Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=коран<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Guzel, B.
    On selfness (the "I") the key to the Universe = У самості ("Я") ключ до всесвіту / B. Guzel // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
самість -- Всесвіт -- Рісале-і Нур -- Коран
Анотація: На підставі ретроспективного аналізу міркувань про знання та віру визначних представників європейської філософії автор статті підводить читача до думки, що Всесвіт є "вмістилищем" значень про світ, і одним з джерел винаходження цих значень є релігія. Далі він показує, що джерелом інтерпретації смислів та отримання нових значень в Ісламській традиції є збірка "Рісале-і Нур" турецького богослова Бадіуззамана Саїда Нурсі. У "Рісале-і Нур" запропоновано нове розуміння характеру відносин між Кораном - книгою "Божественного атрибуту мови" - та Всесвітом - книгою Сили "Божественного атрибуту Волі". Бадіуззаман постійно звертає увагу читачів на Всесвіт, демонструючи, як "читати" його за допомогою куранської методології, як зрозуміти вічний сенс, на який вказує творення, і як дійти до висновків, зазначених у Корані. Аналізуючи конкретні томи "Рісале-і Нур" (зокрема "Слова", "Листи", "Спалахи", "Промені"), автор статті показує оригінальність міркувань Саїда Нурсі, які не походять ані від мудрості Сходу, ані від науки Заходу. Доводиться, що "Рісале-і Нур" розкриває значення понять та справжніх значень Всесвіту прямим натхненням з Корану, а не лише на підставі раціональних умовиводів. Сприймаючи знання та спостереження як сторінки та слова з книги Всесвіту, Нурсі здійснює прямий зв'язок між Кораном та Всесвітом. Тим самим він доводить, що між ними немає суперечності, і фактично вони обидва написані одним автором. Отже, коли "самість" ("Я") задіяна належним чином, людині стає очевидним, що те, про що розповідає книга Всесвіту, нічим не відрізняється від одкровення. Визначення Саїда Нурсі існує в рамках чотирьох основних понять: одне носить сенс іншого, одне - яке означає себе, наміри та сприйняття. Коли природа "самості" відома і використовується як описано, вона пропонує сприйняття, яке не нехтує продуктами філософського та наукового підходів, а швидше інтерпретує їх у світлі одкровення, перетворюючи всю інформацію на мудрість. Тому ключ до розшифровки книги Всесвіту криється в природі людини та її самості.
Дод.точки доступу:
Бюлент Гюзель


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Akar, А. G.
    Overcoming the psychological effects of illnesses and curing via qur'anic relief by commentaries in Risale-i Nur = Подолання психологічних ефектів хвороб та лікування за допомогою куріїчного отримання коментарів у Рісале-І Нур / А. G. Akar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P53-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Рісале-і Нур -- Бедіуззаман Саїд Нурсі -- психологічний ефект Рісале-і Нур -- повсякденне життя за нормами Корану
Анотація: В умовах глобальної пандемії COVID-19 особливої актуальності набуває переосмислення наявного в різних релігійних системах досвіду подолання негативних психологічних наслідків захворювань. Автор звертається до ісламської традиції, зафіксованої, зокрема, в колекції "Рісале-і Нур". Колекція являє собою тафсір (тлумачення) на Корані, написаний турецьким богословом, філософом і релігійним діячем Бадіуззаманом Саїдом Нурсі (1876-1960). Автор статті пояснює своє звернення до цієї колекції, і зокрема до першої книги колекції "Слова" тим, що Саїд Нурсі не тільки аналізує ісламські джерела віри, але й роздумує і осмислює з точки зору Ісламу подробиці власного життя. Ці роздуми і деталі допомагають людині, на думку автора, навчитися практикувати повсякденні дії за нормами Корану й використовувати Коран для подолання негативних емоцій та важких життєвих ситуацій. Автор статті обгрунтовує, що важкі випробування для людства, в тому числі й пандемія COVID-19 - це послання Бога до людей з настановами на те, що треба шукати можливості, аби побороти неспроможність, треба жертвувати, аби збагачуватися, треба слухати (упокорюватися), аби отримати милість Божу. Слідуючи цим настановам віряни, як обгрунтовує автор статті з наведенням численних прикладів з Рісале-i Нур, можуть швидше долати психологічні стреси під час хвороби і важкі життєві ситуації.
Дод.точки доступу:
Абдулла Гехан Акар,


