Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.
39
У 45


   
    Українознавство. 5-12 класи [Текст] : прогр. для загальноосвіт. навч. закл. / Науково-дослід. ін-т українознавства. - Київ : Рада, 2008. - 56 с. - ISBN 978-966-7909-33-8 : 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Українознавство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- ментальність -- класи
Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут українознавства


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
373.091.276(072)
О-64


   
    Організація польової практики [Текст] : для спеціальності 6.010102 Початкова освіта (освітньо-кваліфікац. рівень "бакалавр") : методичні рекомендації / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Ін-т психології та соц. педагогіки, Кафедра анатомії і фізіології людини. - Київ : [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2011. - 20 с.
Викладач Київ ун-ту ім. Б. Грінченка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація навчання--Україна

   Вища освіта


Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- ведення щоденника -- інструктаж
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут психології та соціальної педагогіки
Кафедра анатомії і фізіології людини


Примірників всього: 5
,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: П447988/2014/6
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2014р. № 6
Зміст:
Нормативно-правові документи щодо контролю діяльності навчальних закладів. - С.4-9
Кл.слова: ЗАКОНИ УКРАЇНИ, ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ
Отримання навчальними закладами свідоцтв про державну атестацію. - С.10-11
Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ, АТЕСТАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА
Державна атестація навчального закладу: покроковий алгоритм. - С.12-14
Кл.слова: ЗНАННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ
Організація діяльності експертної комісії з проведення атестаційної експертизи навчального закладу. Пам'ятка. - С.14-15
Кл.слова: СКЛАД ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ДІЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ
Божинський, Володимир. Оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення з фінансових питань ( з додатками) / В. Божинський. - С.16-24
Кл.слова: ДЕРЖФІНІНСПЕКЦІЯ, АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ОСКАРЖЕННЯ СПРАВ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. - С.25-29
Кл.слова: РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ, КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ, РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА
Контроль відвідування учнями навчального закладу. Пам'ятка. - С.30
Кл.слова: ПРИЧИНИ ВІДСУТНОСТІ, КОНТРОЛЬ ВІДВІДУВАННЯ, ВИХОВНА РОБОТА
Матриця педагогічного аналізування позакласного заходу. - С.31-32
Кл.слова: ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ, ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Періодичність проведення планових перевірок. - С.33-34
Кл.слова: ПЛАНОВІ ПЕРЕВІРКИ, ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПЛАНОВИХ ПЕРЕВІРОК, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ
Локальний моніторинг якості освіти. Пам'ятка. - С.35
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, СКЛАДНИКИ МОНІТОРИНГУ, ЛОКАЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ
Види внутрішньошкільного контролю. - С.36-38
Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ, ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, КОМПЛЕКСНИЙ КОНТРОЛЬ
Проведення контролю органами державного фінансового контролю. Пам'ятка. - С.39-41
Кл.слова: ПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ПОЗАПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ЗУСТРІЧНІ ЗВІРКИ
Приклад оформлення плану організації внутрішньошкільного контролю. - С.42-48
Кл.слова: ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, ОПЕРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ
Орієнтовна циклограма внутрішньошкільного контролю роботи груп продовженого дня на навчальний рік. - С.49-50
Кл.слова: САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ, ОСНОВНІ РЕЖИМНІ МОМЕНТИ, ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
Структура довідки про результати внутрішньошкільного контролю.Пам'ятка. - С.51
Кл.слова: ВСТУПНА ЧАСТИНА, АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА, ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА
Приклад оформлення довідки за підсумками класно-узагальнювального контролю. - С.52-56
Кл.слова: ПЕРЕВІРКА ЩОДЕННИКІВ, ЗРІЗИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, ВЕДЕННЯ КЛАСНИХ ЖУРНАЛІВ
Приклад оформлення наказу про результати тематичного контролю вивчення стану викладання навчального предмета
Кл.слова: ФОРМИ НАВЧАННЯ, ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ УРОКУ, НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ РІВЕНЬ
Етикет під час заходів державного контролю в навчальному закладі. - С.59-62
Кл.слова: ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ, ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД, МАНЕРА СПІЛКУВАННЯ
Відповідальність за порушення деяких норм законодавства. - С.63-65
Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК, ОХОРОНА ПРАЦІ, НАДАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Рекомендації щодо перевірки медичного обслуговування в навчальному закладі. - С.66
Кл.слова: УКЛАДЕННЯ УГОД, МЕДИЧНІ КНИЖКИ, САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНА СЛУЖБА
Періодичність проведення медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури. - С.67
Кл.слова: РІВЕНЬ НАВАНТАЖЕННЯ УЧНІВ, ВІДПОВІДНІСТЬ ОДЯГУ І ВЗУТТЯ, ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ
Вимоги до стану утримання території навчального закладу. Пам'ятка. - С.68
Кл.слова: ОХОРОНА ПРАЦІ, БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЇ
Вимоги безпеки для учнів під час канікул. Пам'ятка. - С.69-70
Кл.слова: БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА, БЕЗПЕКА У ПОБУТІ
Контроль діяльності навчальних закладів: основні терміни та поняття. Глосарій. - С.71-77
Кл.слова: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ , СТУПІНЬ РИЗИКУ
Наказ "Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України" від 27 травня 2014 року № 648. - С.78
Кл.слова: НАКАЗ МОН УКРАЇНИ, №648, 2014 Р., ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЗВІТНІСТЬ
Є примірники у відділах:
Ф2 (17.06.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
Шифр: П739395/2014/3
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2014р. N 3 (67)
