Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістерська<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepekhina O.
Назва : The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 17-22. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологічний підхід--акмеологічний підхід--компетентнісний підхід--професіографічний підхід--магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepiekhina, Olha
Назва : Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 123-133. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток педагогічної компетентності--викладачі психології--формальна освіта--неформальна освіта--магістерська програма--студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/P36
Назва : Pedagogika pracy studia z przyszłością
Вихідні дані : Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2010
Кільк.характеристики :198 с
ISBN, Ціна 978-83-7204-881-3:
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37:001.891](438)
Предметні рубрики: Педагогічні праці --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--наукові конференції--номіновані праці--магістерська робота--докторська робота
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.2:001.817(072/Б 53-819373083
Автор(и) : Бєсєдіна Л. М., Сторубльов О. І.
Назва : Підготовка та захист кваліфікаційних дипломних робіт : метод. посіб. . -2-е ,вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Логос, 2009
Кільк.характеристики :97 с
ISBN, Ціна 978-966-171-112-8: 40.00 грн.
ДРНТІ : 12
УДК : 378.2:001.817(072) + 001.817(072)
Предметні рубрики: Кваліфікаційні роботи-- Підготовка та захист
Дипломні роботи-- Підготовка та захист
Анотація: Наведені основні вимоги до змісту й оформлення кваліфікаційних, дипломних робіт з урахуванням нормативних положень, структурні елементи кваліфікаційних, дипломних робіт
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22.016/Б 48
Автор(и) : Берека, Віктор Євгенович
Назва : Магістерська підготовка майбутніх менеджерів освіти : монографія
Вихідні дані : Хмельницький: ХГПА, 2007
Кільк.характеристики :359 с.: табл., схеми
Колективи : Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
ISBN (в пер.), Ціна 978-699-2180-05-3: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22.016
Предметні рубрики: Вища освіта-- Магістратура-- Менеджмент освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--управлінські кадри--система навчання--моделі управлінської діяльності--педагогічні технології
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено систему навчання управлінців, визначено і охарактеризовано основні компоненти цієї системи, виявлено особливості їх функціонування, науково обгрунтовано і розроблено моделі управлінської діяльност та специфіку підготовки менеджерів освіти.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:001.11(075.8)/Б 72
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Магістерська робота з педагогіки вищої школи : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Полтава: Скайтек, 2011
Кільк.характеристики :179 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7723-62-0: 22.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:001.11(075.8) + 001.11(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне дослідження--бібліометрія--дедукція--абстракція
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.07(075.8)/Б 86
Автор(и) : Бочелюк, Віталій Йосипович, Бочелюк, Влада Віталіївна
Назва : Методика та організація наукових досліджень з психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2008
Кільк.характеристики :360 с
ISBN, Ціна 978-966-364-721-0: 20.00 грн
ДРНТІ : 15.01.21
УДК : 159.9.07(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні наукові дослідження--наукова робота--магістерська робота
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воскобойнікова-Гузева О.
Назва : Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 58-62. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--магістерська програма--міждисциплінарна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гад, Ієн, МакДональд, Рейчел, Кін, Адель
Назва : Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 13-20. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--медіа--університети--студенти--болонський процес--україна--війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Г 19
Автор(и) : Ганін В. І., Ганіна Н. В. , Гурова К. Д.
Назва : Методологія соціально-економічного дослідження : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2008
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 978-966-364-657-2:
ДРНТІ : 12.51
УДК : 001.82
Предметні рубрики: Наукове дослідження
Анотація: У навчальному посібнику узагальнені основні вимоги до виконання і оформлення науково-дослідної роботи : курсової, дипломної, магістерської.
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)