Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=контрольна робота<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2013р.,N 11
Цікаві статті :
Варзацька Л. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти/ Л. Варзацька (стр.2-4) Кл.слова: метод проектів,змістоутворювальні мотиви,саморозвиток
Білокінь Н. Службові частини мови та вигук. Узагальнення і систематизація знань/ Н. Білокінь (стр.5-7) Кл.слова: сполучник,частка
Биконь Т. Узагальнення теми "Дієслово"/ Т. Биконь (стр.8-9)
Дрик О. Драма-феєрія "Лісова пісня" - глибока філософія життя в любові/ О. Дрик (стр.10-12) Кл.слова: бесіда,кульмінація,експозиція
Піддубний М. Завдання для тематичних контрольних робіт з української мови й літератури/ М. Піддубний ; 5 клас (стр.13-21) Кл.слова: 5 клас,контрольна робота
Нахлік Є. Щоб у слові "Виднілося людське, щиролюдське лице"/ Є. Нахлік (стр.22-27) Кл.слова: Франко Іван,біблійний архетип,"Мій Ізмарагд"
Захарова Г. "Я понесу тебе в душі на дні..."/ Г. Захарова (стр.28-34) Кл.слова: Горак Р.,франко Іван,"Зів'яле листя"
Коляда Ю. Проблема особистого щастя у драмі Івана Франка "Украдене щастя"/ Ю. Коляда (стр.35-37) Кл.слова: ліричний герой,життєвий девіз
Туровська Л. Галузеве термінознавство в Україні на початку ХХІ століття/ Л. Туровська (стр.38-41) Кл.слова: терміносистема,парадигма,нормоцентризм
Овчаренко Н. Теоретичні передумови дослідження терміносистем/ Н. Овчаренко (стр.43-45) Кл.слова: лексика,термін,словник
Пилипенко Є. Діалектне джерело мови прозових творів Івана Нечуя-Левицького/ Є. Пилипенко (стр.46-51) Кл.слова: кореляція,ідіолект,діалект (говір)
Городенська К. Г. Правопис власних назв іншомовного походження/ К. Городенська (стр.52) Кл.слова: правопис І та И,слов'янські власні назви
Ковальова Т. Танатологічні мотиви у драматургії Миколи Куліша: до постановки питання/ Т. Ковальова (стр.53-55) Кл.слова: експресіонізм,мотив двійника,сутність
Мостепан О. Творчість Миколи Хвильового в контексті метафори хвороби/ О. Мостепан (стр.56-61) Кл.слова: психоаналітична інтерпритація,маніакальний стан,невротичний дискурс
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Деркач Л. Дебатна гра - важливий чинник розвитку риторичної культури/ Л. Деркач (стр.2-7) Кл.слова: риторика,ролі промовців,оцінювання
Панченков А. Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури 2015 року / А. Панченков (стр.8-13) Кл.слова: базовий рівень,поглиблений рівень,завдання
Мартинюк О. "Здається, байка просто бреше, а справді - правду ясну чеше" Урок у 6 класі / О. Мартинюк (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,гумор,сатира
Маркова Н. Повторення вивченого за рік. Урок-змагання у 8 класі/ Н. Маркова (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,узагальнення знань,систематизація знань
Романюк С. Заліковий зошит підсумкової контрольної роботи за рік з української мови та літератури, 5 клас / С. Романюк (стр.21-24) Кл.слова: завдання - тести,вправи,контрольна робота
Кицан О. Поет із казкою в серці/ О. Кицан (стр.25-28) Кл.слова: експериментаторство,фольклорні джерела,еволюція
Голобородько В. Поезії/ В. Голобородько (стр.29) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Соснова В. "Усі знають - дощ перестане...". Урок у 7класі/ В. Соснова (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,білий вірш,життєпис В. Голобородька
Романенко Ю. "Ці вірші - такі собі спалахи, осяяння". Узагальнення вивченого про частку на матеріалі творів Василя Голобородька / Ю. Романенко (стр.33-37) Кл.слова: план-конспект уроку,частка,розряди часток
Консультує професор Іван Ющук (стр.37) Кл.слова: правопис,комп'ютерні терміни,написання
Задорожний В. Ну дуже оригінальний моворозвиток / В. Задорожний (стр.38-43) Кл.слова: фонологічна система,фонема,звук
Гажук-Котик Л. Стилістичні особливості використання етикетних формул в українських говірках Північної Буковини / Л. Гажук-Котик (стр.44-46) Кл.слова: мовлення,говірка,конструкція
Калита О. Стилістичний аналіз художнього тексту за мовними рівнями. На прикладі уривка із оповідання Володимира Винниченка "Студент"/ О. Калита (стр.47-49) Кл.слова: стиль,стилічні засоби,стилістичний аналіз
Приліпко І. Духовенство в умовах тоталітарного режиму. На прикладі творчості Володимира Винниченка та Івана Багряного / І. Приліпко (стр.50-55) Кл.слова: тоталітарний режим,духовенство,церква