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
   930.85(075.8)
   І- 90


   
    Історія світової культури. Культурні регіони : навчальний посібник / керівник авторського колективу Л. Т. Левчук. - 2-е видання,стереотипне. - Київ : Либідь, 1997. - 448 с. - ISBN 5-325-00780-7 : 13.68 грн., 1.00 грн., 5.90 грн., 11.40 грн., 13.68 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Світова культура--Історія культури--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
арабо-мусульманське мистецтво -- Коран -- Китай -- Японія -- Індія -- Африка -- Америка -- Канада
Анотація: Орієнтуючись на прийняту ЮНЕСКО типологію культурних регіонів, автори посібника розкривають специфіку культуротворчих процесів в арабо-мусульманському світі, країнах Далекого Схорду, Африки, Латинської Америки та інших.
Дод.точки доступу:
Левчук, Л. Т.


Примірників всього: 72
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (50)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (50)

Знайти схожі

4.


    Ліннік, О. П.
    Арабський халіфат : всесвітня історія. 7 клас / О. П. Ліннік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 22-24.

Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--Уроки в 7 класі

Кл.слова (ненормовані):
Арабський халіфат -- іслам -- коран -- урок всесвітньої історії в 7 класі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
82(1-87)
В 11


   
    Від античності до класицизму [Текст] : хрестоматія із зарубіжної літератури. - Київ : Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури, 2000. - 743 с. - ISBN 966-7701-04-2 : 20.00 грн.
    Зміст:
Веди . - С .7-9
Кл.слова: Антична література
Біблія . - С .10-11
Коран . - С .12-15
Цар Едіп . - С .16-23
Кл.слова: Антична література , Міфи
Похід аргонавтів . - С .24-31
Кл.слова: Антична література, Міфи
Історія Троянської війни . - С .31-39
Кл.слова: Антична література, Міфи
Гомер. Іліада / Гомер. - С .39-59
Гомер. Одіссея / Гомер. - С .59-76
Архілох. Серце,серце! Біди люті... / Архілох. - С .77
Кл.слова: Давньогрецька лірика
Архілох. Всі шляхи богам відкриті... / Архілох. - С .77
Архілох. В горі невтішному всі заніміли, Перікле... / Архілох. - С .77
Кл.слова: Давьогрецька лірика
Тіртей. Добре вмирати тому... / 78
Кл.слова: Давньогрецька лірика
Сапфо. Барвношатна владарко, Афродіто... / Сапфо. - С .78-79
Кл.слова: Давньогрецька лірика
Сапфо, . До богів подібний мені здається... / Сапфо. - С .79-80
Кл.слова: Давьогрецька лірика
Сапфо. Жереб мені випав такий... / Сапфо. - С .80
Кл.слова: Давньорецька лірика
Анакреонт, . Принеси води, юначе... / Анакреонт. - С .80
Кл.слова: Давньогрецька лірика
Анакреонт. Золотоволосий Ерот мене... / Анакреонт. - С .80
Кл.слова: Давньорецька лірика
На Еронта . - С .81
Кл.слова: Давьогрецька лірика
Есхіл. Прометей закутий / Есхіл. - С .81-84
Кл.слова: Давьогрецька драматургія
Софокл. Антігона / Софокл. - С .84-85
Кл.слова: Давньогрецька драматургія
Аристотель. Поетика / Аристотель. - С .85-93
Плутарх. Порівняльні життєписи / Плутарх. - С .93-99
Горацій. До Мельпомени / Горацій. - С .100
Горацій. До Манлія Торквата / Горацій. - С .100-101
Овідій. Сумні елігії / Овідій. - С .101-106
Овідій. Метаморфози / Овідій. - С .106-113
Кл.слова: Давньоримська лірика
Вергілій. Буколіки / Вергілій. - С .113-115
Вергілій. Енеїда / Вергілій. - С .115-126
Пісня про Роланда / 127-147
Кл.слова: Література Середньовіччя
Смерть матері Юговичів . - С .147-149
Кл.слова: Юнацькі пісні
Жозеф, Бадье. Роман про Трістана та Ізольду / Бадье Жозеф. - С .149-191
Бернатрт, де Борн. Сирвента / де Борн Бернатрт. - С .191-193
Джауфре, Рюдель. Канцола / Рюдель Джауфре. - С .193-194
Бернарт, де Вентадорн. Канцона / де Вентадорн Бернарт. - С .194-196
Ваганти. Орден вагантів / Ваганти. - С .196-198
Ваганти, . Бідний студент / Ваганти. - С .198
Ваганти. Безтурботна пісня / Ваганти. - С .198-200
Ваганти. Gaudeamus / Ваганти. - С .200
Рудакі. Газелі / Рудакі. - С .201
Рудакі. Рубаї / Рудакі. - С .201
Рудакі. Бейти / Рудакі. - С .202
Омар, Хайям. Рубаї / Хайям Омар. - С .202-204
Омар, Хайям. Дочиталась книга юності / Хайям Омар. - С .204
Омар, Хайям. Ми помрем, а без кінця / Хайям Омар. - С .204
Гафіз, . Серце-скинія святині / Гафіз. - С .204-205
Гафіз. Не журись! Пропащий Йосип верне знов у Ханаан / Гафіз. - С .205-206
Гафіз. З мого пораненого серця / Гафіз. - С .206-207
Данте. Хто в гроні дів / Данте. - С .207
Данте. Божественна комедія / Данте. - С .207-307
Петрарка. Сонети / Петрарка. - С .307-309
Боккаччо. Декамерон / Боккаччо. - С .310-337
Рабле. Гаргантюа і Пантагрюель / Рабле. - С .337-346
Сервантес. Дон Кіхот / Сервантес. - С .346-537
Шекспір, Вільям. Сонети / Шекспір. - С .537-539
Шекспір, Вільям. Гамлет / Шекспір. - С .540-614
Кальдерон. Ті, що були веселістю й красою / Кальдерон. - С .614
Кальдерон. Життя-це сон / Кальдерон. - С .614-684
Буало. Мистецтво поетичне / Буало. - С .684-691
Мольєр. Міщанин-шляхтич / Мольєр. - С .691-725
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Зарубіжна література--Хрестоматії

