Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маніпуляція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.

Форма документа :
Шифр видання : 811.111:808.5]:[8/Г 63-482533370 рукописний текст
Автор(и) : Гольцева, Марія Ігорівна
Назва : Англомовний дипломатичний дискурс Ради Безпеки ООН: структура і прагматика : дисертація ... доктора філософії : 035
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2023
Кільк.характеристики :300 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.111:808.5]:[81’42:341.7] + 81’42:341.7
Предметні рубрики: Філологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англомовний дипломатичний дискурс--рада безпеки оон--жанр дипломатичної промови--брехня--тактика введення в оману--сварка--емоції--емотивність--концепти--мікроаналіз--маніпуляція--конфлікт
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9-049.2:07(07/Г 95-776989907
Автор(и) : Гурлєва, Тетяна
Назва : Я - свідомий читач: як убезпечити себе від маніпулятивного впливу через медіатекст. Порадник для читача : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2023
Кільк.характеристики :87 с
ISBN, Ціна 978-966-801-928-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.49
УДК : 159.9-049.2:07(075) + 07(075)
Предметні рубрики: Маніпуляція-- Психологія-- Медіатекст
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читач--втрата критичності--маніпуляція свідомістю--практичні поради--публікації--друковані медіа--електронні медіа--критичність--текстовий продукт
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цапро Г. Ю., Грищенко О. В.
Назва : Фейкові новини: створені для чоловіків чи жінок?
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 21. - С. 109-118. - ISSN 2311-2425, DOI 10.28925/2311-2425.2023.218 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2023/21). - ISSN 2311-2425, DOI 10.28925/2311-2425.2023.218
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фейк--гендерно-зорієнтовані теми новин--теми фейкових новин--творці фейкових новин--споживачі фейкових новин
Анотація: Фейкові новини стали невід'ємною частиною сучасного життя. Вони представляють собою окремий жанр новинного дискурсу, характеризуючись маніпуляцією та поширенням неправдивої інформації через засоби масової інформації. Основними складовими фейкових новин є "брехня," "обман," і "маніпуляція," які лежать в основі їх тісного зв'язку з дезінформацією та псевдоінформацією. Ті, хто створюють фейкові новини, часто використовують гендерно-зорієнтовані теми та стереотипи, щоб залучити увагу потенційної аудиторії та підвищити зацікавленість в таких новинах. Ця стаття спрямована на дослідження сприйняття студентами гендерних аспектів фейкових новин, таких як стать авторів фейкових новин, читачів, і гендерно-зорієнтовані теми. Дослідження включало структуровану анкету з метою отримання відповідей, які надавали цінні уявлення про сприйняття фейкових новин в контексті гендерних питань. Результати експерименту розкривають загальне сприйняття взаємозв'язку між фейковими новинами та гендером. Респонденти загалом вважають, що створення фейкових новин не залежить від статі людини. Однак деякі студенти визнають тенденцію в створенні фейкових новин, де жінки-автори сприймаються більш активними в створенні контенту для жінок, тоді як чоловіки націлені на аудиторію чоловіків. Ці вподобання схожі на певні гендерні стереотипи, пов'язані з конкретними темами фейкових новин. Це свідчить про те, що, незважаючи на загальне сприйняття фейкових новин як гендерно-нейтральних, стереотипи все ж впливають на сприйняття фейкових новин в контексті гендеру.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327:341.7(07)/В 41
Автор(и) : Виговська, Ольга
Назва : Теорія та практика міжнародних переговорів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-108-6: 73.40 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 327:341.7(07) + 341.7(07)
Предметні рубрики: Міжнародні відносини-- Політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перговорний процес--культура спілкування--інформаційні технології--інформаційна кампанія--зв’язки з громадськістю--маніпуляція суспільною думкою--іміджелогія--іміджеві технології
Анотація: У посібнику подано сучасну концепцію міжнародних переговорів у політичній сфері. Особливу увагу приділено складним переговорам в умовах гострого конфлікту між сторонами з використанням медіаційних технологій, а також особистому стилю ведення переговорів відомих політичних лідерів сучасності. Розглядаються західні та східні переговорні стратегії, аналізуються їх сильні та слабкі сторони, досліджуються національні стилі міжнародних переговорів. Теоретичні розділи посібника доповнено практичними завданнями та кейсами. Для здобувачів вищої освіти освітньо-професійних програм 291.00.01 «Суспільні комунікації» та 291.00.02 «Регіоналізм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіоналістика».
