Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (14)Наукові періодичні видання Університету (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концептуальні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 305
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Frotveit, M.
    Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany = Концептуальні засади дослідження проблем адаптації та інтеграції біженок-мусульманок у Німеччині / M. Frotveit, A. Shkodych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- біженки-мусульманки -- гендерна нерівність -- жінки-біженки -- інтеграція -- Німеччина -- пандемія -- притулок
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблем біженок-мусульманок до Німеччини. Автори розглядають процес біженства мусульманських жінок до Німеччини в умовах підвищеного рівня конфліктності в державах їх походження як окремий вид біженства. Зроблена спроба охарактеризувати психосоціальний стан жінок-біженок, які прибули до Німеччини, та визначити їх якісні та кількісні характеристики. Акцентовано увагу на факторах, які впливають на участь мусульманських жінок-біженок у суспільному житті. Наше дослідження доводить, що біженці є окремою складовою німецького суспільства, оскільки вони безпосередньо впливають на демографічну та соціально-економічну ситуацію в Німеччині. Забезпечення стабільного та ефективного соціально-економічного розвитку Німеччини із залученням усіх категорій населення безпосередньо пов’язано з реалізацією державної політики. Дослідження гендерних аспектів біженства допоможе визначити ключові проблеми, вирішення яких сприятиме швидкій адаптації та інтеграції мусульманських біженок до німецького суспільства, а в перспективі – активно залучати їх до розвитку німецького суспільства. Результати дослідження допомогли в аналізі процесів інтеграції та адаптації мусульманських біженців як окремої частини біженців. Біженки є найбільш вразливою категорією біженців, тому ними легко маніпулювати та зловживати їх довірою. Виявлення проблем під час інтеграції допоможе вдосконалити механізми захисту біженців та шукачів притулку. Окремо автори зосередились на впливі пандемії COVID19 на прийом та адаптацію біженок, а також на встановленні нових правил для задоволення основних потреб біженців у притулках, проблемою яких є антисанітарія та неможливість соціального дистанціювання. Пандемія COVID-19 змінила процес прийняття рішень та процедури прийому біженців, тому аналіз викликів вказує на слабкі місця в механізмах прав біженців
Дод.точки доступу:
Shkodych, A.
Анна Шкодич
Марина Фротвейт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Horban, O.
    The main approaches to the study of the city phenomenon as a social system = Основні підходи до дослідження феномену міста як соціальної системи / O. Horban, A. Nesterovskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P25-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феномен міста -- місто як соціальна система -- теоретичний досвід дослідження міського простору -- концептуальні підходи до вивчення міста
Анотація: У статті розглядаються актуальні для сучасної соціальної філософії питання, що стосуються теоретичних підходів до дослідження феномену міського простору. Автори показують, яким чином соціальна феноменологія міста вивчається в межах соціально-економічного, соціокультурного, соціальноекологічного та урбаністичного підходів. Аналіз робіт представників названих підходів дозволив виділити кілька вимірів міста як соціального феномена і трендову проблематику відповідних наукових досліджень. Так, в рамках посторового виміру місто має вивчатися як взаємодія фізичного та соціального простору, що дає різні конфігурації культурно-духовного рівня життя людей; політико-адміністративний вимір націлює дослідника на вивчення діяльності і взаємодії формальних організацій і адміністративних структур в частині задоволення широкого кола людських потреб. Економічний вимір міста дозволяє розглядати його як місце концентрації постійно діючих ринків, що призводять до зростання споживання і розвитку споживчої культури соціальних спільнот і груп; комунікаційний – як синергетичну систему пересічних потоків інформації, під впливом і на основі яких здійснюється комплексна взаємодія соціальних індивідів, соціальних інститутів і груп з метою виробництва, використання та розподілу матеріальних і духовних благ. У соціокультурному ракурсі місто постає як символічний рівень існування колективних уявлень, цінностей, соціальних, культурних кодів і особливе значення тут має так званий «міський міф».
Дод.точки доступу:
Nesterovskyi, A.
Антон Нестеровський
Олександр Горбань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Ilchuk, O.
    Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache [Текст] = Концептуальні та лексичні метонімічні моделі похідних суфіксальних іменників / O. Ilchuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
концептуальна модель -- метонімічна модель -- локальна метонімія -- похідні одиниці -- німецька мова
Анотація: Запропонована стаття присвячена зіставленню концептуальних та лексичних метонімічних моделей похідних суфіксальних іменників сучасної німецької мови з власне німецькими суфіксами. Здійснено порівняльний аналіз типології концептуальних та лексичних метонімічних моделей загалом, а також на прикладі вужчої групи локального типу метонімії.
Дод.точки доступу:
Ільчук О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Pappas, G.
    Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P86-92, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критична теорія освіти -- стратегічні документи ЄС -- якість освіти -- ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Shelefontiuk, A.
    Digital journalism as a new type of media activity = Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності / A. Shelefontiuk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- диджиталізація -- диджитальні медіа -- аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шелефонтюк Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/12
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 12
Зміст:
Zhabotynska, S. The study of language: linguistic paradigms / S. Zhabotynska. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, А. Методология моделирования когнитивных процессов речемышления и мыследействия человека / А. Калита. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, О. Типологія альтернативних світів в аспекті міфосеміотики / О. Колесник. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток / Р. Махачашвілі, А. Сидоркіна. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Andronova, M. Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft / M. Andronova, Y. Torhovets. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Пареміологічна італомовна картина світу (міфологічна домінанта / М. Гольцева. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ilchuk, O. Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache / O. Ilchuk. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулиева, А. Полисемия в авиационной терминологии / А. Кулиева. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Білоруська лексикографічна кодифікація першої половини ХХ ст. та "Словарь української мови" за ред. Б. Грінченка: специфіка ескриптивних методів / О. Скопненко. - С.64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Русаченко, Н. Лемківський говір: проблема статусу / Н. Русаченко, С. Коханчик. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорнобай, Ю. Мінітекст англомовного плаката періоду громадянської війни у США (1861–1865 рр.) / Ю. Чорнобай. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Марущак, Н. Наративна перспектива у поетиці Едгара По: лінгвістичний аспект / Н. Марущак. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Яник, О. Структурно-когнітивні особливості англійських загадок / О. Яник. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, І. Типологія синтаксичного зв’язку в простому реченні, ускладненому конкретизувальними одиницями в українській мові / І. Аксьонова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кідалова, В. Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука / В. Кідалова. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Борис Грінченко та Микола Лукаш: перегук поколінь / О. Скопненко, Т. Цимбалюк-Скопненко. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Д. Подорож углиб себе задля пошуку гендерної рівноваги у романі С. Плат "Під скляним ковпаком" / Д. Павленко. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Sushko, S. Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel / S. Sushko. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.3.016
T44


