Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльний споживач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Горонович, Сергей
Назва : Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 22-23 (Шифр М772184/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лояльний споживач--програма лояльності--залучення споживачів
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена
Назва : Лояльность нельзя "купить"!
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 20-21 (Шифр М772184/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лояльний споживач--підтримка лояльності--лояльність
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры (стр.6-9) Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р.,молоді рекламісти,студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... (стр.10-19) Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом,програми лояльності,бренд
Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/ Е. Венгер (стр.20-21) Кл.слова: лояльний споживач,підтримка лояльності,лояльність
Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/ С. Горонович (стр.22-23) Кл.слова: лояльний споживач,програма лояльності,залучення споживачів
Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/ Н. Потапова (стр.24-26) Кл.слова: сучасний споживач,лояльність споживача,основні ознаки лояльності споживача
Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/ С. Спивакова (стр.27-29) Кл.слова: лояльність,основні критерії росту прояву лояльності,формування лояльності
Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/ А. Степанова (стр.30-31) Кл.слова: лояльність споживача,лояльність бренду,інструменти формування лояльності
Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/ И. П. Широченская (стр.32-39) Кл.слова: лояльність,лояльність бренду,типи лояльності
Гурджиян К. В. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей/ К. В. Гурджиян (стр.40-48) Кл.слова: програма лояльності,способи накопичення балів
Ромат Е. В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК)/ Е. В. Ромат (стр.49-53) Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації,формування комунікації,реклама
Зозулев А. В. К вопросу о сегментировании рынка/ А. В. Зозулев (стр.56-61) Кл.слова: масовий маркетинг,цільовий маркетинг,краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают (стр.62-63) Кл.слова: інтернет-бізнес,скорочені посилання,соціальні мережі
Ромат Е. В. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. В. Ромат, Т. Пирогова (стр.66-72) Кл.слова: жінка в рекламі,соціальні ролі жінок,жіноча реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)