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП КС(13)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП КС(13)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колінько, Марина
Назва : Симулякри і фейки в інформаційній війні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2022. - Том 3, № 3. - С. 9-14. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2022/3/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пропаганда--маніпуляція--інформаційна війна--нформаційний простір--фейк
Анотація: Статтю присвячено дослідженню політичної комунікації, вписаної у нові соціокультурні та політичні системи відносин, в умови воєнного часу. Доведено, що інформаційні засоби, мережеві комунікації не лише впливають на поведінку соціальних суб’єктів, а й можуть зруйнувати уявлення про порядок, справедливість, моральність, якщо піддаються пропагандистським технологіям агресивної держави.
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Культура і сучасність -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Цифрова культура в інформаційному суспільстві: антропологічний аспект/ П. Е. Герчанівська (стр.3-7) Кл.слова: інформаційна культура,цифрова культура,цифрові технології
Погребняк Г. П. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Творчість режисерів-авторів за сприяння міжнародних програм, фондів, конвенцій/ Г. П. Погребняк (стр.8-15) Кл.слова: міжнародна співпраця,режисер-автор,кінематографічне виробництво
Сіверс В. А. Праця Мартіна Гайдеггера "Джерело художнього творіння" як методологія розуміння творчості/ В. А. Сіверс, О. І. Бугайова (стр.16-23) Кл.слова: методологія,істина,кваліа
Мельник М. М. Різноманітність новітніх форм сміхової культури в медійному просторі України/ М. М. Мельник (стр.24-29) Кл.слова: сміхова культура,стендап,пародія
Поплавська М. В. Культурна дипломатія: трансформація дефініції поняття в контексті еволюції світової спільноти/ М. В. Поплавська (стр.30-35) Кл.слова: культурна дипломатія,міжнародні відносини,світова спільнота
Vasylenko D. Marketing and PR communicationns in the context of promoting theatre institution/ D. Vasylenko, P. Skryl, V. Titiva (стр.36-41) Кл.слова: театр,маркетинг,дозвілля
Соломенко Л. І. Особливості впливу сучасних засобів масової інформації на формування та розвиток масової мовленнєвої культури/ Л. І. Соломенко (стр.42-48) Кл.слова: традиційні медіа,телебачення,мовленнєва культура
Водяхін Є. В. Міфологізація української драматургії в радянську добу (1920-ті рр.) як спосіб інституалізації театру/ Є. В. Водяхін (стр.49-54) Кл.слова: маніпуляція,ідеологія,міф
Даць І. В. Роль особистості ректора О. С. Тимошенка в розвитку вищої музичної освіти в НМАУ імені П. І. Чайковського: культурологічні виміри/ І. В. Даць (стр.55-59) Кл.слова: вища музична освіта,культурні цінності,євроінтеграція
Живоронков М. М. Витоки феномену ілюзіонізму в синкретичних формах культури/ М. М. Живоронков (стр.60-65) Кл.слова: мистецтво ілюзіонізму,синкретизм,фольклор
Карпенко Д. В. Хореографічна культура України в наукових дослідженнях 2017-2021 років: аналіз основних напрямів/ Д. В. Карпенко (стр.66-71) Кл.слова: народне хореографічне мистецтво,балетне мистецтво,класичний танець
Руських С. О. Національні архетипи в сучасному змісті моделі японської культурної політики/ С. О. Руських (стр.72-78) Кл.слова: синтоїзм,візуальне мислення,традиційність