Кл.слова (ненормовані):
класицизм -- антична література
Дод.точки доступу:
Ковбасенко, Юрій Іванович


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

6.
28
М 91


    Мусави Лари, Саййид Муджтаба
    Воскресение умерших. Наказание и жизнь после конца света [Текст] : лекции по мусульманской догматике : кн. 3 / Саййид Муджтаба Мусави Лари ; рук. Р Алиев ; пер. А. Алик Эфендиев ; ред. Г. А. Мамедов. - Баку : Иршад, 2004. - 191 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Релігія--Іслам--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
Дух -- Буття -- Коран -- Універсальний порядок -- сила віри
Дод.точки доступу:
Алиев, Рафик \рук.\
Эфендиев, А. Алик \пер.\
Мамедов, Гаджи Абуталиб \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: В528425/2016/9
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 9
Зміст:
Молитва про мир в Україні. - С.2
Кл.слова: Україна, Молитва про мир
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. - С.3-9
Кл.слова: лист МОН України № 1/9-437, 2016 р., програма із зарубіжної літератури, 5-9 кл. 2016/2017 навч. рік, програма із зарубіжної літератури,10-11 кл. 2016/2017 навч. рік
Кужільна, Альона. Я - європеєць / А. Кужільна. - С.9
Кл.слова: обдаровані діти, конкурс, проза
Снєгірьова, Валентина. Система завдань до художнього твору як засіб формування читацьких і літературних компетенцій учнів / В. Снєгірьова, Л. Сімакова. - С.10-13
Кл.слова: зарубіжна література, система завдань, перевірка знань
Дончук, Анастасія. Летять роки, літа минають / А. Дончук. - С.13
Кл.слова: конкурс, обдаровані студенти, вірш
Ковбасенко, Юрій Іванович. Спочатку було слово. Матеріали до уроків зарубіжної літератури за розділом "Священні книги людства", 8 клас / Ю. І. Ковбасенко, Л. В. Ковбасенко. - С.14-27
Кл.слова: Веди, Біблія, Коран
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури : Закінчення. Початок див. у № 4-8, 2016 р. / О. Бушакова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, фанфіки, бібліотерапія
Безрукова, Світлана. Теорія літератури - це цікаво! Використання елементів ейдетики у вивченні літературознавчих понять / С. Безрукова. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, образне мислення, ейдетика
Мокеєва, Лариса. Дикий собака Динго, або повість про перше кохання... Урок позакласного читання, 8 клас / Л. Мокеєва. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Фраєрман Рувим, Дикий собака Динго, або повість про перше кохання, про твір, перше кохання
Дуда, Галина. Моя встреча с Библией - книгой книг. Факультативное занятие по зарубежной литературе в 5-7 классах / Г. Дуда. - С.39, 54-56
Кл.слова: позакласний час, Біблія, основи моралі
Онуфрійчук, Інна. Жанр молитви у світовій літературі. Урок позакласного читання, 8 клас / І. Онуфрійчук. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молитва, тексти молитов, жанр молитви
Реизов, Борис. Почему Стендаль назвал свой роман "Красное и черное" / Б. Реизов. - С.45-49
Кл.слова: Стендаль Ф., Красное и черное, про твір, символіка назви, тлумачення назви
Кагарлицкий, Юлий. Уєллс / Ю. Кагарлицкий. - С.50-53
Кл.слова: літературознавство, Уеллс Герберт Джордж, про нього, письменник-фантаст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гузь, Ольга Олександрівна.
    Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів [Текст] : Урок № 3 (Веди, Біблія, Авеста, Коран), 8 клас / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 7/8. - С. 50-52

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- священні книги народів світу -- зарубіжна література, 8 клас