Зміст:
Книш, О. Б. Дослідження кінематики обробки корінців книжкових блоків дисковими ножами із планетарним приводом / О. Б. Книш, І. М. Кравчук. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кут різання, дисковий ніж, швидкість різання
Стеців, Б. С. Дослідження процесу реверсування ролика в механізмах із кінематичним замиканням / Б. С. Стеців, Я. Б. Стеців. - С.9-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профіль, зазор, швидкість
Румянцев, Ю. М. Аналіз можливостей попередньої обробки поверхні пластикових матеріалів / Ю. М. Румянцев [и др.]. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Ясінський М. Ф., Травкін Д. О. , Ясінська-Дамрі Л. М.
Кл.слова: пластикові матеріали, УФ-опромінення, обробка пластика полум’ям
Репета, В. Б. Дослідження процесу формування на флексографічних відбитках УФ-лакових рельєфних зображень / В. Б. Репета, П. М. Ривак. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трафаретна форма, лініатура, УФ-лак
Золотухіна, К. І. Підвищення продуктивності друкування на невсотувальних матеріалах / К. І. Золотухіна, О. М. Величко, Т. Г. Осипова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: невсотувальні матеріали, друкування, технологічне середовище
Кащенко, Н. О. Тенденції у розвитку флексографічних друкарських фарб / Н. О. Кащенко, Р. А. Хохлова. - С.28-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друкарська фарба, флексографічний спосіб друку, паковання
Сельменська, 3. М. Закони, властивості і засоби композиції та їх застосування в газетній практиці / 3. М. Сельменська, С. М. Комар. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композиційно-графічне моделювання, закони, засоби
Голубник, Т. С. Дослідження варіантів одночасного формування монтажного спуску для різних видань / Т. С. Голубник [и др.]. - С.37-45. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сеньківський В. М., Сеньківська Н. Є., І. В. Калиній
Кл.слова: монтажний спуск, формат видання, аркуш паперу
Кульчицький, А. Д. Оптичний дихроїзм Ма-центрів забарвлення в кристалах SrCl2-Me+ / А. Д. Кульчицький. - С.47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: центри забарвлення, фотоіндукований дихроїзм, дипольна модель
Коляда, Р. В. Структура і властивості визначника многочленної просторової матриці / Р. В. Коляда, О. М. Мельник. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторова многочленна матриця, визначник матриці, лінеаризація
Щирба, О. А. Історія виникнення та розвитку літературних альманахів в Україні (середина XIX- початок XXI століття) / О. А. Щирба, О. І. Босак. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: альманах, збірки, цензура
Кулеша, Н. М. Віденські німецькомовні часописи української еміграції років Першої світової війни: інформування ширшого політичного світу про наші політичні і культурні змагання / Н. М. Кулеша. - С.59-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське питання, політика, преса
Березенко, В. В. Перший етап активізації розвитку наукового знання про паблік рилейшнз в Україні (1991 - 1996 pp.) / В. В. Березенко. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR-комунікація, соціальні комунікації, наука
Антонин, О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію / О. В. Антонин, О. О. Жолдак. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книжкова комунікація, книжкові конкурси, критерії оцінювання
Вовк, Г. С. Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк. - С.81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мерчандайзинг, асортимент, виклад
Катрук, М. І. Формування споживних властивостей книги як особливого товару / М. І. Катрук, В. С. Лукашов. - С.87-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, товарознавство, маркування
Стасенко, В. В. Універсальне та індивідуальне в методі побудови національноідентифікованих констант графіки Софії Караффи-Корбут / В. В. Стасенко. - С.91-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка Софії Караффи-Корбут, художній метод, лінорит
Руденко, О. В. Роздуми Яна Болоза Антонєвича: від Мікеланджела до експресіонізму / О. В. Руденко. - С.99-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Антонєвич Ян Болоз, мистецтво, художній твір
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.01.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: І368505/2015/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 2
Зміст:
Першукова, О. О. Навчальні матеріали для багатомовної освіти школярів: Аналіз ситуації у країнах Західної Європи / О. О. Першукова. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, мультиграмотність, інтеграція Курикулуму з мовних предметів
Шевелько, К. О. Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, критерії оцінювання
Мокіна, А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок / А. Г. Мокіна. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: старші дошкільники, аудіювання, переказування
Ігнатенко, В. Д. Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів / В. Д. Ігнатенко. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотативний/реферативний переклад, науково-технічні тексти, етапи навчання
Майєр, Наталія Василівна. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності / Н. В. Майєр. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички
Руснак, Д. А. Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей / Д. А. Руснак. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимудійний репортаж, медіакомпетентність, студенти мовних спеціальностей
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів філологів компетентності в іспаномовному аудіюванні / О. Б. Бігич. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній сайт, аудіювання, іспанська мова
Мельник, Є. Ю. Заняття з французької мови на тему "Жити в селі" (Vivre a la campagne) / Є. Ю. Мельник. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сільська місцевість, життя за містом, село
СеньТ., О. Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching / О. СеньТ., І. Л. Джуган. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стипендії, дипломований вчитель, бакалавр освіти
Fombeure, Maurike. Les Ecoliers / M. Fombeure. - С.62
Кл.слова: школярі, поезія, французькою мовою, текст
Careme, Maurike. L'ecoliere / M. Careme. - С.62
Кл.слова: школярка, поезія, французькою мовою, текст
The European Centre for Modern Languages celebrating the European Day of Languages (Європейський центр сучасних мов, святкування дня європейських мов). - С.63-64
Кл.слова: назви заходів, технічне забезпечення, час проведення
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.00я43
П 24