Ясюк Т. Л. Культурологічний підхід у дослідженні взаємодії популярної та народної музичної культури у творчості українських вокально-інструментальних ансамблів 1960-1980 років/ Т. Л. Ясюк (стр.79-85) Кл.слова: попкультура,фольклор,естрадна обробка
Храмова-Баранова О. Л. Становлення і розвиток дизайну дитячих періодичних видань в Україні/ О. Л. Храмова-Баранова (стр.86-91) Кл.слова: графічний дизайн,дитяче періодичне видання,ілюстрація
Легенький Ю. Г. Модний диспозитив у культурі XX-XXI століть як альтерглобалізаційна стратегія/ Ю. Г. Легенький, Є. Ю. Ареф’єва (стр.92-96) Кл.слова: глобалізація,модний диспозитив,дискурс
Бірілло І. В. Новітні технології в дизайні сучасних аеропортів/ І. В. Бірілло, Я. С. Янновскі (стр.97-102) Кл.слова: дизайн інтер’єру,дизайнерські рішення,організація простору
Бобренко Р. В. Нові підходи до змісту дисципліни "Візуальні комунікації" в підготовці графічних дизайнерів/ Р. В. Бобренко (стр.103-109) Кл.слова: дизайн,підготовка графічних дизайнерів,візуальні комунікації
Олійник В. А. Регіональний фокус формування українського книжкового дизайну/ В. А. Олійник (стр.110-116) Кл.слова: книжкова графіка,київська графічна школа,мистецтво книги
Подлевський С. В. Застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі/ С. В. Подлевський, Є. П. Гула, А. М. Осадча (стр.117-122) Кл.слова: дизайнер,комп’ютерні технології,візуально-пластична мова
Царенко С. О. Вітчизняна гуманістична традиція та українська лексика-першоджерела для наукової термінології з фахових напрямів творення середовища/ С. О. Царенко (стр.123-128) Кл.слова: архітектура,містобудування,термінологія
Малік Т. В. Особливості застосування біофілії в інтер’єрному середовищі громадських будівель/ Т. В. Малік, Р. Р. Осмолова (стр.129-134) Кл.слова: гіпотеза біофілії,озеленення,екологія
Попова О. В. Сценографія Енріко Прамполіні в контексті теоретико-практичного дискурсу італійського футуризму/ О. В. Попова (стр.135-140) Кл.слова: футуризм,сценографія,сценічний дизайн
Чумаченко О. П. Іконопис як образотворча складова обрядово-ритуального Entertainment у контексті соціокультурного життя Київської Русі/ О. П. Чумаченко (стр.141-145) Кл.слова: церковний обряд,іконописна школа,ритуал
Капшукова О. С. Соціокультурні аспекти репрезентації культурної спадщини М. П. Глущенка/ О. С. Капшукова (стр.146-151) Кл.слова: мистецький доробок,творча спадщина,українське мистецтво
Павловська С. Я. Мова українських апокрифів як культурний код/ С. Я. Павловська (стр.152-160) Кл.слова: апокриф,культурний код,варіативність
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 077.5:159.955](07/Z99-580226457
Автор(и) : Іванова, Тетяна
Назва : Як не стати гейміфікатором: методики і технології проведення ігор із медіаграмотності : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр вільної преси, 2021
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Академія української преси, Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності
ISBN, Ціна 978-617-7370-39-9: 35.00 грн.
ДРНТІ : 19.41 + 15
УДК : 077.5:159.955](075.8) + 159.955
Предметні рубрики: Журналістика-- Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--медіаграмотність--професіограма--інтерактивне навчання--пошук інформації--кодування інформації--маніпуляція--латеральне мислення--медіагігієна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Видайчук К. В., Видайчук Т. Л.
