Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=культура мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.
811.161.2'38(075)/Б 12-966422039

    Бабич, Н. Д.
    Практична стилістика і культура української мови [Текст] : навчальний посібник / Н. Д. Бабич. - Львів : Світ, 2003. - 432 с. - ISBN 966-603-192-2 : 18.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Українська мова--Стилістика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
фразеологічні засоби -- морфологічні засоби -- виразність -- стилі мови -- фоностилістика -- культура мовлення -- точність мовлення -- чистота мовлення -- доречність мовлення -- виразне мовлення -- партитура тексту

Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
808.5:378-057.87
Б 48


    Берегова, Галина Дмитрівна.
    Культура мовлення у системі професійної підготовки молоді : монографія / Г. Д. Берегова, О. Г. Предместніков. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2021. - 269 с. - ISBN 978-966-289-480-6 : 265.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура мови--Професійна підготовка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- системне формування -- мовленєва культура -- підвищення рівня
Анотація: У монографії обгрунтовується необхідність підвищення мовленєвої культури майбутніх фахівців, висвітлюється системний підхід до інтенсивного формування культури мовлення студентів, котрий реалізується протягом усього періоду навчання у закладах вищої освіти й охоплює вивчення мовознавчих навчальних курсів, соціально-гуманітарних, фундаментальних і спеціальних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Предместніков, Олег Гарійович


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Берегова, Галина.
    Актуальність формування культури мовлення в аграрних закладах вищої освіти / Г. Берегова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 3. - С. 35-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- культура мовлення -- діалектне середовище -- інтерактивні імітаційні методи

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
   373.2.016:811.161.2(075)
   Б 74


    Богуш, А. М.
    Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика / А. М. Богуш. - Запоріжжя : Просвіта, 2002. - 216 с. - ISBN 966-7362-94-9 : 9.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна лінгводидактика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- лінгводидактичні концепції -- розвиток мовлення -- зв'язне мовлення -- виразне мовлення -- культура мовлення -- словникова робота -- рідна мова -- мовленнєва підготовленність
Анотація: Науково-теоретичні положення лінгводидактики, що грунтуються на здобутках вітчизняної та зарубіжної методики розвитку мовлення дошкільників.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.016:811.161.2'27](075.8)
Б 74


    Богуш, А. М.
    Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку : навчально-методичний комплект: посібник та предметні картинки / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - 2-е видання. - Київ : Генеза, 2014. - 160 с. - (Настільна книжка вихователя). - ISBN 978-966-11-0351-0 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Старший дошкільний вік--Навчально-методичні посібники

   Розвиток мовлення


Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- культура мовлення -- словникова робота -- граматична правильність
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н. В.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

6.
   373.2.016:811.161.2
   Б 74


    Богуш, А. М.
    Дошкільна лінгводидактика. Теорія і методика навчання дітей рідної мови : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш ; ред. А. М. Богуш. - Київ : Вища школа, 2007. - 542 с. : іл. - ISBN 978-966-642-259-3 : 25.00 грн., 70.00 грн., 45.00 грн., 78.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна лінгводидактика--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- лінгводидактичні концепції -- розвиток мовлення -- зв'язне мовлення -- виразне мовлення -- культура мовлення -- словникова робота -- рідна мова -- мовленнєва підготовленність
Анотація: Науково-теоретичні положення лінгводидактики, що грунтуються на здобутках вітчизняної та зарубіжної методики розвитку мовлення дошкільників.
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н.В.
Богуш, А.М. \ред.\


Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

7.
811.521’38
Б 90


    Букрієнко, Андрій Олександрович.
    Стилістика японської мови / А. О. Букрієнко, К. Ю. Комісаров ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавничий дiм Дмитра Бураго, 2015. - 318 с. : іл. - Бібліогр.: с. 290-315. - ISBN 978-617-7349-14-2 : 112.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська мова--Стилістика

Кл.слова (ненормовані):
мовні рівні -- функціональні стилі -- культура мовлення -- стилістична семасіологія
Дод.точки доступу:
Комісаров, Костянтин Юрійович
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Вайзброт, Леся.
    Практикоорієнтовані методи навчання української мови учнів 10 класу [Текст] / Л. Вайзброт // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2020. - № 5. - С. 27-28. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- практико орієнтовні методи -- українська мова -- підліток -- психологічні особливості -- навчання -- дослідження -- мовна компетенція -- культура мовлення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Воробець, О. Д.
    Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 165-173, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- культура мовлення -- мобільні технології
Анотація: У статті репрезентовано засоби мобільних технологій як основні та визначальні складники формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів, акцентовано увагу на практично зорієнтованих онлайн-ресурсах (Український правопис, Правила української мови, Український тлумачний словник, Тлумачний словник української мови, Перевірка орфографії, Словник синонімів, Дропворд, Слова зі слова, Mova, Viber, QR-код та ін.). Висвітлено, що мобільні технології можуть забезпечити, та забезпечують, комфортне безперервне навчання, та навчання упродовж усього життя, що не менш важливо для підтримки власних знань на сучасному рівні. Для того, щоб слідкувати за останніми новинками і досягненнями у тому чи іншому середовищі діяльності людини, необхідно завжди працювати над удосконаленням власних знань та навичок. Також важливими є соціальні медіа, які дозволяють підтримувати відносини з однолітками, друзями, викладачами, які створюють ідеальне середовище віртуальної присутності. Водночас, використання технології мобільного навчання відокремлено від інших технологій є недоречним. Необхідно не просто штучно комбінувати мобільне навчання поряд із традиційними методами навчання, а розвивати нові способи транспортування сучасної інформації із використанням мобільних пристроїв та здійснити інтеграцію мобільного навчання із іншими компетентнісно орієнтованими технологіями, які в сумі дадуть максимальний ефект. Виокремлено, що похідною галуззю від мобільного навчання є мобільні застосунки, що виступають як дієвий, прогресивний інструмент у соціокультурних комунікаціях, оскільки сучасно освіта потребує формування педагогів прогресивного покоління – освічених, комунікабельних, що дотримуються культури професійного мовлення, наділених творчим потенціалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ілійчук, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)