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: З659149/2016/7/8
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 7/8
Зміст:
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Головний секрет справжнього вчителя - це любов до дітей : Ексклюзивне інтерв’ю Катерини Таранік-Ткачук / К. В. Таранік-Ткачук. - С.2-7
Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї, викладання зарубіжної літератури, педагогічна діяльність
Чернов, Максим. Трохи про магію / М. Чернов. - С.4-6
Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї, викладання зарубіжної літератури, педагогічна майстерність
Ювченко, Поліна. Улюблений викладач - той, хто дає якісний поштовх до власних роздумів / П. Ювченко. - С.6-7
Кл.слова: Таранік-Ткачук Катерина, про неї, викладання зарубіжної літератури, педагогічна майстерність
Таранік-Ткачук, Катерина Валеріївна. Вчитель про улюблених учнів / К. В. Таранік-Ткачук. - С.7
Кл.слова: педагогічна освіта, вчитель за покликанням, любов до дітей
Таранік-Ткачук, Катерина. Художні особливості та тематичне розмаїття поетичної збірки В. Вітмена "Листя трави" / К. Таранік-Ткачук. - С.8-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Вітмен Волт, Листя трави, про збірку, верлібр
Лагола, Ірина. Котилася писаночка / І. Лагола. - С.12-13
Кл.слова: номінація "Виховуємо патріотів", виховний захід, писанка-сувенір
Перфілова, Наталя. Козацькі забави до Дня захисника України / Н. Перфілова. - С.14-16
Кл.слова: виховна робота, сценарій до Дня захисника України, виховний захід
Дуняшенко, Наталія. Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе! : Перший урок 2016-2017 н. р. 11 клас / Н. Дуняшенко. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Україна, патріотизм
Рудяк-Монькіна, Наталія. Чарівний сад зарубіжної літератури : Урок-знайомство, 5 клас / Н. Рудяк-Монькіна. - С.22-23
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література в школі
Сорока, Інна. Таємниці "Собору Паризької Богоматері" : урок позакласного читання за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" / І. Сорока. - С.24-30
Кл.слова: Гюго Віктор, Собор Паризької Богоматері, про твір, урок-вернісаж, план-конспект уроку
Мосійчук, Ірина. Вивчаємо баладу Адама Міцкевича "Світязь" / І. Мосійчук. - С.31-33
Кл.слова: Міцкевич Адам, Світязь, про твір, план-конспект уроку, урок-гра
Северин, Ольга. У пошуках себе і високого польоту... : Урок позакласного читання за повістю Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" / О. Северин. - С.34-38
Кл.слова: Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, план-конспект уроку, загальнолюдські цінності
Волкова, Юлія. Система уроків з вивчення твору Б. Космовської "Буба" : Уроки №1 - 3 / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.39-45
Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір, сімейні цінності, родинні традиції
Волкова, Юлія. Барбара Космовська "Буба". Художній світ Б. Космовської. Сімейні цінності у творі : Урок №1 / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.39-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір, план-конспект уроку, сімейні цінності
Волкова, Юлія. Барбара Космовська "Буба". Батьки - діти, діди - онуки. Ідея поваги й любові до людини : Урок №2 / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.41-43
Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір, план-конспект уроку, батьки і діти