    Синекоп, Оксана Степанівна.
    Контроль за створенням іншомовних колективних публікацій студентами технічних спеціальностей / О. С. Синекоп // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 42-47
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Технічні спеціальності

Кл.слова (ненормовані):
дескриптори -- індивідуальна роль -- критерії оцінювання -- письмовий текст -- самооцінювання
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
37.09
М 54


   
    Методичні рекомендації для написання курсових, дипломних та магістерських робіт / уклад.: А. Л. Зінченко, Є. А. Ковальов ; уклад.: А. Л. Зінченко, Є. А. Ковальов. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 16 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація навчання--Освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
планування роботи -- оформлення роботи -- критерії оцінювання
Дод.точки доступу:
Зінченко, А. Л. \уклад.\
Ковальов, Є. А. \уклад.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут лідерства та соціальних наук


Примірників всього: 11
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

8.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
37.091
М 54


   
    Методологія і методики планування політики загальної середньої освіти в Україні [Текст] : практико орієнтована монографія : для керівників національного, регіонального, міського (районного) та інституційного рівнів управління освітою / М-во освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2010. - 127 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітня політика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- державна політика -- загальна середня освіта -- шкільна освіта -- цінності -- законодавче забезпечення -- концептуальне забезпечення -- історія -- сучасний стан -- стратегії планування -- джерельна база -- інструментальна база -- освітні стратегії -- впровадження -- фінансово-економічний розвиток -- державні стандарти -- управління -- інноваційний розвиток -- інноваційне середовище -- керівники освіти -- готовність -- педагогічні працівники -- нові стратегії -- критерії оцінювання -- ефективність управління -- державно-громадське управління -- планування -- оцінювання -- громадські інститути -- нормативно-правове забезпечення -- повноваження -- відповідальність -- соціальне партнерство -- публічний менеджмент -- зарубіжний досвід -- моделі планування -- глосаій -- термінологія -- концепція розвитку -- Україна
Анотація: У книзі висвітлено результат досліджень робочої групи проекту з комплексного планування та оцінювання освітньої політики.

