Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.


    Kulish, A.
    Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) [Текст] = Мовленнєва особистість: комунікативний аспект (аналіз мовленнєвих актів у мовленні Шелдона Лі Купера у ТБ серіалі «Теорія великого вибуху») / A. Kulish // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва особистість -- мовні особливості -- мовленнєвий акт -- комунікативна компетентність -- комунікативна лінгвістика -- сильна мовленнєва особистість
Анотація: У статті розглядається мовленнєва особистість Шелдона Лі Купера в комунікативному аспекті. Метою статті є виявлення лінгвістичних особливостей мовлення Шелдона Лі Купера на основі класифікації, що здійснюється за параметром рівня володіння комунікативною компетенцією і поділяється на сильну, посередню та слабку мовленнєві особистості. Предметом цього дослідження є типологія мовленнєвих актів у висловлюваннях Шелдона Лі Купера. Відповідно, об’єктом є локуція висловлювань, що вказує на мовленнєву особистість Шелдона Лі Купера. Визначення рівня комунікативної компетенції Шелдона Лі Купера реалізується за наступними параметрами: креативність, рівень текстобудування будь-якої тематичної та жанрово-стилістичної оформленості; великий об’єм активного словника; володіння усіма функціонально-стильовими різновидами літературної мови; поєднання різностильових елементів мовлення, адекватне цілям і задачам спілкування; вільне володіння як усною так і письмовою формою мовлення та безпомилковий вибір форми мовлення у залежності від комунікативних цілей. Аналіз лексико-граматичних шарів мовлення Шелдона Лі Купера дає підстави віднести його мовленнєву особистість до певного типу (сильна, посередня (середня) чи слабка). Для реалізації мети були використані такі методи: описовий та структурний методи для характеристики типологічних ознак класифікації за рівнем комунікативної компетентності; контекстуальний аналіз та аналіз мовленнєвого акту для виявлення комунікативних намірів Шелдона Купера та його ставлення до розмови; метод лінгвістичного моделювання для визначення рівня комунікативної компетентності мовленнєвої особистості Шелдона Лі Купера.
Дод.точки доступу:
Куліш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: І368505/2014/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 1
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність : Продовження. Початок дивись у попередньому числі журналу / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-12
Кл.слова: ОСВІТНІЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПРОГРАМА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Бориско, Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1" / Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НМК, НІМЕЦЬКА МОВА, РІВЕНЬ Ф 1. 1. 1.
Коломінова, О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення / О. О. Коломінова. - С.18-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОБ'ЄКТИ КОНТРОЛЮ, ОЦІНЮВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ
Максименко, Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери / Л. О. Максименко. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНИЙ ДІАЛОГ, ЕТАПИ НАВЧАННЯ , МЕНЕДЖЕРИ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ
Майєр, Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки / Н. В. Майєр. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВИКЛАДАЧ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ, ЗАГАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Дьячкова, Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту / Я. О. Дьячкова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНЕ ГОВОРІННЯ, ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ, ВЕБ-КВЕСТ
Ольховська, А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу / А. С. Ольховська. - С.47-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД, ПІДГОТОВЧІ ВПРАВИ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК
Андрєєва, Наталія. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов / Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАЙСТЕР-ТЕСТ СЕРВІС, ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ, КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія). - С.61-72
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УЧНІ 10-14 РОКІВ, НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.03.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: А951813/2018/1/3
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Бойко, М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови / М. І. Бойко. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, ключові компетентності, загальнокультурна компетентність
Коваль, В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України / В. М. Коваль. - С.8-16
Кл.слова: іноземна мова, багатомовність, розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха, Л. О. English in test (8 fopm) / Л. О. Мачуха. - С.17-23
Кл.слова: комунікативна компетентність, засоби іноземної мови
Харченко, Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ / Ю. Ю. Харченко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, соціальні навички, інтернет платформа
Козаренко, О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст. / О. В. Козаренко. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, англійська мова
Рудакова, О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО / О. І. Рудакова. - С.31-34
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, тестові завдання
Бороніна, Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах / Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, виховання фахівця
Дяченко, С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків / С. Л. Дяченко. - С.40-50
Кл.слова: інтегровані уроки, комунікативно-діяльницький підхід, англійська мова
Радчик, Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук. - С.51-55
Пуха, З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова) / З. Д. Пуха, С. К. Юрченко. - С.56-62
Олексієнко, І. А. Music in my life (8 form) / І. А. Олексієнко. - С.63-66
Крюкова, С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish / С. В. Крюкова. - С.68-72
Зайцева, В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous" / В. А. Зайцева. - С.77
Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко, Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів / Н. А. Бабенко. - С.78-79
Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва, Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2" / Л. Г. Дорофеєва. - С.80-91
Кл.слова: англійська мова, кросворди
Астапова, І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю / І. В. Астапова. - С.92-93
Кл.слова: урок англійської мови, традиції Великої Британії
Клименко, М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови / М. В. Клименко. - С.97-101
Кл.слова: пальчиков ігри
Котик, І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities / І. Т. Котик. - С.102-104
Вовк, А. С. Some extracurricular ideas for various ages / А. С. Вовк. - С.105-113
Коман, С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ) / С. В. Коман. - С.115-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37.012
А 69


