Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікаційна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 83
Автор(и) : Бородкіна Н. О.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :360 с
ISBN, Ціна 966-351-050-1: 99.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Торгівля
Примірники : всього : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бублик Є. О.
Назва : Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 2020. - № 5. - С. 72-84. - ISSN 0131-775X (Шифр Е667239/2020/5). - ISSN 0131-775X
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансовий сектор--міжнародні потоки капіталу--макропруденційна політика--прямі та портельні інвестиції--комунікаційна політика
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Шевченко О. В. Модернізація бібліотек закладів вищої освіти України/ О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян (стр.7-14) Кл.слова: модернізація бібліотек,автоматизовані бібліотечно-інформаційні системи,соціальні мережі
Пугач Л. Ю. Перспективи інноваційних змін у бібліотечній діяльності: погляди вітчизняних вчених/ Л. Ю. Пугач (стр.14-20) Кл.слова: цифровізація бібліотек,бібліотечна інновація,бібліотечно-інформаційне обслуговування
Терентьєв С. О. Електронні ресурси в системі комунікацій публічних бібліотек України/ С. О. Терентьєв (стр.21-26) Кл.слова: електронні ресурси,документознавство,нормативно-правовий акт
Ільницький В. А. Інформаційно-творча діяльність бібліотек: актуальність сучасних практик/ В. А. Ільницький (стр.26-31) Кл.слова: інформаційно-творча діяльність бібліотек,актуальні практики,інноваційні проєкти
Черняк І. В. Трансформація мережі публічних бібліотек під впливом децентралізаії/ І. В. Черняк (стр.31-38) Кл.слова: децентралізація,об’єднана територіальна громада,реформування
Вовк Н. С. Моніторинг відкритих джерел інформації про діяльність книжкових видавництв як джерело для організації маркетингової кампанії/ Н. С. Вовк (стр.39-45) Кл.слова: книжкове видавництво,просування,відкриті джерала інформації
Дуднік О. Я. Бібліографічні видання з питань української державності 1917-1921 років: крізь призму переосмислення історичного минулого/ О. Я. Дуднік (стр.45-56) Кл.слова: Українська держава,російсько-українські війни,національно-визвольна війна
Ржеуський А. В. Інформаційне обслуговування користувачів бібліотек технічних закладів вищої освіти України в умовах карантину та воєнного стану: порівняльний аналіз/ А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець, В. В. Добровольська (стр.57-65) Кл.слова: вебсайт,дистанційні послуги,воєнний стан
Сахарова М. П. Розробка та актуалізація комунікаційної політики бібліотеки в умовах воєнного стану: кризові комунікації/ М. П. Сахарова, Я. О. Хіміч (стр.65-74) Кл.слова: кризові комунікації,комунікаційна політика,соціальні мережі
Чередник Л. А. Діяльність українських масмедіа під час російсько-української війни/ Л. А. Чередник (стр.75-81) Кл.слова: масмедіа,інформаційний контент,ідіома
Лісіна С. О. Особливості інформаційного забезпечення підвищення кваліфікації працівників/ С. О. Лісіна (стр.81-86) Кл.слова: управління розвитком персоналу,підвищення кваліфікації,база даних
Клименко О. З. Дистанційне навчання бібліотечних працівників Національної академії наук України: теоретико-методологічні засади/ О. З. Клименко, О. Л. Сокур (стр.87-92) Кл.слова: дистанційне навчання,підвищення кваліфікації,бібліотечний працівник
Комова М. В. Міждисциплінарна інтеграція як елемент управління якістю освіти/ М. В. Комова, Ж. В. Мина, Т. М. Білущак (стр.93-100) Кл.слова: міждисциплінарна інтеграція,інноваційні технології,інформатизація
Яворська Т. М. Інноваційні технології та методи навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців інформаційно-бібліотечної сфери/ Т. М. Яворська (стр.101-107) Кл.слова: інноваційні технології,підготовка фахівців інформаційної,бібліотечної та архівної справи
Палеха Ю. І. Гуманізація професійної підготовки фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи за умов дистанційного навчання/ Ю. І. Палеха, Н. Ю. Зозуля (стр.108-114) Кл.слова: онлайн-курси,культурно-відповідальне навчання,бібліотечна та архівна справа
Кошелєва О. Б. Формування моделі надання освітніх послуг ЗВО в умовах воєнного стану/ О. Б. Кошелєва, О. А. Кравчук, О. В. Цисельська (стр.114-122) Кл.слова: дистанційне навчання,освітній процес,воєнний стан
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Досенко А. К.
