Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091.113(07)/Н 34
Назва : Науково-методичні засади формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-246-1:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 378.091.113(07)
Предметні рубрики: Педагогічна освіта-- Управління
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(3), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(3), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6) Кл.слова: виховання,читання,Дімаров А.
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8) Кл.слова: 4 КЛАС,МАТЕМАТИКА,ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчально-ігрові програми,електронний посібник
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16) Кл.слова: 2 клас,інформатика
Хлєбнікова Л. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.16-19) Кл.слова: 1клас,музичне мистецтво,Особливісті навчання
Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23) Кл.слова: молодший шкільний вік,хореографічне мистецтво,урок
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28.) Кл.слова: комунікативна компетентність,усне мовлення,аудіативні вміння
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30) Кл.слова: навчальна діяльність,інформаційні технології,моделі нетбуків
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32) Кл.слова: мораль,інтелектуальні здібності,позитивне мислення
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34) Кл.слова: початкові класи,інформаційно-комунікаційні технології,комбіновані уроки
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36) Кл.слова: учителі музики, спів,розучування пісні,вокально-хорові навички
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря)/ О. Тетеріна (стр.37-38) Кл.слова: Буквар,народний підручник,1 клас
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О, Онопрієнко (стр.39-43) Кл.слова: математика,1 клас,математичні уявлення
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46) Кл.слова: гіперактивний розлад,інклюзивне навчання,гіперактивна дитина,
Таранченко О. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи/ О. Таранченко (стр.47-50) Кл.слова: учні з порушенням слуху,інклюзивне навчання,мовленнєвий розвиток
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54) Кл.слова: учні з порушенням слуху,1 клас,розвиток мовлення
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59) Кл.слова: російська мова викладання,1 клас,навчання грамоти
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63) Кл.слова: система освіти,базова середня освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Джміль -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Джемула Г. Прислів’я вчить, як на світі жить/ Г. Джемула (стр.2-5) Кл.слова: мовленнєва компетентність,творче мислення,народна мудрість
Нелинь Т. Вередуля/ Т. Нелинь (стр.6-7) Кл.слова: школа шляхетності,художнє слово
Когчевих Ю. Барви, подаровані квітами/ Ю. Когчевих (стр.8-9) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,креативність,уява
Мазур Ю. Як Пензлик планував сівй бюджет/ Ю. Мазур (стр.10-11) Кл.слова: соціально-економічна компетентність,розвиток мовлення,креативний розвиток
Шаваран Г. Комп'ютерна пастка/ Г. Шаваран (стр.12-13) Кл.слова: безпека життєдіяльності,формування світогляду
Гуменко Є. Олівчики-помічники/ Є. Гуменко (стр.14) Кл.слова: образне мислення
Журлака Ю. Штурм фортеці. Бесіда за картиною Олега Шупляка/ Ю. Журлака (стр.15-17) Кл.слова: український живопис,розповідь за картиною,спостережливість
Іванюк Н. Синій птах щастя/ Н. Іванюк (стр.18-19) Кл.слова: казкотерапія,кольоротерапія,моральне виховання
Олійник К. Веселка почуттів. Психологічні ігри/ К. Олійник (стр.20-21) Кл.слова: ігрова діяльність,комунікативна компетентність
Давидова І. Ткані візерунки/ І. Давидова (стр.22-23) Кл.слова: ткацтво,дрібна моторика
Івантер Ю. Голодна жабка/ Ю. Івантер (стр.24-25) Кл.слова: творче мислення,сценічні здібності,дрібна моторика
Ремпель Ю. Секрети кольорів/ Ю. Ремпель (стр.26-27) Кл.слова: дослідницька діяльність,винахідливість,пізнавальний розвиток