   
    The New Ukrainian School. Conceptual principles of Secondary school reform [Текст] / Ministry of Education and Science of Ukraine ; edited by M. Gryschenko. - Kyiv : [s. n.], 2016. - 34 p. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Нова українська школа--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
НУШ -- нова українська школа
Анотація: Посібник містить концептуальні засади реформування загальноосвітньої школи та кроки для досягнення поставлених цілей.
Дод.точки доступу:
Gryschenko, M. \edited by.\
Ministry of Education and Science of Ukraine


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.


    Zaskaleta, S.
    Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P68-72, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- interdisciplinary connections -- інтеграційні класи -- integration classes -- професійна підготовка -- interdisciplinary integration -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Ємчик, О.
    Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Ємчик. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 21-26, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)2126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
концептуальний підхід -- процес професійної підготовки -- розвиток -- творчий потенціал магістрів -- дошкільна освіта
Анотація: Автором статті узагальнено концептуальні підходи до розв’язання проблеми розвитку творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки: особистісно-орієнтований, гуманістичний, діяльнісний, акмеологічний та системний. Проведено аналіз теоретичних концепцій розвитку творчого потенціалу педагога. Педагогічний процес, організований та побудований з урахуванням взаємодоповнення та системності основних ідей цих підходів покаже значні результати. Вони відобразять розвиток творчої особистості фахівця дошкільної освіти, здатного здійснювати педагогічну діяльність на високому – творчому рівні, підготовленого до роботи в умовах сучасного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Єрьоменко, О. А.
    Концептуальні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів з управління закладом освіти / О. А. Єрьоменко // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2020. - Вып. 1. - С. 23-35


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Єфименко, Т. І.
    Концептуальні підходи щодо розвитку механізмів фінансування науки [Текст] / Т. І. Єфименко // Фінанси України. - Київ, 2016. - № 8. - С. 9-23. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
наука -- бізнес -- механізми фінансування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Єфремова, Олена.
    Концептуальні засади пробаційної діяльності в деяких європейських країнах / О. Єфремова // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 228-230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
пробація -- досудова пробація -- зміст пробації -- соціальний нагляд за злочинцями

