / В. А. Пархоменко. - С.95-104
Кл.слова: СІЧОВЕ СТРІЛЕЦТВО, УНР, ЗАХІДНА УКРАЇНА
Архірейський, Дмитро Володимирович. Протидія радянських митників контрабанді наприкінці 1920-х - у 1930-х рр. / Д. В. Архірейський. - С.105-120
Кл.слова: МИТНА СПРАВА, АНТИКОНТРОБАНДНІ ЗАХОДИ, ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ
Зеркаль, Микола Миколайович. Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль. - С.121-135
Кл.слова: ЕТНІЧНІ КОМПОНЕНТИ, ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ, НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ТОВАРИСТВА
Горенко, О. М. Еволюція марксистської теоретичної традиції як об'єкт інтелектуальної історії / О. М. Горенко. - С.136-153
Кл.слова: ІСТОРИЧНИЙ МАТЕРІАЛІЗМ, ДЕМОКРАТИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, МАРКСИСТСЬКІ ТЕОРЕТИКИ
Горак, Володимир Сергійович. Григор'євський повстанський рух (серпень 1918 - серпень 1919 рр.): питання історіографії / В. С. Горак. - С.154-177
Кл.слова: ІСТОРІОГРАФІЯ ГРИГОР'ЄВСЬКОГО РУХУ, РАДЯНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ, АМЕРИКАНСЬКА ІСТОРІОГРАФІЯ
Скржинська, Марина Володимирівна. Листування в античних державах Північного Причорномор'я / М. В. Скржинська. - С.178-187
Кл.слова: ЛАПІДАРНИЙ НАПИС, ОФІЦІЙНІ ЛИСТИ, ПРИВАТНІ ЛИСТИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
37.02(075)
М 17


    Максименко, Валентина Петрівна.
    Дидактика : курс лекцій : навчальний посібник / В. П. Максименко. - Хмельницький : ХмЦНІІ, 2013. - 195 с. - 19.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Дидактика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
пізнання -- труднощі -- операції -- компоненти -- діяльність -- дидактика

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
37.01(075)
Г 16


    Галузинський, В. М.
    Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. - Київ : Вища школа, 1995. - 237 с. - ISBN 5-11-004246-2 : 1.50 грн., 1.50 грн., 1.24 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки
Педагогіка як наука і навчальний предмет . - С .4
Поняття про педагогіку . - С .4-6
Категорії педагогічної науки . - С .6-7
Поняття про історію педагогіки . - С .7-14
Структура і галузі педагогіки . - С .14-15
Джерела педагогіки . - С .15-16
Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини . - С .16
Поняття про розвиток дитини . - С .16-20
Біологічне і соціальне в розвитку дитини . - С .20-27
Система освіти в Україні . - С .27
Основні історичні етапи розвитку системи освіти . - С .27-30
Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" . - С .30-32
Типи навчальних і навчально-виховних закладів . - С .32-36
Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта . - С .36
З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї . - С .36-49
Педагогіка вищої школи як наука . - С .49-56
Студент педагогічного інституту . - С .56-59
Основи порівняльної педагогіки . - С .59
Поняття про порівняльну педпгогіку . - С .59-62
Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу . - С .62-67
Теорія виховання
Основні положення теорії виховання . - С .67
Демократія і виховання в історії педагогіки . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .81-90
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .90-93
Суб'єкти і об'єкти виховного процесу . - С .93
Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання . - С .93-94
Самовиховання: історія, теорія, методика . - С .94-101
Перевиховання: історія, теорія, методика . - С .101-106
Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів . - С .106-120
Класное керівництво і учнівський колектив . - С .120-126
Учнівське самоврядування в школі та в класі . - С .126-128
Скаутські організації в Україні . - С .128-129
Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища . - С .129
Поняття про соціальну педагогіку . - С .129-130
Сімейна педагогіка . - С .130-134
Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі . - С .134-135
Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня . - С .135-138
Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання . - С .138-140
Виховна робота в літніх дитячих таборах . - С .140-142
Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи . - С .142-144
Теорія навчання і освіти- дидактика
Дидактичні основи процесу навчання . - С .144
Поняття про дидактику . - С .144-145
Історичний екскурс до вчень великих дидактів . - С .145-151
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .151-152
Зміст загальної освіти . - С .152-154
Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах . - С .154-157
Закономірності і принципи навчання . - С .157
Закони і закономірності в педагогіці . - С .157-159
Принципи навчання . - С .159-162
Методи і засоби навчання . - С .162
Поняття про методи навчання . - С .162
Методи і прийоми навчання . - С .179-180
Функції методів навчання . - С .180-181
Компоненти навчального процесу . - С .181-183
Метод, методика, методологія . - С .183-185
Види і форми організації навчання . - С .185
Діяльність учителя та учнів . - С .185-189
Класно-урочна система . - С .189-191
Урок як основна форма організації навчального процесу . - С .191-194
Інші форми організації навчального процесу . - С .194-197
Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство
Зміст і організація навчально-виховного процесу . - С .197
Поняття про цілісний навчально-виховний процес . - С .197-199
Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями . - С .199-217
Організація навчально-виховного процесу . - С .217-219
Учень середньої загальноосвітньої школи . - С .219-221
Управління загальноосвітньою школою . - С .221
Принципи управління школою . - С .221-223
Рада школи. Адміністрація школи . - С .223-227
Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю . - С .227-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- реформи -- середовище -- дидактика -- методологія -- школознавство
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Дод.точки доступу:
Євтух, Микола Борисович


