Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корекція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.016-056.36:58/С 15
Автор(и) : Сак, Тамара Василівна
Назва : Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки
Примітки : Библиогр.: с. 68-69
ISBN, Ціна 978-966-644-271-3:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.016-056.36:58
Предметні рубрики: Педагогічна корекція
Дефектологія
Педагогіка-- ЗПР
Анотація: Науково-методичний посібник присвячується вивченню освітньої галузі "Природознавство" у загальноосвітній спеціальній школі інтенсивної педагогічної корекції.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(2), Ф3(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(2), Ф3(4)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Ульянич І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів/ І. В. Ульянич (стр.1-6) Кл.слова: ВЧИТЕЛЬ,РЕФЛЕКСИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Семенова Е. М. Развитие профессионального самосознания педагога (Тренинговые упражнения)/ Е. М. Семенова (стр.7-12) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ,ПЕДАГОГ,ТРЕНІНГ
Семків І. І. Адаптація методики Ш. Шварца "Портрет цінностей" українською мовою/ І. І. Семків (стр.12-28) Кл.слова: МЕТОДИКА Шварца,портрет цінностей,АДАПТАЦІЯ
Федоренко С. В. Корекційна тренінгова програма для сприяння зниженню комп'ютерної залежності та для самопізнання студентів/ С. В. Федоренко (стр.28-39) Кл.слова: КОМП'ЮТЕРНА залежність,КОРЕКЦІЯ,САМОПІЗНАННЯ
Антонова Н. О. Дослідження взаємозв'язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів (з використанням нових асторських методик дослідження)/ Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук (стр.40-45) Кл.слова: ТЕМПЕРАМЕНТ,ЗРІЛІСТЬ,ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК
Литовченко О. В. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами як один із напрямків соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів/ О. В. Литовченко (стр.53-57) Кл.слова: РЕАБІЛІТАЦІЯ,ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ,ПОЗАШКІЛЬНІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ
Ніконова О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності/ О. Ю. Ніконова (стр.57-61) Кл.слова: співзалежність,СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Болтівець С. І. Київський період науково-психологічної діяльності Георгія Челпанова/ С. І. Болтівець (стр.61-65) Кл.слова: Челпанов
Гильбух Ю. З. Школьная неуспеваемость/ Ю. З. Гильбух (стр.68-80) Кл.слова: МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ,НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ,КОРЕКЦІЯ неблагополучностей
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Ліщинська О. А. Модель формування адиктивного потенціалу особистості/ О. А. Ліщинська (стр.1-9) Кл.слова: АДИКТИВНий потенціал,МОДЕЛЬ
Зубіашвілі І. К. Тренінг економічного мамовизначення (для старшокласників)/ І. К. Зубіашвілі (стр.24-37) Кл.слова: САМОВИЗНАЧЕННЯ
Колошина Т. Ю. Использование рисуночной методики в бизнес-тренинге/ Т. Ю. Колошина, А. А. Трусь (стр.37-48) Кл.слова: РИСУНОК,ТРЕНІНГ
Татарин Н. Ю. Корекція агресивності у молодшому шкільному віці/ Н. Ю. Татарин (стр.48-52) Кл.слова: АГРЕСИВНІСТЬ,КОРЕКЦІЯ,МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ
Шиловська О. М. Авторська програма особистісного розвитку дитини молодшого шкільного віку "У злагоді із собою та усім світом"/ О. М. Шиловська (стр.61-79) Кл.слова: ПРОГРАМА,ОСОБИСТІСНИЙ розвиток
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7(075)/С 72
Автор(и) : Співак, Любов Миколаївна
Назва : Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник . -2-ге видання доповнене
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2011
Кільк.характеристики :224 с.: рис., табл.
ISBN, Ціна 978-966-2229-17-2:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7(075)
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Шкільний вік-- Особистість
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.
Примірники : всього : Ф2(4), Ф3(2)
Вільні : Ф2(4), Ф3(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075)/П 77
Автор(и) : Приходько Ю. О.
Назва : Практична психологія: введення у професію : навчальний посібник для студентів ВНЗ . -2-ге видання, доповнене
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :232 с
Примітки : Бібліогр.: в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-03-5:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія
Анотація: У навчальному посібнику розкрито історію становлення практичної психології та сфери ії застосування у наш час. Охарактеризовано зміст усіх видів психологічної допомоги: психологічної профілактики, психологічної діагностики, психологічного консультування, психологічної корекції, психологічної терапії. Особливу увагу приділено діяльності практичного психолога у сфері освіти. Посібник знайомить читача з особистістними та професійними якостями практичного психолога, необхідними для успіху його діяльності. У додатках енаведено нормативно-правові документи, які регламентують діяльність практичного психолога у сфері освіти. Посібник адресований студентам, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" за спеціальностями "Практична психологія" тп "Психологія", а також викладачам та практичним психологам.
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942.98/М 22
Автор(и) : Мамайчук, Ірина, Смирнова, Марина
Назва : Діти з розладами поведінки: психологічна допомога
Вихідні дані : Київ: Редакції загальнопедагогічних газет, 2012
Кільк.характеристики :118 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу" .
    Психолог. Бібліотека .
    Соціальний педагог. Бібліотека
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 3.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.942.98
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Розлади поведінки
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : К 159.923:005/В 19
Автор(и) : Васильченко, Ольга Миколаївна
Назва : Діагностика та корекція репродуктивної поведінки особистості : навчально-методичне видання
Вихідні дані : Київ; Нікополь: СПД Фельдман О. О., 2012
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Державний інститут сімейної та молодіжної політики, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ISBN, Ціна 978-966-2421-10-1: 4.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.49
УДК : К 159.923:005
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Діагностика
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.3/Ш 64
Автор(и) : Широкова, Галина Александровна
Назва : Справочник дошкольного психолога : справочное издание . - 5-е изд.
Вихідні дані : Ростов-на-Дону: Феникс, 2007
Кільк.характеристики :382 с.: ил.
Серія: Справочник
Примітки : Авт. на обл. не указан
ISBN, Ціна 978-5-222-11054-6:
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 373.2.015.3
Предметні рубрики: Дошкільні навчальні заклади-- Психологічна підготовка
Педагогічна психологія
Анотація: Справочник освещает широкий спектр вопросов организации деятельности психолога в дошкольном учреждении: диагностические методики, работа с педагогами и родителями, коррекция личности и поведения детей.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72/М17
Автор(и) : Максимова, Наталія Юріївна, Мілютіна, Катерина Леонідівна, Піскун, Володимир Максимович
Назва : Основи дитячої патопсихології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Перун, 1996
Кільк.характеристики :464 с.: мал.
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-7707-9968-4: 5.50, 2.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.72
Предметні рубрики: Патопсихологія дитяча-- Порушення психічного розвитку
Педагогічна психологія-- Психологічна корекція
Анотація: Основні види порушень психічного розвитку дітей з урахуванням новітніх здобутків сучасної педагогіки, психології, патопсихології.
Примірники : всього 10: ГП АБ(3), Ф1(35), Ф3(4), Ф2(18)
Вільні : ГП АБ(3), Ф1(35), Ф3(4), Ф2(18)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)