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Іваній, І.
    Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів [Електронний ресурс] / І. Іваній. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 16-21, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)1621 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
концептуальні основи -- основоположні ідеї -- педагогічні принципи -- професійно-педагогічна культура -- спеціальна фізкультурна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Ільченко, В. А.
    Економічна безпека: поняття, структура, основні концептуальні підходи / В. А. Ільченко // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 36-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788

Кл.слова (ненормовані):
економічна безпека -- міжнародна безпека -- національна безпека -- глобалізація -- внутрішні та зовнішні загрози -- економічні відносини -- тероризм -- мережеві війни -- транснаціональні корпорації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: І223278906/2019/13
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 13
Зміст:
Гришова, І. Ю. Державна політика розвитку морських портів України в контексті розвитку міжнародних транспортних коридорів / І. Ю. Гришова, О. П. Дяченко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Давидюк, О. О. Розвиток підприємств морського транспортного комплексу в контексті глобальної макроекономічної кон’юнктури / О. О. Давидюк, О. Г. Габ. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Обозна, А. О. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві / А. О. Обозна, Н. М. Шабельник, І. А. Федотов. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сусліков, С. В. Використання модернізованого методу оптимізації цільових споживчих функцій під час обгрунтування застосування технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики / С. В. Сусліков, М. А. Усов. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Горобець, Н. М. Економіко-математичні підходи до оптимізації виробничої програми аграрних підприємств / Н. М. Горобець, Н. К. Дьяченко. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гречко, А. В. Використання інституціонального підходу для забезпечення процесів сталого розвитку регіонів / А. В. Гречко. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубова, В. В. Довіра як фактор управління депозитним ризиком комерційного банку / В. В. Зубова. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Тімошенко, Н. М. Стратегічні напрями розвитку ринку державних цінних паперів у системі управління дефіцитом бюджету / Н. М. Тімошенко. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябоконь, М. В. Створення екосистеми підтримки інноваційного підприємництва на базі інжинірингових шкіл / М. В. Рябоконь. - С.51-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, О. І. Зарубіжний досвід антикорупційної діяльності в органах публічної влади / О. І. Васильєва, Н. В. Васильєва. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Пашко, Л. А. Емоційна освіченість як основа резонансного лідерства в публічному управлінні / Л. А. Пашко, Л. Ю. Красавцева. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, О. Г. Концептуальні положення державного управління логістичним забезпеченням спільних дій сил безпеки під час реагування на кризові ситуації / О. Г. Бондаренко. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Г. Державне регулювання діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном: досвід Грузії для України / Н. Г. Клименко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Берлінець, І. А. Історико-географічні аспекти надання реабілітаційної допомоги в України / І. А. Берлінець. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Черняк, М. Є. Особливості створення територіальних публічноуправлінських мереж / М. Є. Черняк. - С.98-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Р. А. До питання стратегією зниження ризику надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру в Україні / Р. А. Кравченко. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилов, А. В. Інжиніринг та консалтинг у будівництві: категорійно-понятійний аспект / А. В. Гаврилов. - С.111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: І223278906/2019/7
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 7
Зміст:
Решетило, В. П. Інституціональна структура інноваційного розвитку та проблеми її формування в Україні / В. П. Решетило. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасимович, А. М. Нові інструменти обліково-аналітичного забезпечення управління сучасним підприємством / А. М. Герасимович. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, О. Г. Аналізування тенденцій розвитку митної системи України: міжнародний та національний виміри / О. Г. Мельник, М. Є. Адамів, Л. С. Ноджак. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гринчук, Ю. С. Система інституційного забезпечення формування та реалізації державної регіональної політики в Україні: проблеми та напрями удосконалення / Ю. С. Гринчук, Н. В. Коваль, М. В. Вихор. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Косова, Т. Д. Концептуальні засади становлення вищого державного фінансового контролю на регіональному рівні / Т. Д. Косова, В. В. Шевченко. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієць, Т. В. Міжнародна інвестиційна діяльність багатонаціональних корпорацій в Європі / Т. В. Мусієць, О. В. Лавріненко. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Канєва, Т. В. Бюджет як інструмент соціально-економічного розвитку країни / Т. В. Канєва. - С.45-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобирь, О. І. Методика рейтингу підприємств за рівнем соціальної корисності та вплив соціального рейтингування на державну фінансову політику / О. І. Бобирь. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Лепьохін, О. В. Зміст та особливості забезпечення економічної безпеки держави в контексті впливу факторів глобалізації світової економіки / О. В. Лепьохін, С. Є. Клименко. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчинська, Ю. М. Удосконалення механізму державного регулювання ринку біоенергетики / Ю. М. Гальчинська. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Дороніна, І. І. Регулювання фінансового ринку в Україні та ЄС / І. І. Дороніна. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухарська, Г. З. Бюджетна політика як інструмент розвитку економіки / Г. З. Кухарська. - С.77-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Фомічов, М. В. Впровадження системи зрошення в аграрному підприємстві та його ефективність / М. В. Фомічов. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Т. В. Публічне управління стійким розвитком регіону в умовах запровадження сервісної держави / Т. В. Іванова. - С.87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Нонік, В. В. Антикорупційне виховання як інструмент антикорупційної стратегії держави / В. В. Нонік. - С.91-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурик, З. М. Обслуговуюча кооперація сільських територій: досвід політики держав ЄС / З. М. Бурик. - С.96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Близнюк, А. С. Роль інформаційного забезпечення в механізмі державного управління рекреаційною сферою / А. С. Близнюк. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Зима, І. Я. Аналіз законодавчого забезпечення державного управління трансформацією системи охорони здоров’я / І. Я. Зима. - С.108-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартишин, Д. С. Стан наукової розробки соціальної політики українських православних церков у державно-управлінському дискурсі / Д. С. Мартишин. - С.114-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Марушева, О. А. Механізми державного регулювання соціально-економічних відносин у будівництві та напрями їх впровадження в Україні / О. А. Марушева. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Науменко, А. О. Специфіка розробки та впровадження механізмів державного управління агропромисловим комплексом / А. О. Науменко. - С.126-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпортюк, Н. Л. Зарубіжний досвід державної підтримки агропромислового комплексу / Н. Л. Шпортюк. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Хренова-Шимкіна, Р. М. Створення незалежної системи сертифікації експертів із енергетичної ефективності будівель / Р. М. Хренова-Шимкіна. - С.134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Гринчишин, С. С. Молодіжні цільові програми як дієвий інструмент реалізації молодіжної політики в Україні / С. С. Гринчишин. - С.140-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
74.044.6я7
І-65