Примірників всього: 65
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (11),
Фаховий коледж «Універсум» (43),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
81'37
С 48


   
    Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ. - Київ : [б. в.], 2013. - 15 с.
    Зміст:
Бєлєхова, Л. І. Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму / Л. І. Бєлєхова. - С .7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипні символи, переосмислення, постсимволізм
Безуглая, Л. Р. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний критерій, мовленнєвий критерій, інтенція
Богушевич, Д. Г. Знание и информация в лингвистическом освещении / Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова
Кл.слова: знання, інформація, мовне спілкування
Буниятова, И. Р. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. - С .21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматичні категорії, германська дієслівна система, дієслівні категорії
Быкова, Е. В. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений) / Е. В. Быкова. - С .26-29
Кл.слова: модульний текст, реклама, рубрики
Воркачев, С. Г. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. - С .29-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексеми, Антонимические поля, лингвоидеологема "народ"
Гришаева, Л. И. Как устроен текст? / Л. И. Гришаева. - С .36-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика тексту, компоненти тексту, критерії тексту
Жаботинская, С. А. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка / С. А. Жаботинская. - С .43-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трипластія, тетрапластія, діпластія
Карпиловская, Е. А. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська мова, функціональний потенціал інновації, соціальні запити
Левицкий, А. Э. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. - С .50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, антропоцентризм, експансіонізм
Приходько, А. Н. Акторечевая ипостась паратаксиса / А. Н. Приходько. - С .55-60
Кл.слова: регулятиви, синтаксис, речення
Ухванова-Шмыгова, И. Ф. Сказочный дискурс: новое о старом / И. Ф. Ухванова-Шмыгова. - С .60-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, когнітивна практика, лінгвістика
Kharitonchik, Z. A. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. - С .63-73. - Библиогр. в конце ст.
Чернявская, B. E. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. - С .73-75
Кл.слова: експерт, комплексні знання, оцінювання
Шарандин, А. Л. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте / А. Л. Шарандин. - С .75-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класифікація, частини мови, знакова система
Шевченко, І. C. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс / I. C. Шевченко. - С .82-86
Кл.слова: антропоцентричний блок, блок умов, адресатний аспект
Алексеева, Н. А. Статус песенного текста в современной типологии текстов / Н. А. Алексеева. - С .87-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пісенний текст, текстові категорії, музичний текст
Андрушенко, О. Ю. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення / Андрушенко О. Ю. . - С .92-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: темпоральні адверби, маркування, речення
Васильчук, Ю. Ю. Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух" / Ю. Ю. Васильчук. - С .95-100. - Библиогр. в конце ст.
Видайчук, Т. Л. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. - С .100-104. - Библиогр. в конце ст.
Волкова, С. В. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. - С .105-110. - Библиогр. в конце ст.
Гирин, O. B. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. - С .111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: категорійно-функціональна граматика, семантика дієслова, інтенсифікатори
Гладуш, Надія Федорівна. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі / Н. Ф. Гладуш. - С .115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, діалог, репліки
Гребень, Т. Н. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста / Т. Н. Гребень. - С .120-123
Кл.слова: текст в тексті, монолог, діалог
Григоренко, В. А. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. - С .124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, сентенції, герундій
Гудзь, Н. О. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лексема "green" , екологізація, аксіологеми
Дмитриева, И. В. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов / И. В. Дмитриева. - С .133-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бінарність, лінгвістика, предикати
Домброван, Т. Н. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка / Т. Н. Домброван. - С .137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мова, фазовий простір мови, параметричний паттерн
Доценко, Олена Леонідівна. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. - С .141-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: судове спілкування, імплікатура, судовий дискурс
Жукова, Ю. О. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі / Ю. О. Жукова. - С .146-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний текст, маніпулювання, імідж партії
Жуковська, В. В. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови / В. В. Жуковська. - С .151-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпусне мовознавство, лінгвістика, англійська мова
Зінченко, Г. Є. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. - С .157-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: апозитивні конструкції, англійська мова, відносні речення
Иванова-Мицевич, И. В. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка / И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. - С .161-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, перфект, граматика
Калитюк, Лілія Петрівна. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш") / Л. П. Калитюк. - С .166-171
Кл.слова: порівняння, діахронія, мова
Ковалинська, І. В. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур / І. В. Ковалинська. - С .171-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурні потреби, змішування національних спільнот, мовна політика
Козачук, Андрій Михайлович. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту / А. М. Козачук. - С .173-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний стандарт, діалекти, перекладознавство
Кошкина, И. В. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. - С .178-182
Кл.слова: антоніми, лексика, предикати
Кравець, М. В. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По / М. В. Кравець. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Криворучко, Т. В. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові / Т. В. Криворучко. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматика, дієслова, англійська мова
Кхеліл, О. І. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів) / О. І. Кхеліл. - С .191-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, умовні клаузи, англійська мова
, Леонідов О. С. Теоретичні здобутки програми мінімалізму . - С .196-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, генеративна граматика, предикація
Ломовая, А. В. Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии / А. В. Ломовая. - С .201-204. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверсія, семантика, дієслово
Луньова, О. В. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. - С .204-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Черчилль, лексико-семантичні засоби, мовна особистість
Ляшенко, Е. С. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. - С .210-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семантичний суб'єкт, каузативна ситуація, суб'єкт-каузатор
Маріна, О. С. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. - С .214-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивно-семіотичні механізми, концептуальна трансгресія, концептуальна абсорбція
Нестеренко, О. О. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. - С .217-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синтаксис, вигуки, китайська мова
Oguy, A. D. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. - С .221-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: частини мови, англійська мова
Оксанич, М. П. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові / М. П. Оксанич. - С .230-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: порівняння, підрядні речення, німецька мова
Пилипенко, К. Ю. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразові дієслова, семантика, англійська мова
Плоткіна, М. Г. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект / М. Г. Плоткіна. - С .241-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клаузи, речення, англійська мова
Полховська, М. В. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях / М. В. Полховська. - С .245-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіальні конструкції, тета-ролі, лінгвістика
Саєвич, I. Г. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, лінгвокультурологія, лексикологія
Свищук, Т. Н. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. - С .255-257
Кл.слова: демотиватор, комунікативність, креолізований текст
Smolyana, A. L. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. - С .258-261. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська мова, лексика, книги
Соколова, В. И. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока / В. И. Соколова. - С .261-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, східна філософія, антропологія
Соколовська, Світлана Володимирівна. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект / С. В. Соколовська. - С .266-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна особистість, Кемерон Девід, мова політика
Торговець, Ю. І. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст / Ю. І. Торговець. - С .270-275. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні діячі, установи, опитування
Троц, Е. В. Лингвистическая экология: к определению понятия / Е. В. Троц. - С .276-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еколінгвістика, лексема, мовні процеси
Ущина, Валентина Антонівна. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові / В. А. Ущина. - С .278-283. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістика, лексична одиниця, семантика
Федорова, Лариса Одександрівна. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови) / Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .284-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, кольороназва, чорний
Цвирко, Илона Игоревна. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. - С .289-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дієслова, лінгвістика, англійська мова
Чала, Юлія Петрівна. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів / Ю. Л. Чала. - С .293-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціативний шлейф, переклад, антропоніми
Черниш, Оксана Андріївна. Жанр: класифікаційні критерії / О. А. Черниш. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий жанр, теорія жанрів, комунікативна мета
Чучкевич, Ирина Валентиновна. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста / И. В. Чучкевич. - С .302-306. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, ситуації, структура тексту
Якубова, Виктория Юриевна. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста / В. Ю. Якубова. - С .306-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, газетні тексти, науково-популярні тексти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Семантика--Синтактика--З’їзди і конференції