Силосич Т. Кольорові звірята. За казкою Михайла Пляцковського/ Т. Силосич, Д. Осадча (стр.28-33) Кл.слова: естетичне виховання,сценічні здібності
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Джміль -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Джемула Г. У світі загадок/ Г. Джемула (стр.3-7) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,творче мислення,кмітливість
Федорова О. Зимовий вечір. Картина з вовни/ О. Федорова (стр.8-9) Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчовті,креативний розвиток,розвиток дрібної моторики
Вознюк Л. Щоб забриніли струни добра/ Л. Вознюк (стр.10-13) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,емоційно-ціннісний розвиток,інклюзивна освіта
Пронь Л. Чорівний віршик/ Л. Пронь (стр.14) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,образне мислення
Шаваран Г. Подарунки Діда Мороза. Настільна гра/ Г. Шаваран (стр.15-17) Кл.слова: комунікативна компетентність,розвиток мислення
Січовик І. Кросворди-малюнки/ І. Січовик (стр.18-19) Кл.слова: грамота,ерудиція,кмітливість
Сердюк Н. Два кольори зими. Бесіда за ілюстрацією з абетки Георгія Нарбута/ Н. Сердюк (стр.20-21) Кл.слова: книжкова графіка,творче мислення,грамота
Завалко К. Карнавал тварин:королівський марш. Слухання однойменної сюїти Каміля Сен-Санса/ К. Завалко (стр.22-23) Кл.слова: слухання музики,образне мислення,естетичне виховання
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-12) Кл.слова: освітній державний стандарт,програма з іноземної мови,підручник з іноземної мови
Бориско Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1"/ Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова (стр.13-17) Кл.слова: НМК,НІМЕЦЬКА МОВА,рівень ф 1. 1. 1.
Коломінова О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення/ О. О. Коломінова (стр.18-28) Кл.слова: об'єкти контролю,оцінювання в початковій школі,поліфункціональний контроль
Максименко Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери/ Л. О. Максименко (стр.29-34) Кл.слова: англомовний діалог,етапи навчання ,менеджери невиробничої сфери
Майєр Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки/ Н. В. Майєр (стр.35-39) Кл.слова: вищий навчальний заклад,викладач французької мови,загальнопрофесійна підготовка
Дьячкова Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту/ Я. О. Дьячкова (стр.40-46) Кл.слова: англомовне говоріння,діалог-дискусія,веб-квест
Ольховська А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу/ А. С. Ольховська (стр.47-55) Кл.слова: синхронний переклад,підготовчі вправи,формування навичок
Андрєєва Н. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов/ Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова (стр.56-60) Кл.слова: Майстер-Тест сервіс,технологія онлайн-тестування,контроль знань
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.61-72) Кл.слова: комунікативна компетентність,учні 10-14 років,навчальні картки
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Примітки : Заснований з 2002 р. :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- професійна освіта --Україна
Андрагогіка
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Остапенко Г. Улітку на ставку. Бесіда за сюжетною картинкою на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2)
Шаваран Г. Експедиція до водиці/ Г. Шаваран (стр.3-6) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,художнє слово,країнознавство
Чи таке буває ? (стр.7) Кл.слова: англійська мова,російська мова,пам'ять
Терещенко І. Водою не розіллєш. Ігри з друзями і водою/ І. Терещенко (стр.8-9) Кл.слова: комунікативна компетентність,ігрова діяльність,взаємодія у групі
Любарова В. Ущипне - то буде знак!/ В. Любарова (стр.10-11) Кл.слова: пізнавальний розвиток,екологічне мислення,допитливість
Агамян А. Дивовижна мозаїка/ А. Агамян, О. Мар’їна (стр.12-13) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,уява,дрібна моторика
Янчевська Н. Я загубився! Я знайшовся!/ Н. Янчевська (стр.14-15) Кл.слова: життєва компетентність,безпека життєдіяльності,пам'ять
