Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутні маркетологи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М855626032/2017/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 2
Зміст:
Лилик, Ірина. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ 4 / Ірина Лилик. - С.4-23
Кл.слова: маркетингові дослідження, обсяг ринку, методи досліджень
Инновационные технологии lnlimited_Analytics в исследовании рынков зарубежных стран. - С.24-25
Кл.слова: ринки збуту, купівельний попит, постачальники
Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень та аналіз даних ICC/ESOMAR 26. - С.26-33
Кл.слова: Міжнародний процесуальний кодекс маркетингових і соціальних досліджень, правила роботи на ринку, Кодекс
Булатова, Аліна. Особливості тендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река. - С.34-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама для жінок, реклама для чоловіків, реклама для дітей
Зозульов, Олександр. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.53-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-магазин, комерційний сайт, промисловий ринок
Баша, Інна. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів / І. Баша, В. Манойло. - С.62-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні маркетологи, компетентність, економічна освіта
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / Маркетинг
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 5 / ДОП
ФЖ / РЗГ / 061 / Основи бізнес-процесів: Основи маркетингу / 6 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Баша, Інна.
    Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів [Текст] / І. Баша, В. Манойло // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 2. - С. 62-68. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
майбутні маркетологи -- компетентність -- економічна освіта
Дод.точки доступу:
Манойло, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Волкова, Наталія.
    Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / Н. Волкова, О. Лебідь. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 74-90, DOI 10.28925/2312-5829.2022.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- професійний розвиток -- майбутні маркетологи -- професійна підготовка
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми лідерської компетентності як детермінанти професійного розвитку майбутніх маркетологів. Встановлено, що дефініція «лідерство» допускає різноманітні інтерпретації, це пояснюється різними поглядами на природу особистості, механізми та умови її розвитку і становлення в різних наукових школах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лебідь, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)