Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=культура спілкування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.3-6) Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ,КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ,КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/ Г. Ткачук (стр.7-10) Кл.слова: позакласне читання,читацька компетентність,початкова школа
Очеретько І. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання)/ І. Очеретько (стр.11-13) Кл.слова: 4 клас,позакласне читання,російська мова викладання
Гавриш В. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі/ В. Гавриш (стр.13-16.) Кл.слова: 1 клас,компетентнісний підхід,вміння вчитися
Ігнатенко Л. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім"/ Л. Ігнатенко (стр.16-19) Кл.слова: екологічна освіта,екологічне виховання,естетичне виховання
Мачулкіна О. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів)/ О. Мачулкіна (стр.20-21.) Кл.слова: жива природа,збереження та охорона природи,Екологічний проект
Бурилкіна Л. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання)/ Л. Бурилкіна (стр.22-25.) Кл.слова: 2 клас,трудове навчання,інтегрований урок
Тимофієва І. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи)/ І. Тимофієва, В. Васильєва (стр.25-27.) Кл.слова: конкурсно-розважальна програма
Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/ Т. Чернецька (стр.28-33.) Кл.слова: навчальне пізнання,молодші школярі,навчально-дослідницька діяльності
Вашуленко М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.34-36.) Кл.слова: 2 клас,українська мова,календарне планування
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі/ О. Вашуленко (стр.37-44.) Кл.слова: 2 клас,уроки літературного читання,календарне планування
Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/ О. Митник, Л. Литвинчук (стр.45-47.) Кл.слова: оптимізація психічного стану,самореалізація учнів,ігрова діяльність
Драчевська Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи/ Р. Драчевська, Л. Сіреньок (стр.47-48.) Кл.слова: психологічні особливості учня,учні 10-12 років,адаптація учнів
Коваленко І. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина"/ І. Коваленко (стр.49-50.) Кл.слова: літній відпочинок,пришкільний табір,оздоровчий табір
Корнієнко С. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда)/ С. Корнієнко (стр.51-52.) Кл.слова: гіперопіка,виховання,спілкування
Остапенко О. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам/ О. Остапенко (стр.53-55.) Кл.слова: молдші школярі,бігові вправи,розвиток швидкості
Рєзнік Т. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас)/ Т. Рєзнік (стр.56-57) Кл.слова: 4 клас,рухливі ігри,уроці фізичної культури
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.6:37/Н 34
Автор(и) :
Назва : Наукові студії студентів-грінченківців: журнал студентських наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; ред. Л. Хоружа [та ін.]. № 1(6)
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :67 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.17
УДК : 378.6:37
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Студенство --Україна
Психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051(0/З-14-770745636
Автор(и) : Загородня, Людмила Петрівна, Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Назва : Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге видання
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2010
Кільк.характеристики : 319 с
ISBN, Ціна 978-966-680-483-2:
ДРНТІ : 14.23.07
УДК : 373.2.011.3-051(075.8)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта і виховання
Анотація: У посібнику охарактеризовано сутність і складові педагогічної майстерності вихователя дошкільного закладу, методику педагогічного впливу на вихованців.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(39), Ф2(54)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(38), Ф2(54)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 17(075)/С 79
Автор(и) : Степаненко, Валерій
Назва : Етика в проблемах і аналітичних задачах : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Лібра, 1998
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
Примітки : Бібліогр.: с. 265 - 267
ISBN, Ціна 966-7035-07-7:
ДРНТІ : 02.51
УДК : 17(075)
Предметні рубрики: Філософія-- Етика
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(8), Ф2(8)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(8), Ф2(8)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості (продовження)/ І. Бех (стр.1-3) Кл.слова: потреби,самовипробування,духовні цінності
Вашуленко М. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас/ М. Вашуленко, Н. Васильківська (стр.4-11) Кл.слова: усне мовлення,культура спілкування,робота з текстом
Захарійчук М. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас"/ М. Захарійчук, А. Мовчун (стр.12-25) Кл.слова: календарно-тематичне планування
Науменко В. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт.В. О. Науменко)/ В. Науменко (стр.25-33) Кл.слова: підручник,піктограми,сюжетні схеми
Ступак Г. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі/ Г. Ступак (стр.34-35) Кл.слова: математика,математика + природознавство,математика + косметика
Ярова Н. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів/ Н. Ярова (стр.35-39) Кл.слова: навчальний дослід,експеремент
Шевчук О. Як Бог землю ділив (Розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас)/ О. Шевчук (стр.40-42) Кл.слова: народні мотиви,легенди
Лишенко Г. Календарне планування уроків математики в 3 класі за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. 3 клас. - К.: Генеза, 2013. - 176 с./ Г. Лишенко (стр.43-45) Кл.слова: нумерація трицифрових чисел,додавання і віднімання,множення і ділення
Хоролець Т. Вокальні вправи для сольного співу. Рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу"/ Т. Хоролець ; 46-47 Кл.слова: вправи по видах вокалізації,вправи на різні інтервали,спів із закритим ротом
Мартиненко С. Діагностування психічного мікроклімату в педагогічному колективі/ С. Мартиненко (стр.48-50) Кл.слова: сприятлива атмосфера,соціальні потреби,стосунки між людьми
Скрипник Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі/ Т. Скрипник (стр.50-52) Кл.слова: базови почуття,соціальний інтелект,безпека, довіра
Павлюк Р. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі/ Р. Павлюк (стр.53-55) Кл.слова: навчальний процес,педагогічна взаємодія,стадії комунікації
Мартинюк О. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей/ О. Мартинюк (стр.55-58) Кл.слова: Всесвітній день ліворуких,особливості дитини-лівші,ліворукість у першокласників
Корнієнко С. Уроки для батьків/ С. Корнієнко (стр.59-63) Кл.слова: здоров’я дітей,лікарські рослини,загартування
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091.3/О-75
Автор(и) : Зязюн, Иван Андреевич, Кривонос, Иван Федорович, Тарасевич , Нина Николаевна
Назва : Основы педагогического мастерства : учебное пособие для педучилищ специальных высших учебных заведений
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1989
Кільк.характеристики :302 с
ISBN, Ціна 5-09-000938-4: 1.10, 1.10, 2.00, грн.