Сердюк Н. У ранковому сяйві. Бесіда за картиною Арнольда Лоурі/ Н. Сердюк ; 16-17 Кл.слова: живопис,розвиток мовленя,спостереження
Порфін П. Сам пропадай, а товариша виручай/ П. Порфін (стр.18-19) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,дружба
Ремпель Ю. Що допоможе перейти річку/ Ю. Ремпель (стр.20-22) Кл.слова: пізнавальний розвиток,винахідливість,дослідницька діяльність
Горошко Л. Як аукнеться, так і відгукнеться/ Л. Горошко (стр.23) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне виховання
Солосич Т. Як море захистили/ Т. Солосич, Д. Орел (стр.24-27) Кл.слова: естетичне виховання,сценічні здібності,слухання музики
Баластрік Г. Уроки економчика/ Г. Баластрік (стр.28-29) Кл.слова: соціально-економічна компетентність,економічне виховання
Стеценко І. Музичне море. Слухання симфонічних ескізів "Море" Клода Дебюссі/ І. Стеценко (стр.30-31) Кл.слова: слухання музики,живопис ,природа
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-7/Т 38
Назва : Технологізація волонтерської роботи в сучасних умовах : производственно-практическое издание
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Державний центр соціальних служб для молоді, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примітки : Бібліогр.: с. 138-139 :
ДРНТІ : 06.01
УДК : 364-7
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Волонтерська робота-- Соціальні служби
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Остапенко Г. На гостині у вітрів. Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,природа,фантазія
Джемула Г. Родичі слова "вітер"/ Г. Джемула (стр.3-6) Кл.слова: художнє слово,країнознавство
Алексеєва О. Де працює вітер/ О. Алексеєва (стр.7-9) Кл.слова: пізнаваьний розвиток,українознавство,допитливість
Довбик А. Вітер дме та не вщухає, гру веселу починає/ А. Довбик (стр.10-11) Кл.слова: комунікативна компетентність,ігрова діяльнвсть,взаємодія у групі
Янчевська Н. Піна, фарби й соломинка намалюють нам картинку!/ Н. Янчевська (стр.12-13) Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчості,творче мислення,уява
Афанасенко М. Експерементуємо з повітрям/ М. Афанасенко ; 14-15 Кл.слова: пізнавальний розвиток,винахідливість,дослідницька діяльність
Мазур Ю. Повітряно-солодка казка. Бесіда за картиною Денніса Левана/ Ю. Мазур (стр.16-17) Кл.слова: світовий жиивопис,художньо-естетичний розвиток,спостережливість
Коломієць Т. Розмова у саду/ Т. Коломієць (стр.18) Кл.слова: художня література,розвиток мовлення,спостережливість
Журлакова Ю. Чи є повітря у космосі?/ Ю. Журлакова (стр.19-21) Кл.слова: природа Космосу,формування світогляду,розвиток мовлення
Остапено К. Від гвинта!/ К. Остапено (стр.22-23) Кл.слова: креативність,конструювання,дрібна моторика
Валасіна Я. Вітрові загадки/ Я. Валасіна (стр.24-26) Кл.слова: розумовий розвиток,критичне мислення,доказове мовлення
Еманова З. Свято Вітру/ З. Еманова (стр.27-31) Кл.слова: сценічні, музичні здібності,мовленнєвий розвиток,природа
Знайомтеся, діти: повітря та вітер. Орієнтовний освітній проект для дошкільнят та молодших школярів (стр.32)
Горошко Л. Вихід завжди є!/ Л. Горошко (стр.33) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне ховання,логічне мислення
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-051/К 63
Автор(и) : Капська А. Й., Долинська Л. В., Карпенко О. Г., Филипчук В. С.
Назва : Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії соціального працівника з клієнтом : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ДЦССМ, 2003
Кільк.характеристики :84 с
ISBN, Ціна 966-7815-42-0:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364-051
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальна допомога
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 54
Автор(и) : Андрієвська, Валерія Вікторівна, Бойко, Світлана Тихонівна, Ботіна, Людмила Йосипівна
Назва : Методологічні проблеми трансформації комунікативної компетентності психолога в інформаційному суспільстві : монографія
Вихідні дані : Київ; Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014
Кільк.характеристики :225 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-189-337-4: 45.62 грн.