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: Д357007/2014/2
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Н. Диктант як ефективний прийом навчання правопису / Н. Бондаренко, Н. Скрипець. - С.2-6
Кл.слова: ВИДИ ДИКТАНТУ, КОМЕНТОВАНЕ ПИСЬМО, САМОДИКТАНТ
Ратушняк, О. Методика аналізу та інтерпретації ліричного твору : на матеріалі поезії Ліни Костенко "Цей ліс живий. У нього добрі очі"" / О. Ратушняк. - С.7-9
Кл.слова: КОСТЕНКО Л., ЦЕЙ ЛІС ЖИВИЙ, ПОЕЗІЯ
Долінговська, С. Вивчаємо фразеологію / С. Долінговська. - С.10-13
Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, СТИЛСТИКА, ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ЗВОРОТ
Котеля, Т. Молитва за Україну : вечір-зустріч із Тетяною Майданович / Т. Котеля. - С.14-18
Кл.слова: ВЕЧІР-ЗУСТРІЧ, МАЙДАНОВИЧ Т.
Мацько, Л. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур / Л. Мацько. - С.19-24
Кл.слова: СТИЛІСТИКА, КОГНІТИВНО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ, ЕСТЕТИЗУВАННЯ НАРОДНОЇ МОВИ
Халіновська, Л. Витоки сучасної української авіаційної термінології / Л. Халіновська. - С.25-29
Кл.слова: ЛЕКСИКОГРАФІЯ, ТЕРМІНОКОМПОНЕНТ, ПЕРІОДИЗАЦІЯ
Ющук, І. Логічна структура дієслівних словоформ / І. Ющук. - С.30-31
Кл.слова: ДІЄСЛОВО, ДІЄПРИКМЕТНИК, ДІЄПРИСЛІВНИК
Беценко, Т. Фоностилістичний рівень філологічного аналізу художнього тексту. На прикладі поезії Павла Тичини "О панно Інно..." / Т. Беценко. - С.32-36
Кл.слова: ТИЧИНА П., ТВОРЧІСТЬ, О ПАННО ІННО..., ПРО ТВІР, ФОНІКА
Єршова, І. Компоненти та категорії мовної комунікації / І. Єршова. - С.37-40
Кл.слова: ЛІНГВІСТИЧНА ГЕНОЛОГІЯ, СУБЖАНР, ЖАНРОЇД
Задорожний, В. Мистецтво словотвору / В. Задорожний. - С.41-43
Кл.слова: КОРІНЬ, СЕМАНТИКА
Ковальчук, О. Візуальний досвід як основа філософії існування : на матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського / О. Ковальчук. - С.44-47
Кл.слова: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., ДЛЯ ЗАГАЛЬНОГО ДОБРА
Шумило, Н. Дніпрова Чайка: "Будуйте будинок нового життя" / Н. Шумило. - С.48-54
Кл.слова: ПРИТЧА, НЕОРОМАНТИЗМ, ВАСИЛЕВСЬКА Л.
Нежива, Л. "В прекрасних симфоніях слова, повних таємного чару": символізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.55-60
Кл.слова: ОБРАЗ-СИМВОЛ, СИМВОЛІЗМ, АСОЦІАТИВНІСТЬ
Кучер, Н. [Рецензія] / Н. Кучер. - С.61-62
Кл.слова: ГОГОЛЬ М., ГОГОЛЬ І УКРАЇНСЬКА НІЧ, СВЕРСТЮК Є.
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.02.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
177:37.013
Ф 56