ДРНТІ : 14.35.05
УДК : 373.3/.5.091.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна майстерність
Примірники : всього 2: Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/С 14
Автор(и) : Сайтарли, Інна Анатоліївна
Назва : Культура міжособистісних стосунків : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2007
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-52-6:
ДРНТІ : 15.41.39
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія спілкування
Анотація: У посібнику розкрито сутність, складові міжособистісних стосунків, історію їх розвитку від давніх цивілізацій до сьогодення, психологічні засади та особливості вербального і невербального спілкування,стилі комунікативної поведінки та ін.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.02/Б 74
Автор(и) : Богуславская, Зинаида Михайловна, Смирнова, Елена Олеговна
Назва : Развивающие игры для детей младшего дошкольного возраста : книга для воспитателя детского сада
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1991
Кільк.характеристики :207 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-003256-4: 15.00, 5.93, 3.29, 1.80, 4.00, 3.80, 15.00, грн.
ДРНТІ : 14.23.17
УДК : 373.2.02
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиваючі ігри
Примірники : всього 17: Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Дубовик С. Культура професійного мовлення педагога/ С. Дубовик (стр.1-4) Кл.слова: культура спілкування,мовленнєва культура,культура мовлення
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:159.9/П 86
Назва : Психофізіологічне забезпечення готовності студентів до педагогічної діяльності : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
ISBN, Ціна 978-966-644-116-7: 20.00, 11.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.12:159.9
Предметні рубрики: Педагогічна діяльність
Анотація: У монографії викладені теоретико-методологічні і практичні основи психофізіологічного забезпечення готовності студентів до педагогічної діяльності.
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(1)
Вільні : Ф1(2), Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015:174/В 20
Автор(и) : Васянович Г. П.
Назва : Педагогічна етика : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Львів: Норма, 2005
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
ISBN, Ціна 966-7775-08-9:
УДК : 37.015:174
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Педагогічні кадри
Професійна етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна свідомість--педагогічна справедливість--педагогічна мораль--гуманістичний вимір--моральна діяльність--моральні відносини--культура спілкування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174(075)/Ч-74
Автор(и) : Чмут, Тамара Купріянівна, Чайка, Галина Леонідівна
Назва : Етика ділового спілкування : навчальний посібник . -6-те вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Кільк.характеристики :230 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN, Ціна 978-966-346-355-1:
ДРНТІ : 15.41.39
УДК : 174(075)
Предметні рубрики: Ділова етика
Анотація: У посібнику розглядаються етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкриваються складові, що формують його культуру.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2’27(075)/Ш 37
Автор(и) : Шевчук С.В.
Назва : Ділове мовлення: модульний курс : підручник . -3-є вид., виправ. та доп.
Вихідні дані : Київ: Арій, 2008
Кільк.характеристики :445 с
ISBN, Ціна 978-966-8958-74-5:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.161.2’27(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Українська мова
Анотація: Підручник містить відомості про офіційно-діловий стиль сучасної української мови
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.6/С 37
Автор(и) : Стаднік Н. В., Докукіна О. М.
Назва : Позаурочна виховна робота з молодшими школярами. : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Біла Церква, 2015
Кільк.характеристики :132 с
ISBN, Ціна 978-966-2122-40-4: 25.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.6
Предметні рубрики: Педагогіка -- Виховна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позаурочна виховна робота--культура спілкування--правила поведінки учнів--відповідальне становлення до навчання
Анотація: Посібник містить методичні рекомендації і практичні розробки різноманітних форм роботи з молодшими школярами. Запропоновані теми охоплюють різні аспекти виховання. Їхній зміст пов'язаний з подіями в житті класу, школи, суспільства, природи тощо. Посібник буде корисним для всіх, хто працює з молодшими школярами: вчителям, організаторам дитячого колективу, вихователям груп продовженого дня, батькам, студентам педколеджів, педуніверситетів, слухачам курсів підвищення кваліфікації.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015:174/В 20
Автор(и) : Васянович Г. П.
