Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=людина, що грає<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horban O., Maletska M.
Назва : Basic approaches to the definition of the concept of "videogame" as an element of modern scientific discourse
Паралельн. назви :Основні підходи до визначення концепту "відеогри" як елементу сучасного наукового дискурсу
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 3. - С. 29-33. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--відеогра--концепт--дискурс--людина, що грає--гейміфікація--геймологія
Анотація: Сучасний світ характеризує процес гейміфікації - поширення ігор у всі галузі життя людини, починаючи з різноманітної професійної діяльності і закінчуючи освітнім процесом. Суспільство зробило гру значущою для соціального життя людини та включило її у всі можливі сфери діяльності. Сучасні філософи, говорячи про можливості гейміфікації, зокрема науки та мистецтва, пропонують поруч з "homo faber" (людина, що працює) поставити "homo ludens", "людину, що грає", а сам автор даного концепту - Йоган Гейзинга - наполягає, що гра є вирішальним чинником антропогенезу, який сприяв появі сучасної людини. У статті досліджується концепт "відеогра", як наратив сучасної соціально-філософської думки, яка розглядає відеогру через призму гейміфікації суспільного та індивідуального життя людини. Зроблено висновок, що відеогра постає новим культурним феноменом, частиною масової та художньої культури сучасності. Розширення наявного наразі концепту "відеогра" може наблизити формування усталеного наукового поняття, яке стане фундаментом для розробки наукового дискурсу щодо дослідження геймології як загальної теорії відеоігор
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)