   
    Анотовані результати науково-дослідної роботи Інститут педагогіки за 2009 рік [Текст] : наукове видання / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2010. - 277 с. - ISBN 978-966-644-127-3 : 38.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Освіта--Педагогіка--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
сільські школи -- навчання риторики -- інноваційний розвиток -- підручники -- комунікативна компетентність
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Б222100/2023/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Добровольська, Вікторія Василівна. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства / В. В. Добровольська, Л. А. Чередник. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, соціокультурний простір, електронна бібліотека
Ржеуський, Антоній Валентинович. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України / А. В. Ржеуський. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні послуги, користувач бібліотеки, вебсайт
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст. / О. Я. Дуднік. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, структура змісту, закон України
Терентьєв, Сергій Олександрович. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек / С. О. Терентьєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційно-комунікаційне забезпечення, інформаційні послуги
Січкаренко, Галина Геннадіївна. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.) / Г. Г. Січкаренко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, мовна політика, радянська влада
Білущак, Тетяна Миколаївна. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі / Т. М. Білущак, С. І. Добровольська. - С.41-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: репрезентація української культури, цифрові колекції, вебінформаційне середовище
Варенко, Володимир Михайлович. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності / В. М. Варенко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, електронна комунікація, інформаційні технології
Трачук, Людмила Федорівна. Інструменти невербальної інтернет-комунікації / Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креолізація, смайл, емотикон
Паянок, Наталія Василівна. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди) / Н. В. Паянок. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опитування, юнацтво, молодь
Біловус, Леся Іванівна. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання / Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікативна компетентність, бібліотечна та орхівна справа
Бачинська, Надія Анатоліївна. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дуальна освіта, освітньо-професійний простір, заклад вищої освіти
Хіміч, Ярослава Олегівна. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху / Я. О. Хіміч. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрові компетентності, академічна доброчесність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Беседа, Н.
    Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Н. Беседа, О. Воробйов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 161-172, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.679. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бар’єри спілкування -- комунікативна компетентність -- педагогічне спілкування -- професійна діяльність -- спілкування -- стилі спілкування -- фахівець фізичної культури і спорту
Анотація: У статті обґрунтовано значення комунікативної компетентності в структурі професійної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Доведено, що в процесі фахової підготовки особливого значення набуває розвиток у студентів здатності до ефективної комунікації. Розглядається сутність педагогічного спілкування, його функції та стилі. Охарактеризовано вплив комунікативної компетентності на формування професійної майстерності фахівця. Визначено й описано бар’єри спілкування та підходи до їх усунення. Запропоновано вправи для розвитку навичок конструктивного спілкування в студентів на осно ві моделювання майбутньої професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Воробйов, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.
371.31:004.9](477)
Б 77


    Бойко, Тетяна.
    Веб-сайт як засіб розвитку комунікативної компетентності старшокласників під час навчання англійської мови / Т. Бойко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 25–27. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освітні технології--веб-сайти--середня школа