Волкова, Юлія. Барбара Космовська "Буба". Батьки - діти, діди - онуки. Схоже та відмінне в родинах Буби і Михайлика. Порівняльний аналіз роману Барбари Космовської "Буба" і повісті Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять" : Урок №3 / Ю. Волкова, Л. Некіга. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Космовська Барбара, Буба, про твір, Стельмах Михайло, Гуси-лебеді летять., про твір, план-конспект уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки №1-10 / О. О. Гузь. - С.46-78
Кл.слова: уроки зарубіжної літератури, план-конспект уроку, поурочне планування
Гузь, Ольга Олександрівна. Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки : Урок №1, 8 клас / О. О. Гузь. - С.46-49
Кл.слова: план-конспект уроку, роди літератури, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Літературний процес. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах : урок № 2, 8 клас / О. О. Гузь. - С.49
Кл.слова: план-конспект уроку, літературні напрями, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів : Урок № 3 (Веди, Біблія, Авеста, Коран), 8 клас / О. О. Гузь. - С.50-52
Кл.слова: план-конспект уроку, священні книги народів світу, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II-I тис. до н. е . Образи ведійської міфології : Урок №4, 8 клас / О. О. Гузь. - С.52-56
Кл.слова: план-конспект уроку, Веди, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Космогонічні міфи Вед. Аналіз одного з них : урок № 5, 8 клас / О. О. Гузь. - С.57-60
Кл.слова: план-конспект уроку, Веди. З "Рігведи", про твір, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Біблія як основа юдейської та християнської релігій. Зв’язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Аналіз розділу "Створення світу" : урок № 6, 8 клас / О. О. Гузь. - С.60-63
Кл.слова: план-конспект уроку, Біблія, зарубіжна література, 8 клас
, Ольга ОлександрівнаКлючові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів. Аналіз розділів "Створення світу", "Каїн і Авель", "Десять заповідей" : Урок № 7, 8 клас / Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; О. О. Гузь ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; Ольга Олександрівна ; О. О. Гузь. - С.64-68
Кл.слова: план-конспект уроку, Старий і Новий Заповіти, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів. Вчення Ісуса Христа, його провідні ідеї. Аналіз окремих фрагментів з Євангелії : Урок № 8, 8 клас / О. О. Гузь. - С.68-73
Кл.слова: план-конспект уроку, Ісус Христос, його вчення, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Коран - головна книга ісламу. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя : урок № 9, 8 клас / О. О. Гузь. - С.74-76
Кл.слова: план-конспект уроку, коран, зарубіжна література, 8 клас
Гузь, Ольга Олександрівна. Морально-етичні цінності Вед, Біблії та Корану. Контрольна робота з тем "Вступ" та "Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури" : Урок № 10, 8 клас / О. О. Гузь. - С.76-78
Кл.слова: план-конспект уроку, перевірка знань, зарубіжна література, 8 клас
Морозова, Валентина. Використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання / В. Морозова. - С.79-91
Кл.слова: технологія, досвід, уроки творчих майстерень
Морозова, Валентина. Майстерня відносин і ціннісних орієнтацій. Урок - "творча майстерня" за новелою Франца Кафки "Перевтілення" / В. Морозова. - С.84
Кл.слова: план-конспект уроку, Кафка Ф., Перевтілення, про твір, відносини у родині
Морозова, Валентина. Майстерня самопізнання. Урок - "творча майстерня" за романом Альберта Камю "Чума" / В. Морозова. - С.84-85
