Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=користувачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chalyi A.
Назва : Purchasing the land estates in the Ottoman Empire during 15th - 19th centuries
Паралельн. назви :Купівля і продаж землі в Османській імперії XV-XIX століть
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 4. - С. 53-59. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): близький схід--османська імперія--земельні відносини--османське право--феодалізм
Анотація: У сучасній історіографії усталеною є думка про те, що в Османській імперії не існувало ринку землі в сучасному економічному тлумаченні. Базуючись на створеній у XVIII столітті концепції феодалізму й розвиненої в працях марксистсько-радянського штибу, було створено образ суспільства, що не знало приватної власності на землю, яка належала обмеженій кількості юридично повноправних вельмож. Для "Сходу" й для Османської імперії зокрема, ця теорія, органічно поєднуючись із концепцією "східного деспотизму", створила хибне уявлення про земельні відносини, згідно з яким, неначебто, вся земля належала державі, уособленням якої була постать султана, що роздавав земельні наділи в тимчасове користування. Користувачі земельних угідь не мали права продати, купити, орендувати, заповідати, розділяти земельний наділ тощо. Люди, що працювали на землі, були лише тимчасовими тримачами-орендаторами, які постійно перебували під економічним, а часто й під фізичним гнітом привілейованої частини османського суспільства (здебільшого військової), й ледь не на становищі рабів, прикріплених до тієї чи іншої ділянки. Навіть привілейовані верстви володіли землею на час несення державної служби і моментально втрачали будь-які права на землю після припинення служби. Згідно такої картини, приватної власності на землю не могло бути апріорі. У статті здійснюється спроба довести на основі законодавчих актів, що в Османській імперії існував вільний ринок землі, яка могла бути об'єктом економічних стосунків між усіма підданими Османської держави, що земля була поділена на велику кількість різноманітних типів в залежності від економічних та природніх обставин, земельний наділ міг знаходитися в приватній власності, а типологія землі в Османській імперії була зумовлена максимізацією прибутку держави. Кричуща невідповідність даних, базованих вже на перекладених і доступних джерелах із історії османських земельних відносин ґрунтується на застарілому радянському погляді, складності перекладу османських юридичних та економічних термінів та недотриманні принципу історизму при зіставленні османських соціоекономічних реалій із сучасними
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kari Hudron K.
Назва : Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria
Паралельн. назви :Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 41-46. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека--мобільні технології--фахівці--користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kari Hudron K., Oyeniran Gboyega K.
Назва : Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence
Паралельн. назви :Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа:
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 60-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечні послуги--професіонал--просування--соціальні медіа--користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільєнко, Анна Вадимівна, Ільєнко, Сергій Сергійович, Вертиполох, Олександр Олександрович
Назва : Метод захисту трафіку від втручання DPI систем на базі використання DOHТА DOT протоколів
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 10. - С. 75-87. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.7587 (Шифр К667665926/2020/10). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.7587
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет протокол--модель
Анотація: Дана стаття присвячена розгляду подальших шляхів забезпечення захисту трафіку використання мережевих протоколів та застосування DPIсистем. Проведений аналіз проблеми дав змогу визначити вразливі місцями протоколу DNS, який базується на протоколі UDP. Цими вразливими місцямиє -спуфінг, перехоплення та переприв’язування трафіку. Також на підставі проведеного аналізу методів захисту DNSтрафіку від втручання, авторами обґрунтовано та визначено наступне: 1) усі DNS запити передаються у відкритому вигляді; 2) існуючі підходи забезпечення захисту трафіку не використовують шифрування та, в наслідок чого, не забезпечують конфіденційність інформації; 3) відбувається лише підтвердження автентичності записів. Авторами було