Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістерська<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гад, Ієн, МакДональд, Рейчел, Кін, Адель
Назва : Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 13-20. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--медіа--університети--студенти--болонський процес--україна--війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepiekhina, Olha
Назва : Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 123-133. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток педагогічної компетентності--викладачі психології--формальна освіта--неформальна освіта--магістерська програма--студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/P36
Назва : Pedagogika pracy studia z przyszłością
Вихідні дані : Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2010
Кільк.характеристики :198 с
ISBN, Ціна 978-83-7204-881-3:
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37:001.891](438)
Предметні рубрики: Педагогічні праці --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--наукові конференції--номіновані праці--магістерська робота--докторська робота
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepekhina O.
Назва : The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 17-22. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологічний підхід--акмеологічний підхід--компетентнісний підхід--професіографічний підхід--магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лях Т. Л., Попова А. О.
Назва : Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 145-154. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалаврська програма--вищий навчальний заклад--громада--магістерська програма--організація громади--підготовка фахівця до роботи--розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко Н. Г.
Назва : Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 166-171. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експерт з освіти --експертиза--магістерська освітня програма--розвиток школи--розвиток освітнього процесу--методи дослідження--консультування
Анотація: В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22(072)/К 32
Назва : Кваліфікаційна магістерська робота : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :63 с
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22(072)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Кваліфікаційні роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): написання магістерської роботи--систематизація інформації--проведення дослідження--вимоги до оформлення--захист магістерської роботи
Примірники : всього : Ф2(10)
Вільні : Ф2(10)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22:336(073)/К 32
Назва : Кваліфікаційна магістерська робота : навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня магістра галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування"
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-063-8: 54.93 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 06.73.15
УДК : 378.22:336(073) + 336(073)
Предметні рубрики: Кваліфікаційні роботи-- Вища освіта
Фінанси-- Банківська справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): написання магістерської роботи--систематизація інформації--проведення дослідження--вимоги до оформлення--захист магістерської роботи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(13)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(13)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22.016/Б 48
Автор(и) : Берека, Віктор Євгенович
Назва : Магістерська підготовка майбутніх менеджерів освіти : монографія
Вихідні дані : Хмельницький: ХГПА, 2007
Кільк.характеристики :359 с.: табл., схеми
Колективи : Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
ISBN (в пер.), Ціна 978-699-2180-05-3: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22.016
Предметні рубрики: Вища освіта-- Магістратура-- Менеджмент освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження--управлінські кадри--система навчання--моделі управлінської діяльності--педагогічні технології
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено систему навчання управлінців, визначено і охарактеризовано основні компоненти цієї системи, виявлено особливості їх функціонування, науково обгрунтовано і розроблено моделі управлінської діяльност та специфіку підготовки менеджерів освіти.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091/Р 88
Автор(и) : Руснак, Іван Степанович, Романюк, Світлана Захарівна
Назва : Магістерська робота з педагогіки : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Чернівці: Букрек, 2009
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Библиогр.: с. 131-133
ISBN, Ціна 978-966-399-187-0:
ДРНТІ : 14
УДК : 378.091
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)