   Комунікативна компетентність--розвиток--англійська мова--старшокласники


Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- веб-сайти -- компетентність -- комунікативна компетентність -- англійська мова -- іншомовне спілкування -- інформаційні ресурси -- культурознавча компетенція -- відеосюжети -- мовні вміння -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто веб-сайти, які ефективно використовуються для розвитку комунікативної та куультурознавчої компетенції учнів під час вивчення англійської мови. Наведено приклади використання матеріалу сайтів для ознайомлення з життєдіяльністю мешканців країни, мова якої вивчається. Проаналізовано роботу над проектами і веб-квестами.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Майбутні вчителі початкової школи--підготовка вчителів--риторична підготовка--США--країни Європи

   США--майбутні вчителі початкової школи--підготовка вчителів--риторична підготовка--Болгарія--Франція -- Польща
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкових класів -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: В272245438/2014/30
   Журнал

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. - Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 1997 - . - ISSN 2076-586Х. - Виходить тричі на місяць
2014р. № 30
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці глав
Кл.слова: професійна діяльність, професіоналізм, самореалізація
Антонов, В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій / В. М. Антонов. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість, інновація, технологія
Архипова, С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система американської юридичної освіти, навчальні плани юридичних факультетів, конструктивістський
Березан, В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан. - С.39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога, рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога, компоненти
Гордєєва, Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників / Т. Є. Гордєєва. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників, мобільність соціальних працівників
Десятов, Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, андрагогіка, постіндустріальне суспільство
Децюк, Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності / Т. М. Децюк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, позааудиторна робота, тютор
Дубасенюк, О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст / О. А. Дубасенюк. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професіоналізм, тенденції
Загнибіда, Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування / Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова. - С.73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, фахівець сфери обслуговування
Когут, С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України / С. Я. Когут. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці, педагогіка праці
Кубанов, Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти / Р. А. Кубанов. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ступенева освіта, професійна підготовка, освітній простір
Кузьма-Качур, М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи / М. І. Кузьма-Качур. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, навчальні плани
Лопушинський, І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби / І. П. Лопушинський. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна служба, корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури
Майборода, А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта / А. О. Майборода. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивний компонент, акмеологічна компетентність, акмеологічні знання
Майборода, Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Г. Я. Майборода. - С.112-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби технологічної підготовки, теоретичні підходи, методологічні засади
Мельниченко, О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. В. Мельниченко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерні ролі, фемінність
Фруктова, Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми / Я. С. Фруктова. - С.140-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, кваліфікація фахівця, комунікативна компетентність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Галицька, М. М.
    Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. М. Галицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- комунікативна компетентність -- компетентнісний підхід -- комунікативна культура
Анотація: У статті окреслено компетентнісний підхід до формування змісту освіти, який став новим концептуальним орієнтиром навчальних закладів та одним із чинників модернізації змісту освіти; проаналізовано зміст понять «компетентність» та «компетенція»; під комунікативною компетентністю студентів вищих навчальних закладів розуміється інтегральна якість особистості, яка синтезує в собі загальну культуру спілкування та її специфічні прояви в професійній діяльності; визначено складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Гаращенко, Л.
    Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 63-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти дошкільного віку -- книжка-картинка -- методика складання розповіді -- креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Голуб, Н.
    Мовленнєві жанри на уроках української мови у 8-9 класах / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.

Рубрики: Українська мова--Методика мовлення

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- теорія мовленнєвих жанрів -- мовленнєвий жанр -- комунікативна ситуація -- комунікативна поведінка -- фактичні мовленнєві жанри -- мовна особистість
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення мовленнєвих жанрів у практику навчання української мови учнів загальноосвітньої школи, проаналізовано наявні класифікації мовленнєвих жанрів. На основі аналізу наукової літератури дібрано й згрупованомовленнєві жанри для апробування їх на уроках української мови. З огляду на провідну діяльність учнів визначеного віку, запропоновано передусім три групи фатичних жанрів (жанри, що сприяють налагодженню гармонійних стосунків; жанри, що погіршують міжособистісні стосунки; жанри, що сприяють підтриманню й розвиткові добрих взаємин), розроблено алгоритм упровадження їх у мовленнєву практику учнів 8-9 класів й рекомендації щодо реагування на жанри другої групи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.