сформовано зведену таблицю, в якій визначено надійні методи захисту DNS трафіку. Автори пропонують розробку повноцінного локального проксуючого серверу для забезпечення DNS трафіку, який може звертатися до довірених публічних DNS резолверів за допомогою протоколів doh та dot. Для розуміння принципів взаємодії протоколів було розгорнуто власну локальну реалізацію основних компонентів мережі, з якими найчастіше мають справу користувачі мережі, а саме: 1) веб сервер; афічного захисту та приховування відкритих запитів. Практична цінність отриманих результатів полягає у програмній реалізації методів захисту трафіку від втручання DPIсистем у середовищі VisualStudioCodeза рахунок використання мови програмування Python3.8, що дає змогу забезпечити криптографічний захист трафіку. Запропоноване рішення локального проксуючого серверу може удосконалюватись в майбутньому за рахунок можливості створення правил для певних доменів та їх під доменів. Реалізований тестовий doh сервер може бути розгорнуто на довіреному виділеному сервері за межами можливих точок встановлення фільтруючого обладнання.Така реалізація дасть змогу повністю контролювати власний трафік для резолвінгу доменних імен. Авторами в подальшому планується ряд науково технічних рішень розробки та впровадження ефективних методів, засобів забезпечення вимог, принципів та підходів забезпечення кібернетичної безпеки та організації захисту трафіку від втручання DPIсистем в дослідних комп’ютерних системах та мережах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Іноземні мови -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Сєрякова І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.] (стр.3-5) Кл.слова: міжнародне партнерство,європейські мови,проект ТЕМПУС
Паршикова О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко (стр.6-10) Кл.слова: синтаксична реорганізація,паракомунікація,комунікативно-ігрові прийоми
Осадча Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства/ Н. В. Осадча (стр.11-18) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,країнознавство,класифікація вправ
Калько В. О. Developing English reading skills of secondary school students/ В. О. Калько (стр.19-22) Кл.слова: види читання,вміння англомовного читання,вправи для навчання читання
Писанко M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю/ M. Л. Писанко (стр.23-26) Кл.слова: профільне навчання,філологічний профіль,елективний курс
Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило (стр.27-33) Кл.слова: модель навчання,цикл Навчання,практична дисципліна
Руснак Д. А. . Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia/ Д. А. Руснак (стр.34-39) Кл.слова: монологічне мовлення,мультимедійний репортаж,майбутні викладачі
Kvasova O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)/ O. G. Kvasova (стр.40-47) Кл.слова: читання,конструювання тестових завдань,валідація тестових завдань
Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати/ О. Б. Бігич (стр.48-51) Кл.слова: наочний посібник,лінгвосоціокультурна компетентність,мультимедіа
Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика"/ С. Ю. Ніколаєва (стр.52-53) Кл.слова: методична компетентність,майбутні викладачі французької мови,професійно-методична діяльність
Фабрична Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур/ Я. Г. Фабрична (стр.54-60) Кл.слова: англійсько-український глосарій,професійна термінологія,іноземна мова
Качкан О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова (стр.61-63) Кл.слова: позакласний захід,аудіювання,японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.64) Кл.слова: мовознавство,Європейський центр сучасних мов,публікації 2011-2014 рр.
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Осмоловська О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації/ О. Осмоловська (стр.23-27) Кл.слова: проектне навчання,видавничий бізнес,журналістика
Тадеуш В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін/ В. Тадеуш (стр.6-8) Кл.слова: суспільні науки,суспільна комунікація
Бічікашвілі І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії/ І. Бічікашвілі (стр.10-13) Кл.слова: світосприйняття,діалог,консенсус
Єжижанська Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці/ Т. Полковенко (стр.28-32) Кл.слова: читацька аудиторія,журналістський матеріал,медіа платформи
Литвинова А. Медіатека у світових та українських реаліях/ А. Литвинова (стр.33-38) Кл.слова: інформаційний простір,користувачі,комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва (стр.39-40)
Дмитренко Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту./ Т. Дмитренко (стр.41-42)
