Пошуковий запит: (<.>K=культурологічний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Проблеми сучасного підручника/Інститут педагогіки АПН України Вип. 8. - 2008
|
>2.
| Єфремова М. Д. Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови/М. Д. Єфремова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. т.№ 16 (2).-С.28-31
|
>3.
| Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти. - 2011
|
>4.
| Євтушенко Н. В. Розвиток загальнокультурної компетентності вчителів математики у системі післядипломної освіти/Н. В. Євтушенко. - 2014
|
>5.
| Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/Ю. А. Руденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.248-260
|
>6.
| Джигора Н. О. Формування та розвиток культурно-мовних цінностей, іншомовної комунікації компетентності гімназистів на уроках іноземної мови/Н. О. Джигора, В. Я. Шуть // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.298-302
|
>7.
| Всесвітня література в сучасній школі - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/О. Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.6-11
|
>9.
| Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.65-74
|
>10.
| Шалагінов Б. Культурологія у шкільному курсі літератури: нові виклики/Б. Шалагінов // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 5.-С.2-6
|
|
|