Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутній учитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
2.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
3.

Гуржій А. М. The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities/А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 1.-С.150-162
4.

Брижата І. Г. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва/І. Г. Брижата // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. т.№ 21.-С.26-30
5.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 24. - 2015
6.

Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - 2016
7.

Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2016
8.

Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/В. Осадчий В. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.80-86
9.

Прокопенко І. А. Система підготовки майбутніх учителів до фасилітаційної взаємодії з учнями закладів загальної середньої освіти/І. А. Прокопенко. - 2021
10.

Освіта для миру. Том 2. - 2019
11.

Khalymon I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning/I. Khalymon, S. Shevchenko // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.20-30
12.

Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.192-203
13.

Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./О. І. Башкір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.57-70
14.

Астаф’єва М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії/М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.100-115
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)