ДРНТІ : 15.01.79
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--психологічне консультування--дезадаптація підлітків
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. № 22
Вихідні дані : Київ: Видавництво Київського університету імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :106 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--психологія творчості--навчальні стратегії
Зміст : Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України/ М. Б. Євтух. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління/ (Сорока) М. В. Братко. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики/ В. І. Бобрицька. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі/ К. М. Гнезділова. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти/ Л. Г. Горяна. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті pp. XX століття/ B. C. Бугрій ; B. C. Бугрій. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії"/ Т. Ю. Бульба. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ/ В. В. Глазков. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика/ А. В. Сергієнко. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців/ С. П. Сердюк. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови/ Є. В. Яковенко-Глушенкова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі/ Л. М. Дубчак. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості / О. А. Кривопишина. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема/ Л. В. Помиткіна.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб Н.
Назва : Мовленнєві жанри на уроках української мови у 8-9 класах
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 13-18 (Шифр У132280/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--теорія мовленнєвих жанрів--мовленнєвий жанр--комунікативна ситуація--комунікативна поведінка--фактичні мовленнєві жанри--мовна особистість
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення мовленнєвих жанрів у практику навчання української мови учнів загальноосвітньої школи, проаналізовано наявні класифікації мовленнєвих жанрів. На основі аналізу наукової літератури дібрано й згрупованомовленнєві жанри для апробування їх на уроках української мови. З огляду на провідну діяльність учнів визначеного віку, запропоновано передусім три групи фатичних жанрів (жанри, що сприяють налагодженню гармонійних стосунків; жанри, що погіршують міжособистісні стосунки; жанри, що сприяють підтриманню й розвиткові добрих взаємин), розроблено алгоритм упровадження їх у мовленнєву практику учнів 8-9 класів й рекомендації щодо реагування на жанри другої групи.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.20/К 63
Автор(и) : Канішевська, Любов
Назва : Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності учнів початкової школи у позаурочній діяльності
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри: монографія/ В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 106-127 (Шифр 74.20/К 63-595509688)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Компетентністна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--комунікативна компетентність--початкова школа--позаурочна діяльність
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.3:37.014.2/І 74-527254464
Назва : Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 81.94 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 37.013.3:37.014.25(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта-- матеріали конференції
Методика навчання іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--євроінтеграція--сучасний вчитель--комунікативна толерантність--метод геймізації--освіта
Зміст : Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні/ О. В. Котенко. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів/ С. В. Василевська. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів/ А. Й. Гордєєва. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення/ А. М. Груша. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи/ О. П. Жабська. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови/ Т. Є. Котченко. Диверсифікація змісту іншомовної освіти/ М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі/ Н. М. Лавриненко. Прагматична складова іншомовної компетентності/ Т. Б. Маслова. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами/ О. П. Покорська, І. В. Бесараб. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови/ Н. М. Пономаренко. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога/ І. П. Рогальська-Яблонська. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови/ О. В. Тітова. Teaching English with Games and Simulations/ L. V. Knyshevytska. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. В. Івашньова. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования/ А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури/ Ю. А. Квятковська. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова"/ Н. В. Кошарна. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології/ А. К. Лагутіна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі/ Л. В. Петрик. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России/ Л. И. Агафонова. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США/ Я. М. Бельмаз. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії/ О. В. Лобода. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин/ В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. Організація навчання англійської мови в Японії/ І. В. Плужник. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті/ О. І. Ситник. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму/ Ю. О. Талалай. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу/ М. Л. Шараєва. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині/ Т. Ю. Головатенко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928/Л 84
Автор(и) : Лук’янчук Н. В.
Назва : Робота з комунікативно обдарованими учнями : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої людини, 2014
Кільк.характеристики :125 с
Колективи : Інститут обдарованої дитини, Національна академія педагогічних наук України
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.928
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Обдаровані діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиваючі заняття--комунікативна компетентність--лідерство
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.012/А 69
Назва : Анотовані результати науково-дослідної роботи Інститут педагогіки за 2009 рік : наукове видання
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :277 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-127-3: 38.00 грн.
ДРНТІ : 12.09
УДК : 37.012
Предметні рубрики: Наука-- Освіта-- Педагогіка-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільські школи--навчання риторики--інноваційний розвиток--підручники--комунікативна компетентність
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-94 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)