    Горошкін, Ігор Олександрович.
    Роль міждисциплінарних зв’язків у мовній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / І. О. Горошкін // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 12. - С. 3-5. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарні зв’язки -- комунікативна компетентність -- перекладачі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: Д357739/2013/2
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2013р. № 2
Зміст:
Джемула, Галина. Прислів’я вчить, як на світі жить / Г. Джемула. - С.2-5
Кл.слова: мовленнєва компетентність, творче мислення, народна мудрість
Нелинь, Тетяна. Вередуля / Т. Нелинь. - С.6-7
Кл.слова: школа шляхетності, художнє слово
Когчевих, Юлія. Барви, подаровані квітами / Ю. Когчевих. - С.8-9
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток, креативність, уява
Мазур, Юлія. Як Пензлик планував сівй бюджет / Ю. Мазур. - С.10-11
Кл.слова: соціально-економічна компетентність, розвиток мовлення, креативний розвиток
Шаваран, Ганна. Комп'ютерна пастка / Г. Шаваран. - С.12-13
Кл.слова: безпека життєдіяльності, формування світогляду
Гуменко, Єлизавета. Олівчики-помічники / Є. Гуменко. - С.14
Кл.слова: образне мислення
Журлака, Юлія. Штурм фортеці. Бесіда за картиною Олега Шупляка / Ю. Журлака. - С.15-17
Кл.слова: український живопис, розповідь за картиною, спостережливість
Іванюк, Наталя. Синій птах щастя / Н. Іванюк. - С.18-19
Кл.слова: казкотерапія, кольоротерапія, моральне виховання
Олійник, Ксенія. Веселка почуттів. Психологічні ігри / К. Олійник. - С.20-21
Кл.слова: ігрова діяльність, комунікативна компетентність
Давидова, Ірина. Ткані візерунки / І. Давидова. - С.22-23
Кл.слова: ткацтво, дрібна моторика
Івантер, Юлія. Голодна жабка / Ю. Івантер. - С.24-25
Кл.слова: творче мислення, сценічні здібності, дрібна моторика
Ремпель, Юлія. Секрети кольорів / Ю. Ремпель. - С.26-27
Кл.слова: дослідницька діяльність, винахідливість, пізнавальний розвиток
Силосич, Тетяна. Кольорові звірята. За казкою Михайла Пляцковського / Т. Силосич, Д. Осадча. - С.28-33
Кл.слова: естетичне виховання, сценічні здібності
Є примірники у відділах:
Ф2 (26.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: Д357739/2013/4
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2013р. № 4 (68)
Зміст:
Джемула, Галина. У світі загадок / Г. Джемула. - С.3-7
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, творче мислення, кмітливість
Федорова, Олександра. Зимовий вечір. Картина з вовни / О. Федорова. - С.8-9
Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчовті, креативний розвиток, розвиток дрібної моторики
Вознюк, Людмила. Щоб забриніли струни добра / Л. Вознюк. - С.10-13
Кл.слова: соціально-моральний розвиток, емоційно-ціннісний розвиток, інклюзивна освіта
Пронь, Леся. Чорівний віршик / Л. Пронь. - С.14
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, образне мислення
Шаваран, Ганна. Подарунки Діда Мороза. Настільна гра / Г. Шаваран. - С.15-17
Кл.слова: комунікативна компетентність, розвиток мислення
Січовик, Ігор. Кросворди-малюнки / І. Січовик. - С.18-19
Кл.слова: грамота, ерудиція, кмітливість
Сердюк, Наталка. Два кольори зими. Бесіда за ілюстрацією з абетки Георгія Нарбута / Н. Сердюк. - С.20-21
Кл.слова: книжкова графіка, творче мислення, грамота
Завалко, Катерина. Карнавал тварин:королівський марш. Слухання однойменної сюїти Каміля Сен-Санса / К. Завалко. - С.22-23
Кл.слова: слухання музики, образне мислення, естетичне виховання
Є примірники у відділах:
Ф2 (05.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Д357739/2014/3
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2014р. № 3
Зміст:
Остапенко, Ганна. Улітку на ставку. Бесіда за сюжетною картинкою на обкладинці / Г. Остапенко. - С.2
Шаваран, Ганна. Експедиція до водиці / Г. Шаваран. - С.3-6
Кл.слова: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, ХУДОЖНЄ СЛОВО, КРАЇНОЗНАВСТВО
Чи таке буває ?. - С.7
Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА, РОСІЙСЬКА МОВА, ПАМ'ЯТЬ
Терещенко, Ірина. Водою не розіллєш. Ігри з друзями і водою / І. Терещенко. - С.8-9
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ВЗАЄМОДІЯ У ГРУПІ
Любарова, Віра. Ущипне - то буде знак! / В. Любарова. - С.10-11
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ЕКОЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ДОПИТЛИВІСТЬ
Агамян, Ануш. Дивовижна мозаїка / А. Агамян, О. Мар’їна. - С.12-13
Кл.слова: ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК, УЯВА, ДРІБНА МОТОРИКА
Янчевська, Наталя. Я загубився! Я знайшовся! / Н. Янчевська. - С.14-15
Кл.слова: ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ПАМ'ЯТЬ
Сердюк, Наталя. У ранковому сяйві. Бесіда за картиною Арнольда Лоурі / Н. Сердюк ; 16-17
Кл.слова: ЖИВОПИС, РОЗВИТОК МОВЛЕНЯ, СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Порфін, Павло. Сам пропадай, а товариша виручай / П. Порфін. - С.18-19
Кл.слова: СОЦІАЛЬНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ, ДРУЖБА
Ремпель, Юлія. Що допоможе перейти річку / Ю. Ремпель. - С.20-22
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ВИНАХІДЛИВІСТЬ, ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Горошко, Лариса. Як аукнеться, так і відгукнеться / Л. Горошко. - С.23
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ТВОРЧІСТЬ, МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Солосич, Тетяна. Як море захистили / Т. Солосич, Д. Орел. - С.24-27
Кл.слова: ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СЦЕНІЧНІ ЗДІБНОСТІ, СЛУХАННЯ МУЗИКИ
Баластрік, Ганна. Уроки економчика / Г. Баластрік. - С.28-29
Кл.слова: СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ
Стеценко, Ірина. Музичне море. Слухання симфонічних ескізів "Море" Клода Дебюссі / І. Стеценко. - С.30-31
Кл.слова: СЛУХАННЯ МУЗИКИ, ЖИВОПИС , ПРИРОДА
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: Д357739/2014/4
   Журнал