Вернигора Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова)/ Н. М. Вернигора (стр.43-45)
Вернигора С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту/ С. М. Вернигора (стр.46-47)
Доронцева Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг/ Є. Д. Доронцева (стр.48-56) Кл.слова: інтелектуальні послуги,видавнича справа,медіа-консалтинг
Карпета С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи"/ С. Я. Карпета (стр.57-59) Кл.слова: PR,бренд,комунікаційні основи
Горбенко Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. Горбенко (стр.60-68) Кл.слова: онлайн-бібліотека,соціальний захист,волнтерська діяльність
Масімова Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування/ Л. Г. Масімова (стр.69-70) Кл.слова: фахова підготовка
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2:004/І-74
Назва : Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу. Інноваційні засоби і технології : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2005
Кільк.характеристики :250 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут засобів навчання
ISBN, Ціна 966-326-162-5:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.2:004 + 004
Предметні рубрики: Інноваційні технології-- Освіта
Організація навчання та виховання-- Дистанційне навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Бібліотеки світу в цифрах
Місце публікування : Бібліотечна планета. - Київ: Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2012. - N 2. - С. 41 (Шифр Б982359/2012/2)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Ржеуський А. В. Електронні інформаційні ресурси бібілотек технічних університетів України: порівняльний аналіз/ А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунавець, В. В. Добровольська (стр.5-14) Кл.слова: науково-технічна бібліотека,інформаційні ресурси,тематичний огляд літератури
Гуменчук В. В. Сучасні бібліотеки України як інклюзивний простір: промоція читання та популяризація книги/ В. В. Гуменчук (стр.14-19) Кл.слова: інклюзивний простір,люди з особливими потребами,користувачі з вадами зору
Хрущ С. С. Концептуальна модель інноваційного медіапростору бібліотеки/ С. С. Хрущ (стр.20-26) Кл.слова: інноваційний медіапростір бібілотеки,цифрові технології,компетентності бібілотечних фахівців
Комова М. В. Науковий контент: чинники та динаміка розвитку української національної термінографії/ М. В. Комова, А. І. Петрушка (стр.27-36) Кл.слова: науковий контент,енциклопедія,термінографія
Палеха Ю. І. Загальна класифікація документа: пропозиції щодо вдосконалення/ Ю. І. Палеха (стр.37-49) Кл.слова: документознавство,типологія документа,особливості фіксування інформації
Шевченко О. В. Електронні документи в складі цифрової спадщини сучасного суспільства/ О. В. Шевченко, В. Г. Спрінсян (стр.49-55) Кл.слова: документальна спадщина,цифровий ресурс,інформаційний простір
Василенко В. Ю. Особливості формування інмутаційних процесів у закладі вищої освіти/ В. Ю. Василенко (стр.56-62) Кл.слова: заклад вищої освіти,негативний імідж,інмутовані інмутанти
Кобижча Н. І. Кодування інформації: різновиди штучних знакових систем/ Н. І. Кобижча, О. Л. Іващенко, В. В. Подгаєцька (стр.63-70) Кл.слова: штучні мови,систематизація,узагальнення
Доскіч Л. С. Інтернет-технології: від допоміжного засобу політичного просування до найважливішої складової виробничих кампаній/ Л. С. Доскіч (стр.70-75) Кл.слова: інтернет-технології,соціальні мережі,електоральний фандрайзинг і краудсорсинг
Палій С. В. Інформаційно-аналітична діяльність у контексті розвитку інформаційного суспільства/ С. В. Палій (стр.76-80) Кл.слова: інформація,аналітика,інформаційно-аналітична діяльність
Терентьєв С. О. Інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку мережі публічних бібліотек: теоретичні підходи/ С. О. Терентьєв (стр.81-86) Кл.слова: інформаційно-комунікаційне забезпечення,інноваційні технології,інформаційні послуги
Бачинська Н. А. Професійна стандартизація: вимоги до компетентностей фахівця з бібліотечно-інформаційної справи/ Н. А. Бачинська (стр.87-92) Кл.слова: професійний стандарт,компетентності,трудові функції
Гуменчук А. В. Зародження та розвиток ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти на Африканському континенті/ А. В. Гуменчук (стр.93-99) Кл.слова: вища бібліотечна освіта,цифровізація освіти,диверсифікація бібліотекознавчих освітніх програм
Ржечицька С. А. Проблеми та переваги дистанційного навчання в мистецьких закладах вищої освіти/ С. А. Ржечицька (стр.100-105) Кл.слова: недоліки дистанційного навчання,якість освіти,технології дистанційного навчання
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)