Нежива Л. "Ляпас громадському смаку" чи "семафор у майбутнє"? До проблеми шкільного вивчення футуризму/ Л. Нежива (стр.56-62) Кл.слова: футуризм,деструкція,публікація
Митрога В. La Grande Guerre (Велика війна)/ В. Митрога (стр.63-64) Кл.слова: художня література,проза,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.268/П 69
Автор(и) : Ніколаєва С. Ю., Бадаянц Г. С.
Назва : Практикум з методики викладання англійської мови у середніх навчальних закладах : посібник
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2001
Кільк.характеристики :296 с
ISBN, Ціна 966-7043-39-8: 12.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.268.1Англя73
Предметні рубрики: Практикум-- методика викладання іноземних мов
Примірники : всього : ГП АБ(45), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(45), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Химера Н. Ексклюзивне інтерв’ю/ Н. Химера, К. Таранік-Ткачук (стр.2-4) Кл.слова: проект "Філологічний Олімп",професійне зростання вчителя,обмін досвідом
Концепція науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.5-9) Кл.слова: Філологічний Олімп - науково-педагогічний проект,ідеї проекту "Філологічний Олімп",принципи проекту "Філологічний Олімп"
Лінійчук Т. У війни не жіноче обличчя.../ Т. Лінійчук (стр.10-12) Кл.слова: сценарій виховного заходу,Друга світова війна,воїни АТО
Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба")/ Н. Дуняшенко (стр.12-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Космовська Б., Буба, про твір,сімейні цінності
Фартух Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури/ Л. А. Фартух (стр.17-21) Кл.слова: ейдотехніка,ейдос-конспект,образність
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62/ О. Гузь (стр.22-35) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Світова новела"/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.22-25) Кл.слова: світова новела,перевірка знань,контрольна робота
Гузь О. О. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення/ О. Гузь, С. Тіхоненко (стр.25-28) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда А., 35 кіло надіЇ, про твір,Гавальда Анна, про неї
Гузь О. О. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. Гузь (стр.29-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,соціально-фантастична повість
Гузь О. О. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійне мислення, творчої уваги, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова/ О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір,Плейтен Дж., характеристика образу
Кашуба Є. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула"/ Є. Кашуба (стр.36-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,текстоцентричний підхід
Сорока І. Використання програми Рrezi в діяльності вчителя зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.48-49) Кл.слова: сервіс Рrezi.com,презентації,програма презентацій
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,Айвенго
Портяннікова В. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе "Галерник"/ В. Портяннікова (стр.53-55) Кл.слова: план-конспект уроку,Гонгори-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,ліричний герой
Сізова Н. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена/ Н. Сізова (стр.55-58) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята,творчість Г. К. Андерсен
Філь Т. Жіноча доля на життєвих перехрестях/ Т. Філь (стр.59-63) Кл.слова: літературно-музична композиція,позакласна робота (зарубіжна література),сценарій свята 8 березня
Шевченко Т. В. Романтичні мотиви/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. До повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" ("Різдвяний подарунок")/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шевченко Т. В. Звернення вчителя до випускників/ Т. В. Шевченко (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Сорока І. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря/ І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Скотт В., Айвенго, про твір,аналіз твору
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.26:811./В 23-163113894
Автор(и) : Вашуленко М. С. , Дубовик С. Г.