Назва : Педагогічна етика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2011
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-617-572-023-3
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2 (серія)
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.015:174 + 174
Предметні рубрики: Педагогічна етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна свідомість--педагогічна справедливість--педагогічна мораль--гуманістичний вимір--моральні відносини--культура спілкування--совість педагога--моральний обов'язок--моральна відповідальність
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(14), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(14), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. Вип. 419 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2008
Кільк.характеристики :215 с
Ціна : 36.00 грн.
ДРНТІ : 14.07 + 15.21
УДК : 37.01
ББК : 88я43
Предметні рубрики: Педагогіка загальна-- Пихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиваюче навчання--принцип наступності--болонський процес--культура спілкування--інформаційні системи
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008(075.8)/П 44
Автор(и) : Подольська Є. А., Лихвар, Володимир Дмитрович, Іванова, Карина Андріївна
Назва : Культурологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2003
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Бібліогр.: с. 284-287
ISBN, Ціна 966-8253-46-8:
ДРНТІ : 13
УДК : 008(075.8)
Предметні рубрики: Культурологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--культурний простір--невербальна комунікація--світова культура--психологія спілкування--міжкультурна комунікація--духовна культура--культурна адаптація--культура мислення
Анотація: Теоретичне викладення положень і концепцій культурології.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

19.

Назва газети: Дитячий садок. Фантазії вихователя -2017р.,N 10
Цікаві статті :
Теремок О. Моя Батьківщина. Заняття для дітей старшого дошкільного віку/ О. Теремок (стр.4-7) Кл.слова: Україна,українці,глобус
Бабич Т. Таємничий теремок. Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку/ Т. Бабич (стр.8-10) Кл.слова: розвиток логіки
Борисова А. Подорож у Королівство Математики. Заняття для дітей старшого дошкільного віку з використанням розвивальних ігор В. Воскобовича/ А. Борисова (стр.11-13) Кл.слова: розвиток мовлення,розвиток логіки
Гнатенко Т. Чарівна квітка. Інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку/ Т. Гнатенко (стр.14-16) Кл.слова: вода,сіль,природа
Філімонова О. Про водичку-сестричку. Гра-заняття для дітей раннього дошкільного віку/ О. Філімонова (стр.17-18) Кл.слова: властивості води,розмір предметів,дрібна моторика рук
Малюта О. Таємниці грунтів. Заняття для дітей старшого дошкільного віку/ О. Малюта (стр.19-20) Кл.слова: грунт,рослини
Мойсеєва К. Що таке валеологія. Заняття для дітей середнього дошкільного віку/ К. Мойсеєва (стр.21-23) Кл.слова: здоров'я,гігієна,фізичні вправи
Чернова З. Лялька захворіла. Інтегроване заняття для дітей молодшого дошкільного віку/ З. Чернова (стр.24-25) Кл.слова: валеологія,частини тіла,здоров'я
Януш О. Лісова школа безпеки. Заняття для дітей старшого дошкільного віку/ О. Януш (стр.26-28) Кл.слова: безпечна поведінка,прогулянка
Маринич О. Що таке архітектура? Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку/ О. Маринич ; 29-32 Кл.слова: види архітектури,стилі архітектури
Ткачук Л. Лісові пригоди маленьких ерудитів. Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку/ Л. Ткачук, І. Вороніна (стр.33-136) Кл.слова: геометричні фігури,реклама
Верба С. Колосок. Заняття для дітей молодшого дошкільного віку/ С. Верба, О. Білецька (стр.37-39) Кл.слова: праця кухаря,ігрова діяльність
Семенюк О. У міні-маркет з Афлатунчиком. Заняття для дітей середнього дошкільного віку/ О. Семенюк (стр.40-42) Кл.слова: культура спілкування,емоційний стан,гідність
Стулень В. Сонечко, покажись, діткам усміхнись. Сюжетне заняття з використанням методики М. Єфименка для дітей молодшого дошкільного віку/ В. Стулень (стр.43-44) Кл.слова: гімнастична лава,масажний килимок,вправи
Пулінець Н. Подорож по Дніпру. Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку/ Н. Пулінець ; 45-46 Кл.слова: еколого-дослідницька діяльність
Цікаві статті :
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісовець О.
Назва : "Україна – європейська держава" : (урок-квест)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 9. - С. 29–31. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/9). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:0/9](477)
Предметні рубрики: Уроки-- перший урок-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перший урок--методика викладання--урок-квест--культура спілкування--любов до батьківщини--патріотизм--початкова школа--3 клас
Анотація: Подано розробку першого уроку у вигляді квесту для 3 класу за темою "Україна – європейська держава". Мета якого - закріпити знання учнів про Україну; виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини; сформувати поняття про Україну як європейську державу.
Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)