Назва : Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 61-66 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дизайн зображення--внутрішній ринок--комунікаційна політика--інноваційні методи--pr-технології
Анотація: У статті розглянуто імідж сучасної компанії “IKEA”. Очікується, що цей виробник меблів незабаром посяде чільне місце на вітчизняному ринку. Багато українців знає про IKEA, адже купує товари в Інтернеті від іно-земних дистриб’юторів. Проте вони не можуть придбати вироби цієї компанії у фірмових магазинах, оскільки останніх поки що немає на території України.Актуальність теми не викликає сумнівів.Відомо, що IKEA здійснює правильну та потужну комунікаційну політику, своєчасно й оперативно інформує споживача про події, створює надійний соціальний імідж. Усі ці фактори сприяють формуванню позитивного ставлення покупця до продуктів компанії.Досить фундаментальним є принцип створення репутації, який демонструє позитивні сторони та недо-ліки продуктів IKEA. І хоча компанія ще не увійшла на вітчизняний ринок, українці знають про її товари і вже склали власне враження про неї. Тож коли IKEA знайде можливість потрапити на внутрішній ринок, то, на нашу думку, її цільова аудиторія швидко зростатиме.У ході дослідження ми застосовували такі методи, як аналітика наукової думки та позицій, порівняльний аналіз, інтерв’ю, прогноз створення іміджевих позицій IKEA на місцевому ринку.У статті здійснено спробу спрогнозувати ставлення українців до топової меблевої компанії, яка є новою на вітчизняному ринку. Зокрема, як споживач сприймає вироби IKEA та рівень його готовності купувати ці товари.Отже, під час дослідження здійснено спробу розглянути діяльність компанії “IKEA” та проаналізували PR-технології, що використовуються для формування думки споживачів. З’ясовано, що українці знають про ІКЕА, її імідж та позитивно ставляться до товарів компанії. Проте більшість вітчизняних споживачів не має мож-ливості придбати те, що продає IKEA, хоч і чули про її вироби або бачили рекламу в Інтернеті
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакаєвич, Яна
Назва : Інструменти «м’якої сили» в контексті російсько-української війни
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 104-110. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1513
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): м’яка сила--жорстка сила--російсько-українська війна--повномасштабне вторгнення--медіаполітика--комунікаційна політика--імідж держави--інтернет-меми
Анотація: У статті досліджено використання «м’якої сили» в контексті російсько-української війни, висвітлюючи роль і значення таких інструментів, як інформаційна сфера, культура, освіта, дипломатія та міжнародне право. У статті розглядається, як ці інструменти можуть бути використані для формування громадської думки, впливу на відносини між країнами, мобілізації власного населення та просування інтересів на міжнародній арені. Цей аналіз може бути корисним для кращого розуміння динаміки російсько-української війни і пошуку можливих шляхів її вирішення. Наведено конкретні приклади використання інструментів «м’якої сили» з досвіду підтримки України громадяними інших держав, зокрема й відомих і публічних осіб. Авторка доходить висновку, що під час війни зросла зацікавленість іноземців українською культурою, мовою, літературою, музикою та іншими аспектами національного спадку Зазначено, що вагомою ініціативою, заснованою з метою об’єднання світу довкола допомоги Україні, стала платформа UNITED24. Також наведено приклади використання російською стороною інструментів «м’якої сили» з метої пропаганди та виправдення її агресії. Авторка наголошує, що «м’яка сила» в умовах повномасштабного вторгнення Росії в Україну є необхідним інструментом для розв’язання російсько-української війни і забезпечення довгострокового миру. Використання інформаційних технологій, культурних і освітніх програм, а також дипломатії і міжнародного права, може сприяти формуванню конструктивного діалогу, розумінню та, в кінцевому результаті, вирішенню конфлікту. У підсумках визначено, що хоча «м’яка сила» не може вирішити військову або політичну ситуацію, вона може стати важливим елементом комплексного підходу до вирішення існуючих проблем.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)