Назва : Збірник підсумкових контрольних робіт з української мови. 4 клас
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2015
Кільк.характеристики :64 с
ISBN, Ціна 978-617-656-459-1:
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.091.26:811.161.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контрольна робота--завдання--тексти--навчальна програма--навчальні досягнення учнів
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Гузь О. О. Художня література має дивовижні важелі впливу на людину/ О. Гузь (стр.2-4) Кл.слова: інтерв’ю Ольги Гузь,Гузь Ольга, про неї,вчитель-методист
Знайомтесь: переможці конкурсу! (стр.5-13) Кл.слова: переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи,вікова категорія 9-11 класи
Стецик А. Вітаю, мій найкращий Безіменний герою !/ А. Стецик (стр.6) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Пісня С. Привіт, Томе !/ С. Пісня (стр.7) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Маслійчук С. Привіт, люба Розраднице !/ С. Маслійчук (стр.8) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Шадригіна А. / А. Шадригіна (стр.9) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Гіжовська О. Моє шанування тобі, Джонатане Лівінгстон, величний Мартине, небесних просторів сину !/ О. Гіжовська (стр.10-11) Кл.слова: конкурс,I місце,твір
Репічева Т. Доброго дня, Маленький принце !/ Т. Репічева (стр.11-12) Кл.слова: конкурс,II місце,твір
Марчик А. Здрастуй, Грегоре Замза !/ А. Марчик (стр.12-13) Кл.слова: конкурс,III місце,твір
Ільяшенко М. Наврез-байрам - свято весни/ М. Ільяшенко (стр.14-16) Кл.слова: свято весни,сценарій свята,позакласний захід
Ходюк О. Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума"/ О. Ходюк (стр.17-20) Кл.слова: план-конспект уроку,Камю Альбер, Чума, про твір,Лось Дмитро, про нього
Шулик І. Твори Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара" та П. Зюскінда "Запахи"/ І. Шулик (стр.20-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Достоєвський Ф. М., Злочин і кара, про твір,Зюскінд Патрік, Запахи, про твір
Богосвятська А. Інноваційні форми масових навчально-виховних заходів із зарубіжної літератури/ А. Богосвятська (стр.24-28) Кл.слова: масові виховні заходи,флешмоб,хепенінг
Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" (стр.28) Кл.слова: наказ МОН України № 215, 2016 р.,інновації,освітня діяльність
Чоловська О. Стежка до себе в лабіринтах долі (за творами Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" і "Единственная")/ О. Чоловська (стр.29-31) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,Бах Річард, Единственная, про твір
Химера Н. Система уроків з вивчення твору Пауля Маара "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.32-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,аналіз твору
Химера Н. Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу. Яскравість художнього світу твору/ Н. Химера [и др.] (стр.32-34) Кл.слова: Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,Маар Пауль, про нього,дитяча література
Химера Н. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,образ Суботика
Химера Н. Реальне і фантастичне у творі/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,казка
Химера Н. Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості/ Н. Химера, Л. Фартух (стр.34-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Маар Пауль, Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу, про твір,літературна казка
Кашуба Є. Чайка, що летить до біло-червоного маяка/ Є. Кашуба (стр.39-41) Кл.слова: план-конспект уроку,Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір,освіта у Франції
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу (стр.42-54) Кл.слова: план-конспект уроку,зарубіжна література, 7 клас
Тіхоненко С. Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів/ С. Тіхоненко (стр.42-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір,аналіз твору
Тіхоненко С. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема оживлення книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів/ С. Тіхоненко (стр.47-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,аналіз тексту
Тіхоненко С. Дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму/ С. Тіхоненко (стр.49-52) Кл.слова: план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір,образ Меґгі
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання)/ О. Гузь (стр.52-53) Кл.слова: контроль знань,різнорівневі навчальні завдання,контрольна робота
Гузь О. О. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас"/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,мотивізація навчання,аргументація оцінок
Гузь О. О. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо/ О. Гузь (стр.54) Кл.слова: читацькі компетенції,творча активність,критичне мислення
Цапенко Н. Майстри сміху. Усний твір комічного характеру/ Н. Цапенко (стр.55-57) Кл.слова: план-конспект уроку,комічне,гумористичний твір
Бобик Л. Вивчаємо новелу О. Генрі "Останній листок"/ Л. Бобик (стр.58-59) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,образ Бермана
