Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корекційно-розвиткові заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Засенко В. Спеціальна освіта: кроки до змін/ В. Засенко (стр.7-12) Кл.слова: особливі потреби,спеціальна освіта,інклюзивна освіта
Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів/ Т. Сак (стр.13-20) Кл.слова: психолого-педагогічна типологія,розлади навчально-пізнавальної діяльності,інклюзивний клас
Чеботарьова О. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату/ О. Чеботарьова, І. Гладченко (стр.21-30) Кл.слова: корекційні заняття,діти з порушеннями опорно-рухового апарату,психофізичний розвиток
Волошина О. . Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Волошина (стр.31-39) Кл.слова: інклюзивна освіта,модель підготовки вчителя,педагогічні умови
Давидюк М. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору/ М. Давидюк (стр.40-47) Кл.слова: інтеграція,інклюзія,соціалізація
Омельченко І. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку/ І. Омельченко (стр.48-59) Кл.слова: мовленнєва діяльність,спілкування,корекційно-розвиткові заняття
Компанець Н. . Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера/ Н. Компанець (стр.60-69) Кл.слова: мінімальна мозкова дисфункція,нерізко виражені проблеми розвитку,стихійна інклюзія
Адамюк Н. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування/ Н. Адамюк (стр.70-77) Кл.слова: антонімічна пара,жестолексема,багатозначний жест
Литовченко С. . Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху/ С. Литовченко (стр.78-85) Кл.слова: особливі освітні потреби,спеціальна освіта ,порушення слуха
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Омельченко, Ірина
Назва : Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 48-59 (Шифр О190803/2017/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва діяльність--спілкування--корекційно-розвиткові заняття
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Я 49
Автор(и) : Якубенко О.
Назва : З чого розпочати роботу в інклюзивному класі
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 12. - С. 50–51. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/12). - ISSN 0131-5358
УДК : 376-056.2/.3(477)
Предметні рубрики: Діти з особливими потребами-- інклюзивні класи-- досвід роботи вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими потребами--інклюзивна освіта--інклюзивні класи--досвід роботи вчителя--індивідуальна програма розвитку--корекційно-розвиткові заняття--асистент учителя
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Держбюджет-2021: основні показники (стр.4-5) Кл.слова: прожитковий мінімум,мінімальна зарплата,заробітна плата освітян
Мозирко Г. Який вчитель має працювати в школі: новий профстандарт/ Г. Мозирко (стр.6-10) Кл.слова: умови праці,документи,підвищення кваліфікації
Горбачов С. Надаєте освітні послуги лише державною мовою? Із 16 січня - це обов'язкова вимога/ С. Горбачов, Н. Лещик, А. Небельська (стр.11-13) Кл.слова: мова освітнього процесу,робоча мова спілкування
Опис справ структурного підрозділу чи за напрямами діяльності закладу: чекліст (стр.14-15)
Опис справ тривалого та постійного зберігання: чекліст (стр.16)
Опис справ з кадрових питань: чекліст (стр.17)
Річний зведений опис справ: чекліст (стр.18-19)
Кравченко О. Як організувати харчування за новим Санітарним регламентом. П'ять таблиць з підказками/ О. Кравченко (стр.20-23) Кл.слова: шкільний буфет,якість харчування,питний режим
Чи правильно ведете облік учнів: чекліст (стр.24-25)
Задор О. Як запровадити брендинг - новий механізм забезпечення якості освіти: перші два кроки/ О. Задор (стр.26-31) Кл.слова: проєктна група,самооцінювання,освітнє середовище
Іскрижицька Ф. Отримайте право самостійно освоювати бюджетні кошти, або Децентралізація бухобліку закладу освіти/ Ф. Іскрижицька (стр.32-35) Кл.слова: фінансова автономія,бухслужба закладу освіти
Бунчук В. Рослідування нещасних випадків, що сталися з учнями та працівниками: алгоритм дій для директора/ В. Бунчук (стр.36-41) Кл.слова: ушкодження здоров'я,комісія з розслідування,строки дій
Кравченко Л. Як преміювати працівників, щоб ревізори і голки не підточили/ Л. Кравченко (стр.42-46) Кл.слова: порядок преміювання,розміри преміювання,оплата праці
Клименко А. Індивідуальна робота з учнями з ООП: як оплатити/ А. Клименко (стр.47-49) Кл.слова: педагогічний патронаж,інклюзивні класи,корекційно-розвиткові заняття
Ніколенко І. Учителі надумали звільнятися? Поради, як не втратити цінні кадри/ І. Ніколенко (стр.50-51) Кл.слова: причини звільнення,варіанти підтримки,комфортні умови
Борисенко С. Чи зможе директор, який став головою райради, повернутися на посаду/ С. Борисенко (стр.52-55) Кл.слова: збереження посади,консультація з експертами
Полтавець Ю. Без образ і дискримінації: як коректно називати людей/ Ю. Полтавець (стр.56-59) Кл.слова: грамотне спілкування,евфенізми,фемінітиви
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко, Антоніна
Назва : Індивідуальна робота з учнями з ООП: як оплатити
Місце публікування : Практика управління закладом освіти: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР-Україна, 2021. - № 2. - С. 47-49 (Шифр П447988/2021/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний патронаж--інклюзивні класи--корекційно-розвиткові заняття
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)