Джміль [Текст]/ МОН України. - Київ : Світич, 1997 - . - ISSN 1680-4481. - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2014р. № 4
Зміст:
Остапенко, Ганна. На гостині у вітрів. Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці / Г. Остапенко. - С.2
Кл.слова: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, ПРИРОДА, ФАНТАЗІЯ
Джемула, Галина. Родичі слова "вітер" / Г. Джемула. - С.3-6
Кл.слова: ХУДОЖНЄ СЛОВО, КРАЇНОЗНАВСТВО
Алексеєва, Олена. Де працює вітер / О. Алексеєва. - С.7-9
Кл.слова: ПІЗНАВАЬНИЙ РОЗВИТОК, УКРАЇНОЗНАВСТВО, ДОПИТЛИВІСТЬ
Довбик, Анна. Вітер дме та не вщухає, гру веселу починає / А. Довбик. - С.10-11
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІГРОВА ДІЯЛЬНВСТЬ, ВЗАЄМОДІЯ У ГРУПІ
Янчевська, Наталя. Піна, фарби й соломинка намалюють нам картинку! / Н. Янчевська. - С.12-13
Кл.слова: НЕТРАДИЦІЙНА ТЕХНІКА ОБРАЗОТВОРЧОСТІ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, УЯВА
Афанасенко, Марія. Експерементуємо з повітрям / М. Афанасенко ; 14-15
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ВИНАХІДЛИВІСТЬ, ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Мазур, Юлія. Повітряно-солодка казка. Бесіда за картиною Денніса Левана / Ю. Мазур. - С.16-17
Кл.слова: СВІТОВИЙ ЖИИВОПИС, ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК, СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ
Коломієць, Тамара. Розмова у саду / Т. Коломієць. - С.18
Кл.слова: ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ, СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ
Журлакова, Юлія. Чи є повітря у космосі? / Ю. Журлакова. - С.19-21
Кл.слова: ПРИРОДА КОСМОСУ, ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Остапено, Клим. Від гвинта! / К. Остапено. - С.22-23
Кл.слова: КРЕАТИВНІСТЬ, КОНСТРУЮВАННЯ, ДРІБНА МОТОРИКА
Валасіна, Яся. Вітрові загадки / Я. Валасіна. - С.24-26
Кл.слова: РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК, КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, ДОКАЗОВЕ МОВЛЕННЯ
Еманова, Зоя. Свято Вітру / З. Еманова. - С.27-31
Кл.слова: СЦЕНІЧНІ, МУЗИЧНІ ЗДІБНОСТІ, МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, ПРИРОДА
Знайомтеся, діти: повітря та вітер. Орієнтовний освітній проект для дошкільнят та молодших школярів. - С.32
Горошко, Лариса. Вихід завжди є! / Л. Горошко. - С.33
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ТВОРЧІСТЬ, МОРАЛЬНЕ ХОВАННЯ, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