Остапова Л. У пошуках скарбів на острові Літератури/ Л. Остапова (стр.60-61) Кл.слова: план-конспект уроку,усвідомлення змісту,контроль знань
Ковальова С. Завдання для підсумкових контрольних робіт із зарубіжної літератури. 9 клас/ С. Ковальова (стр.61-62) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури
Сагайдак Н. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання/ Н. Сагайдак (стр.63-64) Кл.слова: презентації,відео,анімація
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Всесвітня література та культура в навчальних закладах України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Гузь О. О. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів"/ О. О. Гузь, Т. О. Козова (стр.2-5) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь О. О. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Джорджа Уеллса "Чарівна крамниця". Світ очима дітей і дорослих у новелі Г. Уеллса "Чарівна крамниця"/ О. О. Гузь (стр.6-10) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь О. О. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка". Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка". Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Світова новела"/ О. О. Гузь, Т. О. Козова (стр.10-18) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроків,Рюноске Акутагава, Павутинка, про твір
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант)/ О. О. Гузь, Т. О. Козова (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О. Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (II варіант)/ О. О. Гузь, Т. О. Козова (стр.19-21) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.21-24) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Гавальда Анна 35 кіло надії
Гузь О. О. Айзек Азімов "Фах". Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. О. Гузь (стр.25-26) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір
Гузь О. О. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова/ О. О. Гузь (стр.26-29) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Азімов Айзек, Фах, про твір
Тіхоненко С. О. Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джоне "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів/ С. О. Тіхоненко (стр.29-34) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Джонс Діана, Мандрівний замок Хаула, про твір
Тіхоненко С. О. Корнелія Функе "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів/ С. О. Тіхоненко (стр.34-36) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Тіхоненко С. О. Образ Меґгі - дівчинки, котра любить читати, її пригоди й духовне випробування. Порівняльна характеристика повісті К. Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму/ С. О. Тіхоненко (стр.36-39) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.39-40) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас" / О. О. Гузь (стр.41) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,узагальнення вивченого
Гузь О. О. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас"/ О. О. Гузь (стр.40) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,план-конспект уроку,читацькі компетенції
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі"/ Л. Ковальчук (стр.2) Кл.слова: інформація про конкурс,інформація про вчительську номінацію
Ковальчук Л. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської/ Л. Ковальчук (стр.3-5) Кл.слова: план-конспект уроку,світове мистецтво,образи священних книг
Простяк Л. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть.../ Л. Простяк (стр.6-10) Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір,хід модульного заняття,образ Жульєна Сореля
Дементьєва О. Моя різдвяна пісня в прозі/ О. Дементьєва (стр.10) Кл.слова: творчість учнів,номінація "Книжки в червоній палітурці",проза
Приходько Л. Серця опалені війною/ Л. Приходько (стр.11-13) Кл.слова: сценарій презентації книжки,позакласне читання,патріотичне виховання
Гайченко О. Пізнай себе і світ через читання/ О. Гайченко (стр.14-15) Кл.слова: підтримка читання,літературні квести,конкурс виразного читання
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.16-43) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,план-конспект уроків,поурочне планування
Гузь О. О. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство"/ О. О. Гузь (стр.16-23) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,образ Дон Кіхота,образ Санчо Панса
Гузь О. О. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані/ О. О. Гузь (стр.24-30) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,план-конспект уроку,головні герої твору
Гузь О. О. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд)/ О. О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: бароко,мистецтво бароко,митці й творіння доби бароко
Гузь О. О. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II)/ О. О. Гузь (стр.35-40) Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір,план-конспект уроку
Гузь О. О. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору/ О. О. Гузь (стр.40-49) Кл.слова: план-конспект уроку,барокова поезія,барокова модель світу