Кл.слова: план-конспект уроку, Камю Альбер, Чума, про твір, самопізнання
Морозова, Валентина. Майстерня "Система образів". Урок - "творча майстерня" за романом Чарльза Діккенса "Пригоди ОЛівера Твіста". Безумці, простаки та диваки Чарльза Діккенса / В. Морозова. - С.86-87
Кл.слова: план-конспект уроку, Діккенс Чарльз, Пригоди Олівера Твіста, про твір, головні герої твору
Морозова, Валентина. Поетична майстерня. Урок за творчістю Артюра Рембо / В. Морозова. - С.86-87
Кл.слова: план-конспект уроку, Артюр Рембо, про творчість, поезія
Морозова, Валентина. Майстерня-екскурсія. Слідами Печоріна. Заочна віртуальна екскурсія місцями, що описані у романі "Герой нашого часу" / В. Морозова. - С.87
Кл.слова: план-конспект уроку, Лермонтов М., Герой нашого часу, про твір, природа Кавказу
Морозова, Валентина. Творча майстерня узагальнення і систематизація знань з теми. Шарль Бодлер - божевільний антихрист чи самотній шукач краси / В. Морозова. - С.87-88
Кл.слова: план-конспект уроку, Бодлер Шарль, про нього, творчість Шарля Бодлера
Морозова, Валентина. Творча майстерня узагальнення і систематизація знань з теми. Цикл міфів про аргонавтів / В. Морозова. - С.88-90
Кл.слова: план-конспект уроку, мандрівки давньогрецьких героїв, золоте руно
Морозова, Валентина. Творча майстерня "Автор та його творчість" Урок позакласного читання "Російська поезія "срібної доби" / В. Морозова. - С.90-91
Кл.слова: план-конспект уроку, поезія "срібної доби", течії російської поезії
Ніколенко, Ольга. Микола Гоголь. Уроки християнської моралі (Продовження) : Початок див. Зарубіжна література в школах України. - № 6. - 2016 / О. Ніколенко. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавство, Гоголь Микола, про нього, життя славетних
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: З659149/2020/9
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 9
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Сучасна підліткова література про сімейні та шкільні стосунки / О. Ніколенко. - С.2-9
Ціпов’яз, Лариса. Значення художньої літературидл людини й людства XXI ст. Ніл Річард МакКіннон Гейман "Чому наше майбутнє залежить від читання" / Л. Ціпов’яз. - С.10-13
Говорунець, Зоя. Гроші як головний законе життя (Зображення руйнівної сили влада золота в повісті Бальзака "Гобсек") / З. Говорунець. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Говорунець, Зоя. Система уроків з теми "Міфи Давньої Греції" 6 клас / З. Говорунець. - С.21-29
Кожукало, Наталія. Іронічна алюзія на античний міф про скульптора Пігмаліона (за п’єсою Б. Шоу) / Н. Кожукало. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціпов’яз, Лариса. "Сім кроків до мудрості" Гра за священними книгами: Веди, Біблія, Коран / Л. Ціпов’яз. - С.34-35
Газюкіна, Інна. Ігрові прийоми на заняттях зарубіжної літератури як шлях ефективного підвищення пізнавальної активності і формування ключових компетентностей майбутніх фахівців / І. Газюкіна. - С.36-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Лебедюк, Ірина. Квест-технології як засіб для активізації пізнавальної діяльності учнів / І. Лебедюк. - С.39-41
Рябошапко, Наталя. Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" Конфлікт справжнього почуття і упередження / Н. Рябошапко. - С.42-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Краснік, Олена. Літературний воркшоп "Японська поезія як гра" Сценарій заходу з японської літератури та культури / О. Краснік. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)