   
    Філософія освіти і педагогіка : цінності культури. Комунікативний етикет : Україна, Велика Британія, Німеччина, Франція, Іспанія : навчальний посібник / М-во освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, Педагогічний коледж Львівського національного університету імені Івана Франка ; ред. С. О. Черепанова. - Львів : [б. в.], 2007. - 392 с. - Бібліогр.: с. 363 - 373. - ISBN 978-966-384-067-3 : 28.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Філософія--Етика--Україна--Велика Британія--Німеччина--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістичний поворот -- цінності особистості -- вербальні компоненти -- невербальні
Анотація: Концепцію навчального посібника визначає гуманітарно- культуротворча стратегія філософії освіти.
Дод.точки доступу:
Черепанова, С.О. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Педагогічний коледж Львівського національного університету імені Івана Франка


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

9.
373.3/.5.017(072)
Г 56


    Гнутель, Ярослав Богданович.
    Виховна робота в сучасних умовах: теорія й методика : навчально- методичний посібник / Я. Б. Гнутель. - 2-е видання. - Тернопіль : АСТОН, 1998. - 262 с. - 5.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вихована робота--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- специфіка виховного процесу -- загальні методи виховання
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває суть і основні компоненти системи національного виховання у навчальному заколаді. Автор на основі аналізу педагогічної літератури, наукових досліджень власного досвіду розкриває виховну роботу в навчальному закладі, системний комплексний і керований процес з позиції класичної педагогіки й педагогіки народознавства.

Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

10.
373.3/.5.09
Т 80


    Трухін, Ігор Олексійович.
    Основи шкільного виховання : навчальний посібник / І. О. Трухін, О. Т. Шпак. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 368 с. - ISBN 966-8568-26-5 : 16.56 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація навчання і виховання--Загальна середьноосвітня школа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- афект неадекватності -- гуманізм -- конфлікт -- виховання -- виховна робота -- вихователь -- самовиховання
Анотація: Подаються теоретико-методологічні засади шкільного виховання, розкриваються основні вимоги до нього з позицій сучасних соціальних замовлень суспільства, аналізуються інноваційні форми і напрямки його вдосконалення, моделюються структурні компоненти, визначається місце і роль у виховній системі педагога
Дод.точки доступу:
Шпак, О. Т.


Примірників всього: 26
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)