Гузь О. О. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму/ О. О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: класицизм,план-конспект уроку,класицистична культура
Польгуль Л. Контрольні роботи для 8 класу/ Л. Польгуль (стр.44-45) Кл.слова: контроль знань,тестові завдання,контрольна робота
Митрофанова Н. Мольєр - майстер класицистичної комедії/ Н. Митрофанова (стр.46-48) Кл.слова: план-конспект уроків,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво/ Н. Митрофанова (стр.46-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії/ Н. Митрофанова (стр.47-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,історія написання твору
Сорока І. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.49-57) Кл.слова: створення кросенса,урок зарубіжної літератури,творче мислення
Лучко В. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста/ В. Лучко (стр.58-59) Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя,інновації в освіті,окружна методична комісія
Соломка Л. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... / Л. Соломка (стр.60-61) Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього,літературне досьє на Конан Дойла,літературний детектив
Чоловська О. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда)/ О. Чоловська (стр.62-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Уайльд Оскар, про нього,вірші в прозі
Мердух В. Солдат, який любить країну/ В. Мердух (стр.обкладинка) Кл.слова: номінація "На крилах душі",вірш,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Відкритий лист до Міністра освіти і науки Л. Гриневич щодо проекту Типового навчального плану для 10-11 класів (стр.2-9) Кл.слова: проект Типового навчального плану для 10-11 класів,інтеграція предметів,читацька культура
Яциковська Н. Значення образу Різдва утворі Чарлза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ Н. Яциковська (стр.10-12) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ебенезера Скруджа,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Вікулова Л. У чому справжня краса людини?/ Л. Вікулова (стр.12-14) Кл.слова: план-конспект уроку,Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір,внутрішній світ людини
Мосійчук І. А. Ідея радості життя й відкриття світу утворі Елеанор Портер "Полліанна"/ І. А. Мосійчук (стр.15-17) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,радість життя
Сорока І. Усе моє, що зветься Україна!/ І. Сорока (стр.18-20) Кл.слова: позакласний час,сценарій до Дня Незалежності України,патріотичне виховання
Регурецька Л. Балада про солдата/ Л. Регурецька (стр.21) Кл.слова: номінація "На крилах душі",поезія,текст
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.22-47) Кл.слова: план-конспект уроків,бароко,творчість Жана Батиста Мольєра
Гузь О. О. Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич" / О. О. Гузь (стр.22-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір
Гузь О. О. Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення/ О. О. Гузь (стр.25) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,сюжет твору
Гузь О. О. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". Засоби комічного та їх роль у втіленні авторського задуму/ О. О. Гузь (стр.27-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,основні образи
Гузь О. О. Різнорівнева контрольна робота з теми "Бароко і класицизм". (Тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: контроль знань,контрольна робота,завдання
Гузь О. О. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц"/ О. О. Гузь (стр.32-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір,моральні цінності
Гузь О. О. Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір,художні образи
Гузь О. О. Сюжет твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан/ О. О. Гузь (стр.39-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,алегоричні образи
Гузь О. О. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лінгвістон" Річарда Баха/ О. О. Гузь (стр.43-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,повість-притча
Богосвятська А. І. Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури/ А. І. Богосвятська (стр.48-52) Кл.слова: універсальні навчальні дії (УНД),педагогічна технологія,методика викладання
Гарізан Н. В. Організація позакласної роботи із зарубіжної літератури/ Н. В. Гарізан (стр.53-57) Кл.слова: зарубіжна література,позакласна робота,форми позакласної роботи
Слубська Н. Казка Г. К. Андерсена "Соловей". Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора/ Н. Слубська (стр.58-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. К., Соловей, про казку,образ імператора
Біла О. . Людина нібито не літає...А крила має. А крила має!/ О. Біла (стр.61-64) Кл.слова: позакласне читання,Дрейпер Шерон, про неї,зарубіжна дитяча література
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Піддубний М.
Назва : Завдання для тематичних контрольних робіт з української мови й літератури
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2013. - N 11. - С. 13-21 (Шифр Д357007/2013/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 5 клас--контрольна робота
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)