   
    Інклюзивна освіта. Досвід проекту [Текст] : збірник статей / Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"; ; Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. : Мазін Д. М., Найда Ю. М. - Київ : Плеяди, 2013. - 214 с. - ISBN 978-966-2432-25-1 : 21.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
концептуальні положення -- трансформація школи -- особливості навчального процесу -- громадське суспільство
Дод.точки доступу:
Мазін, Д. М. \уклад.\
Найда, Ю. М. \уклад.\
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

18.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

19.
373.5
І-75


    Іова, В. Ю.
    Формування громадянської культури особистості / В. Ю. Іова, Т. І. Люріна. - Кам’янець-Подільський : Абетка, 2003. - 172 с. - ISBN 966-682-083-8 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка школи--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
громадянська культура у позашкілдьній роботі
Анотація: Посібник складається із вступу, трьох розділів, інформаційного довідника "Молодіжний рух", короткого тлумачного словника та переліку використаної літератури. У посібнику подаються концептуальні засади формування громадянської культури старшокласників, розкриваються соціально- педагогічні аспекти реалізації мети і завдань громадянського виховання, визначаються провідні методичні лінії щодо використання Прграми роботи клубу старшокласників "Громадянознавство".
Дод.точки доступу:
Люріна, Т. І.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

20.
Шифр: А598210844/2018/4
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : науковий економічний журнал/ Національна академія України : Національна академія України, 2000 - . - ISSN 1993-6788. - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Проскуріна, М. О. Еволюція концепції економіки культури та культурних індустрій / М. О. Проскуріна. - С.4-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужва, І. Ю. Фактори міжнародної торгівлі продукцією культурних індустрій / І. Ю. Гужва. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Ясинська, О. Г. Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди / О. Г. Ясинська. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Загарій, В. К. Сучасні форми об’єднань підприємств в енергетичній сфері економіки України / В. К. Загарій. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Толок, Г. А. Оцінювання конкурентоспроможності вегетаріанського кафе / Г. А. Толок. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаренко, В. Є. Обгрунтування регіональних пріоритетів розвитку трьохстороннього партнерства / В. Є. Слюсаренко. - С.48-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Антонова, О. М. Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки / О. М. Антонова. - С.57-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Роганова, Г. О. Індексний метод аналізу цін продукції харчової промисловості / Г. О. Роганова. - С.73-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)