19.


    Диба, Олена Петрівна.
    Комунікативна компетентність як складова професійності менеджера культури / О. П. Диба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 103-111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент культурно-мистецької сфери -- менеджер культури -- професійність -- комунікативна компетентність -- комунікативна культура

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 156 с. - 28.35 грн.
    Зміст:
Браткова, О. І. Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів / О. І. Браткова. - С .3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кейс-метод, ситуаційне навчання, педагогічна модель
Волківська, Д. А. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища / Д. А. Волківська. - С .9-15
Кл.слова: суб’єктний підхід, середовище, університет
Дудар, Ольга Володимирівна. Актуальність і перстективи музейної педагогіки / О. В. Дудар. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, музей, освіта
Закраєвська, О. Ю. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу / О. Ю. Закраєвська. - С .25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, майбутній учитель, підготовка вчителів
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система, інформація, сервіси
Кипиченко, Наталія Сергіївна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи / Н. С. Кипиченко. - С .37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, формування комунікативної компетентності
Костюк, С. С. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії / С. С. Костюк. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, іноземні студенти, міжкультурна комунікація
Мельніченко, Тетяна Василівна. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер") / Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. - С .49-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, компетентності, Київський університет імені Бориса Грінченка
Олійник, А. М. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. - С .55-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегроване навчання, міжпредметні зв'язки, інтегрований урок
Руднік, Юлія Вікторівна. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .62-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, навчання іноземних мов, форма навчання
Соболь, Н. В. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, інноваційні методи навчання
Агіляр, Туклер В. В. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. - С .77-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, ініціативність, гра
Кумар, Б. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї / Б. Кумар. - С .85-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: крос-культурні дослідження, порівняльна психологія, психологія сім'ї
Лимар, Т. О. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів / Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. - С .90-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: страх, самовизначення, професія
Плісова, П. І. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки / П. І. Плісова. - С .97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, європейська свідомість, національна самосвідомість
Помазова, О. В. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества / О. В. Помазова. - С .103-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самооцінка, самотність, підлітковий вік
Попова, А. О. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі / А. О. Попова. - С .113-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна робота, громада, методи соціальної роботи
Рафіков, О. Р. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .122-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оптимізм, переконання, атрибутивна теорія
Сало, Ганна Вікторівна. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект / Г. В. Сало. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігія, філософія, історіографія
Срібняк, Ігор Володимирович. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація / І. В. Срібняк. - С .133-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кніттельфельд, табір, полонені
Шпильова, І . С. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі / І . С. Шпильова. - С .143-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, інтолерантність, етнічна ідентичність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- музейна педагогіка -- соціальна робота -- психологія виховання -- інтегроване навчання -- толерантність підлітків
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Кузьменко, Ольга Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)