Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кооперативне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баренкова Н., Лашук Н.
Назва : Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 104-114. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.104114 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.104114
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): граматичний диктант--групова робота--диктоглосс--інноваційний диктант--інтерактивні технології--диверсифікація--кооперативне навчання--мовна автономія--принцип
Анотація: У статті розглянуто питання ефективності використання диктоглоссу як способу активізації комунікативно-мовленнєвої діяльності, критичного мислення та творчого потенціалу студентів немовних закладів освіти на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Визначено ключові стадії проведення традиційної форми диктоглоссу. Висвітлено основні принципи, покликані забезпечувати ефективність та результативність інноваційного диктанту, та намічено шляхи їхньої реалізації. Проаналізовано основні модифіковані версії диктоглоссу та надано рекомендації щодо їхньої підготовки для застосування на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ярош Н.
Назва : Групові методи роботи на уроках у початковій школі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 50–52. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 37.091.312.043(477)
Предметні рубрики: Кооперативне навчання-- групові методи-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кооперативне навчання--групові методи--робота в парах--групова робота--навчальна діяльність--інтерактивні технології--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію групової форми навчальної діяльності в початковій школі.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Елькін, Олександр
Назва : Навчання, базоване на співпраці 32 стратегії кооперації у класі
Місце публікування : Директор школи: для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 8. - С. 64-73 (Шифр Д766971876/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кооперативне навчання--школа сінгапуру--стратегії навчання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Елькін О.
Назва : Навчання, базоване на співпраці : 32 стратегії кооперації в класі
Місце публікування : Завуч: всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 21. - С. 23-26 (Шифр З568135/2018/21)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кооперативне навчання--позитивна взаємозалежність--принципи кооперації--стратегії кооперації
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вержанський М. В.
Назва : Використання інтерактивних технологій на уроці
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 17. - С. 11-21 (Шифр Т893832/2018/17)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- інтерактивні технології-- урок трудового навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок трудового навчання--інтерактивні технології--кооперативне навчання--робота в парах--колективно-ігрове навчання--критичне мислення--мотивація навчальної діяльності--практичне заняття
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2018р.,N 17
Цікаві статті :
Борисенко Н. А. Лепбук як ефективний засіб навчання учнів на уроках трудового навчання/ Н. А. Борисенко (стр.2-6) Кл.слова: урок трудового навчання,лепбук,засіб навчання
Джигола Т. В. Листівка-подарунок/ Т. В. Джигола (стр.7-10) Кл.слова: урок трудового навчання,конструкційний матеріал,листівка
Вержанський М. В. Використання інтерактивних технологій на уроці/ М. В. Вержанський (стр.11-21) Кл.слова: урок трудового навчання,інтерактивні технології,кооперативне навчання
Ігнатенко Л. В. Характеристика силуетів спідниць. Види і фасона спідниць/ Л. В. Ігнатенко (стр.22-26) Кл.слова: урок трудового навчання,силует спідниці,види спідниць
Хомицька Ю. Б. Українська вишивка. Способи створення візерунків для вишивання/ Ю. Б. Хомицька (стр.27-31) Кл.слова: урок трудового навчання,вишивка,українська вишивка
Левковець О. С. Хай янгол тебе береже, воїне!/ О. С. Левковець (стр.33-39) Кл.слова: урок трудового навчання,лялька-оберіг,майстер-клас
Кириллова А. Д. Подари малышу игрушку, сделанную своими руками/ А. Д. Кириллова (стр.39-42) Кл.слова: урок трудового навчання,іграшка,презентація
Сікоза А. А. Карусель - рухома іграшка/ А. А. Сікоза (стр.43-47) Кл.слова: творчий проект,народна іграшка,дерев"яна іграшка
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Хайруліна В. У пошуках дива/ В. Хайруліна (стр.1-5) Кл.слова: 1 клас,читання,Інтелект України
Кодлюк Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності/ Я. Кодлюк (стр.6-9) Кл.слова: молодший школяр,рефлексія навчальної діяльност,уміння вчитися
Сергєєва Н. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови/ Н. Сергєєва (стр.10-13) Кл.слова: початкова школа,українська мова,мотивація
Вашуленко О. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра/ О. Вашуленко (стр.13-17) Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток,ціннісна орієнтація,читацька компетентність
Чістякова В. Малюємо словом зиму (Интегрований урок)/ В. Чістякова (стр.18-20) Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво,мовлення,читання
Логачевська С. / С. Логачевська, Т. Лобачевська (стр.20-24) Кл.слова: обдаровані учні,уроки математики,задачі
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.25-30) Кл.слова: 4 клас,математика,державна підсумкова атестація
Дудник Н. Презентація проекту "Вода - джерело життя"/ Н. Дудник (стр.30-32) Кл.слова: жива природа,цінність води
Хмелик Н. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Хмелик (стр.33-34) Кл.слова: 4 клас,образотворче мистецтво,техніки малювання
Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти/ О. Ващенко, Т. Кравченко (стр.35-37) Кл.слова: зарубіжний досвід,кооперативне навчання,метод проектів
Шаповалова І. Використання ІКТ у початковій школі/ І. Шаповалова (стр.38-39) Кл.слова: інформаційні технології,комп'ютерна презентація,початкова школа
Мартьянова Л. Творчий підхід до оцінювання першокласників/ Л. Мартьянова (стр.40-42) Кл.слова: оцінка,оцінювання першокласників,індивідуальний підхід
Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів/ С. Мельничук (стр.43-44) Кл.слова: Ушинський К. Д.,педагогічна підготовка вчителя,початкови класи
Данилейко К. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас)/ К. Данилейко (стр.4546) Кл.слова: 3 клас,образотворче мистецтво,казка
Нусь О. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками)/ О. Нусь (стр.46-47)
Рукавець О. Години спілкування/ О. Рукавець (стр.48-50) Кл.слова: сім'я,чинник здоров'я,спілкування
Головко Л. Урок математики у 1 класі/ Л. Головко (стр.50) Кл.слова: математика,1 клас,додавання, віднімання
Мовчун А. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник")/ А. Мовчун (стр.51-54) Кл.слова: Мензатюк Зірка,Український квітник
Хоменко Л. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові/ Л. Хоменко (стр.55-56) Кл.слова: українська мова,словесний наголос,наголошування
Шмаргун В. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів/ В. Шмаргун (стр.57-60) Кл.слова: сенсорномоторна увага,інтелектуальний розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко, Олена, Кравченко, Тамара
Назва : Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 35-37 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжний досвід--кооперативне навчання--метод проектів
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051(076)/С 14
Автор(и) : Сазоненко Г. С.
Назва : Молодому вчителю : практико-зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :166 с
ISBN, Ціна 966-8063-89-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.011.3-051(076)
Предметні рубрики: Педагогічна майстерність
Анотація: Практично зорієнтований посібник з педагогічної майстерності
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(3), Ф2(5), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(3), Ф2(5), Ф3(5)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)