Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=література жахів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофименко А.
Назва : Жанрові особливості літератури жахів
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 17. - С. 72-80 (Шифр Л580023252/2021/17)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): горор--література жахів--константа--художня площина--хронотоп (часопростір)--локус--рецептивність
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andronova M., Torhovets Y.
Назва : Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft
Паралельн. назви :Особливості функціонування епітетів у коротких оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 12. - С. 46-50. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2019/12). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): література жахів--“cosmic horror”--стилістичні прийоми--епітети (зорові, слухові, нюхові)--побоювання--відраза
Анотація: У роботі розглянуто роль епітетів у створенні містичної атмосфери та виклику у читача відчуття страху і огиди в оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта. Особливістю «cosmic horror» у досліджуваних роботах є використання епітетів з метою апеляції до сенсорних почуттів, які є потужним інструментом створення огидних і моторошних образів та відчуттів. За допомогою міждисциплінарного підходу епітети було проаналізовано відповідно до каналу сприйняття інформації та розподілено на три групи: зорові, слухові та нюхові. Було з’ясовано, що зорові епітети становлять домінуючу групу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофименко, Анастасія
Назва : Категорія художнього часу в романі-епопеї "Темна вежа" С. Кінга
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 21. - С. 96-102. - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11 (Шифр Л580023252/2023/21). - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): час--хронотоп--модернізм--постмодернізм--література жахів--горор--темне фентезі
Анотація: Статтю присвячено аналізу категорій художнього часу як елемента розкриття теми апокаліптики в романі-епопеї «Темна вежа» Стівена Кінга. Проаналізовано структуру категорій художнього часу, їхню організацію у творі. Проведено паралелі між головним мотивом роману винищення світу й часовими формами, реалізованими у тексті. У жанрі горор готичний хронотоп перетерпів трансформаційних та мутаційних змін, зали-шивши за собою лише узагальнене значення певного континууму й важливість відірваності простору розгортання історії від загального художнього світу твору з метою утворення умовного вакууму. Жанр горор з часу свого зародження постійно переживає трансформації під впливом епохи, у якій він змінюється. За висловом Ж.Ф. Ліотара, перехід від модернізму до постмодернізму починається ще з кінця 50-х років ХХ ст., стверджуючи, що у свідомості людини йде переорі-єнтація із матеріалізму до інформатизації. Постмодернізм породжує у світосприйнятті людини орієнтацію, пов’язану із такими одини-цями, як стурбованість, ірраціональність та безсилля. Це насамперед пов’язано із втратою віри у нагальні цінності епохи модернізму, ідеї розуму, прогресу, емансипації особистості. У літературі жахів відбувається модифікаційне явище злиття двох жанрів із різних типів літератури, а саме горору та фентезі. Гіперреальність, яку ми окреслюємо, являє собою симбіотичний метажанровий прийом, що розвивається шляхом поєднання елементів жанру горор і метажанру темне фентезі. Наприклад, більшість творів С. Кінга має спільні цитування, згадування персонажів, подій, локацій, згадок і т. ін. як елемента створення за-гального «надхронотопу» художнього світу автора, формуючи таким чином перед читачем масивний художній світ, максимально наближений до реального, але з ідіостилістичними, жанровими елементами. Так у канві творів С. Кінга розвивається мотив невпинного апока-ліпсису, який найпотужніше концентрується у романі-епопеї «Темна вежа».Результати цього дослідження в подальшому можуть становити складову розвідок про ма-сову літературу
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Сеньківський В. М. Методологічні засади формування якості програмного забезпечення (Частина 1: Базова модель факторів якості)/ В. М. Сеньківський, І. В. Піх, І. В. Калинів (стр.9-21) Кл.слова: інженерія програмного забезпечення,мова логіки предикатів,матриця досяжності
Грабовський Є. М. Methodology for designing a mobile application for people with an active lifestyle/ Є. М. Грабовський, П. Г. Коц (стр.22-35) Кл.слова: мобільний додаток,активний спосіб життя,методологія
Кудряшова А. В. Роль онтології в оцінюванні компетентності експертів. Методика опрацювання експертних висновків щодо факторів впливу на якість післядрукарського опрацювання книжкових видань/ А. В. Кудряшова, Р. А. Сельменський (стр.36-43) Кл.слова: онтологія,таксономія,експерт
Семенів М. Р. Особливості опрацювання цифрових зображень для багатофарбового друку/ М. Р. Семенів, В. В. Семенів (стр.44-53) Кл.слова: колірне охоплення,кольороподіл,програмний модуль
Дубневич М. М. Доцільність застосування засобів корекції експозиції для формування оптимального тоновідтворення цифрового фото/ М. М. Дубневич, Т. С. Голубник, Л. Я. Маїк (стр.54-66) Кл.слова: фотографія,діаграма,графічний редактор
Маїк Л. Я. Аналіз процесів макетування і верстання тактильних видань для дітей з проблемами зору/ Л. Я. Маїк, Н. Д. Лотошинська, Т. С. Голубник (стр.67-78) Кл.слова: макетування,верстання,рельєфне зображення
Морозов А. С. Real properties of metalized printing coatings/ А. С. Морозов, О. М. Гресь (стр.79-87) Кл.слова: поверхні матеріалів,металеві пігменти,фрактали
Регей І. І. Комплексний аналіз функціонування механізмів привода натискної плити у штанцювальних пресах/ І. І. Регей, В. В. Влах, О. Б. Книш (стр.88-98) Кл.слова: штанцювальний прес,картонна розгортка,розклинювальний механізм
Четербух О. Ю. Порівняльна силова характеристика плоскоштанцювального преса/ О. Ю. Четербух (стр.99-108) Кл.слова: приводний механвізм,порівняльна зарактеристика,закон періодичного руху
Коляно Я. Ю. Дослідження кондуктивного нагрівання дво та тришарових поліграфічних матеріалів/ Я. Ю. Коляно, В. М. Сеньківський, К. І. Мельник (стр.109-122) Кл.слова: теплова обробка,поліграфічна гулузь,математична модель
Михайлович О. П. Роль візуальної комунікації у формуванні та розвитку бренду/ О. П. Михайлович, Л. О. Івасенко, І. І. Капраль (стр.123-129) Кл.слова: візуальна комунікація,дизайн,індивідуальність бренду
Куца О. О. Потенціал українського горору: стан ринку та стратегії видавничої комунікації/ О. О. Куца, Г. Б. Листвак (стр.130-142) Кл.слова: видавнича комунікація,література жахів,видавничий репертуар
Копильчак Х. С. Гендерні стереотипи в сучасному українському мальописі/ Х. С. Копильчак (стр.143-150) Кл.слова: комікс,специфіка українського фемінізму,гендерні стереотипи
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)