Пошуковий запит: (<.>K=людиноцентризм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Губерський Л. В. Філософія. Історія, суспільство, освіта/Л. В. Губерський, В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - 2011
|
>2.
| Біла книга національної освіти України/Національна академія педагогічних наук УКраїни. - 2010
|
>3.
| Бойченко І. В. Філософія історії/Бойченко І. В.. - 2000
|
>4.
| Кремень В. Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору/В. Г. Кремень. - 2009
|
>5.
| Акмеологія - наука ХХІ століття/ред.: З. Ф. Сіверс, Е. В. Бєлкіна, Г. С. Данилова. - 2005
|
>6.
| Трансформація політико-управлінських відносин у державах Центрально-Східної Європи в процесі європейської інтеграції: уроки і досвід для України/Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу. - 2013
|
>7.
| Поліщук В. Вікові кризи в підлітковому і юнацькому віці: базові симптокомплекси/В. Поліщук. - 2016
|
>8.
| Бех І. Педагогічна наука у контексті експериментально-виховних стратегій/І. Бех // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.15–20
|
>9.
| Право України - 2017г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>10.
| Софінська І. Людиноцентризм в інституті громадянства/І. Софінська // Право України. -Київ:Право України, 2017,N № 5.-С.124-130
|
>11.
| Федорук Н. Категорія "державне управління" як відображення етатистської природи адміністративного права України/Н. Федорук // Публічне право. -Ужгород:"Майбутнє країни", 2018,N № 1.-С.68-75
|
>12.
| Освітологія - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>13.
| Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/Л. Ракітянська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7.-С.29-37
|
>14.
| Софінська І. Світоглядне ядро громадянства: від традиційних до емансипативних цінностей/І. Софінська // Право України. -Київ:Право України, 2019,N № 5.-С.138-150
|
>15.
| Пірен М. І. Професійно-відповідальні та історико-правові настанови підготовки публічних службовців на успішність державотворення в Україні/М. І. Пірен // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2020,N N 2.-С.111-116
|
>16.
| Пірен М. І. Культура спілкування як основа ефективної людської взаємодії та прогресивного розвитку суспільств/М. І. Пірен, О. М. Петроє, В. В. Балахтар // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2020,N N 3.-С.86-93
|
>17.
| Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або про роль особистості педагога/Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа. -Київ:Знання, 2020,N № 11/12.-С.7-29
|
>18.
| Саух П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас/П. Ю. Саух. - 2012
|
>19.
| Калашнікова С. А. Актуальність лідерства в умовах сучасних суспільних трансформацій та його вплив на професійну підготовку управлінців/С. А. Калашнікова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.75-89
|
>20.
| Калакура Я. Українська історіографія на переломі. Від методологічного монізму до європейських орієнтирів/Ярослав Калакура. - 2022
|
|