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

10.
378.6
О-64


   
    Організація навчально-виховного процесу : з досвіду роботи вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Випуск ІІ. / ред.: С. Ф. Світельська, Н. В. Патока. - Київ : [б. в.], 2004. - 293 с. - 8.06 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховна робота--Організація освіти--Нормативні документи

Кл.слова (ненормовані):
планування та організація навчальної роботи -- організація роботи педагогічного кабінету -- організація навчального процесу -- критерії оцінювання
Дод.точки доступу:
Світельська, С. Ф. \ред.\
Патока, Н. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
376(07)
С 15


    Сак, Т.
    Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі [навчально-методичний комплекс] / Т. Сак ; Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Плеяди, 2011. - 167 с. - (Інклюзивна освіта). - ISBN 978-966-2432-14-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- критерії оцінювання -- індивідуальні навчальні плани -- тестування
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.016(073)
Н 15


   
    Навчальні програми. 2 клас : методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2016/2017 навчальному році з коментарем провідних фахівців. - Харків : Ранок, 2016. - 192 с. - ISBN 978-617-09-3050-7 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Методичні рекомендації

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- критерії оцінювання -- методичні рекомендації -- українська мова -- математика -- природознавство -- музичне мистецтво -- образотворче мистецтво -- трудове навчання -- основи здоров’я -- фізична культура -- іноземна мова

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

13.
373.3.016(073)
Н 15


   
    Навчальні програми. 4 клас : методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2016/2017 навчальному році з коментарем провідних фахівців. - Харків : Ранок, 2016. - 192 с. - ISBN 978-617-09-3052-1 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Методичні рекомендації

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- методичні рекомендації -- критерії оцінювання -- українська мова -- математика -- природознавство -- музичне мистецтво -- образотворче мистецтво -- трудове навчання -- основи здоров’я -- фізична культура -- іноземна мова

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

14.
373.3.016:502
М 54


   
    Методика викладання природознавства в початкових класах : навчально-методичний посібник / рецензент: В. І. Шабанов, Н. І. Черв'якова. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 139 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
глосарій -- критерії оцінювання -- модуль -- педагогічна наука -- методи навчання
Дод.точки доступу:
Шабанов, В. І. \рецензент.\
Черв'якова, Н. І. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.


    Пелих, М. В.
    Лети літачок! / М. В. Пелих // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 10. - С. 26-30

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
етап проекту -- вибір ідей -- технологічна операція -- робочий ескіз -- матеріал -- інструменти -- критерії оцінювання -- технологічний етап

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: В730231/2017/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Доєрдіна, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" / Т. Доєрдіна. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальна грамотність, слайд-презентація, критерії оцінювання
Коваль, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: продуктивність, компетентність, діяльнісний підхід
Мегем, Євген. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість студента, технологія, мотивація
Кугай, Наталія. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методи інтерактивного навчання, операційне числення, індекс ставлення
Федевич, Людмила. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: орнамент, різьблене дерево, інтерпретація
Грудинін, Борис. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81
Кл.слова: дослідницька діяльність, Мала академія наук України, Мала академія наук учнівської молоді
Петрюк, Сергій. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, технологія сприяння здоров’ю
Безручко, Олександр. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Олександр Довженко, лекція 1932 року, державний інститут кінематографії
Бутова, Віра. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна освіта Фінляндії, роль вчителя, підготовка вчителя
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: С839171598/2018/1
   Газета

Сучасна школа України [Текст]/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Ріпний, Микола. Учителі, які вчаться або як школі підготувати педагога-новатора / М. Ріпний. - С.4-9
Кл.слова: педагог-новатор, інноваційна діяльність
Ріпний, Микола. Чи готовий учитель до новацій Інструментарій оцінювання / М. Ріпний. - С.10-24
Кл.слова: інноваційні форми роботи, критерії оцінювання
Міхал, Іванна. Професійний розвиток учителя. Індивідуальні форми методичної роботи / І. Міхал. - С.25-36
Кл.слова: самоосвіта, наставництво, творчий звіт
Ягупа, Ірина. Інтегроване навчання в початковій школі: як першокласники досліджують світ / І. Ягупа. - С.37-38
Кл.слова: інтегроване навчання, початкова школа
Ягупа, Ірина. Інтегроване заняття "Я досліджую світ" Тема тижня "Пригоди крапельки" / І. Ягупа. - С.38-42
Кл.слова: вода, природа, конспект уроку
Ягупа, Ірина. Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? / І. Ягупа. - С.43-48
Кл.слова: вода, природа, конспект уроку
Ягупа, Ірина. Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? / І. Ягупа. - С.49-54
Кл.слова: вода, конспект уроку
Ягупа, Ірина. Як берегти воду? / І. Ягупа. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конспект уроку, вода
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Шевелько, К. О.
    Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови [Текст] / К. О. Шевелько // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
анотаційний переклад -- реферативний переклад -- критерії оцінювання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Доєрдіна, Таяна-Лідія.
    Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" [Текст] / Т. Доєрдіна // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 11. - С. 11-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
візуальна грамотність -- слайд-презентація -- критерії оцінювання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

20.


    Ріпний, Микола.
    Чи готовий учитель до новацій Інструментарій оцінювання [Текст] / М. Ріпний // Сучасна школа України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 10-24

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні форми роботи -- критерії оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)