Назва : Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 21-29. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва маніпуляція--мовленнєвий вплив--медіадискурс--українська мова--заголовок--інтернет-видання
Анотація: У статті висвітлено маніпулятивні тактики і засоби, які найчастіше використовують у заголовках; встановлено наслідки маніпуляцій у засобах масової комунікації. Виокремлено лінгвістичні прийоми і механізми мовленнєвого впливу, окремо проаналізовано вербальні та невербальні прийоми. Мовленнєва маніпуляція трактується як свідоме й цілеспрямоване використання тих або інших особливостей побудови і застосування мови задля вигідної або успішної комунікації, а мовленнєвий вплив — як маніпуляція особистістю слухача чи читача в конкретній комунікативній ситуації задля досягнення найбільшого ефекту. Проаналізований матеріал дозволяє твердити про те, що саме лінгвістичні явища лексичного, граматичного і стилістичного рівнів мови мають потужний впливовий потенціал і здатні сфокусувати увагу адресата мовлення (читача/слухача) на тих чи інших смислах, тобто за їх допомогою здійснюється мовленнєва маніпуляція і мовленнєвий вплив. Лінгвістичні маніпулятивні методи і прийоми побудови заголовків базуються на добре продуманій структурі заголовка (словосполучення, вдале речення), на підборі специфічної лексики, на застосуванні стилістичних засобів і прийомів, якими можна здійснювати вплив та стимулювати різні почуття людини, за рахунок чого в неї формуватиметься той чи інший погляд на подану ситуацію. Одним із методів маніпуляції є створення анонімного авторитету чи відволікання уваги від змісту повідомлення чутками, сенсаціями, рекламою, плітками і под., що ускладнює процес критичного осмислення прочитаного. Прийом контрасту служить для привертання читацької уваги. Встановлено, що частими засобами є одиниці і прийоми створення суб’єктивної модальності на рівні заголовка. Типовими мовностилістичними засобами аналізованих заголовків є використання фразеологізмів, емоційно забарвленої лексики, стилістично та соціально маркованих одиниць, стилістичних прийомів антитези, тавтології. Серед невербальних засобів впливу на читача, які можна віднести до структури заголовків, помічено і проаналізовано «гру» шрифтами та кольором, підкріплення заголовків зображеннями та використання лапок.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заботнова М. В.
Назва : Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 30-38. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна комунікація--маніпуляція--політика--меми--м’яка сила--політичні меми--ефект мандели
Анотація: Стаття присвячена виявленню засобів імплементації інтернет-мемів як засобу реалізації стратегічної комунікації. Мета роботи полягає у визначенні можливостей інтернет-мему бути задіяним у процесі реалізації стратегічної комунікації, будучи елементом м’якої сили, що застосовується світовими лідерами. У статті проаналізовано зміст ключових понять — інтернет мемів, стратегічної комунікації, політичного дискурсу і політичних мемів. Крім того, у роботі наголошено на маніпулятивних можливостях інтернет-мемів, які вони реалізують через ефект Мандели. Інтенція створення мемів залежить від умов їх вербалізації, включаючи потребу формування політичної думки і ідеології. Таким чином, стаття висвітлює способи трансформування розважальних інтернет-мемів на засіб маніпуляції. У дослідженні було подано список факторів, наявність яких здатна впливати на спроможність політичних мемів маніпулювати вибором інтернет-користувачів. У статті запропонована авторська класифікація політичних мемів (текстуальних, нетекстуальних і анімаційних) і надано визначення поняттю «політичний мем», який базується на його наративі та змісті. Практичний матеріал було обрано із соціальної мережі Instagram, а саме із офіційних сторінок англомовних новинних агенцій, таких як: BBC, CNN, Politico і FoxNews. У роботі було визначено способи реалізації ефекту Мандели та його зв’язку із політичними інтернет-мемами. Окрім того, у роботі представлені результати дослідження, яке було проведено журналом Slate, що надало змогу підтвердити теорію авторки і наголосити на можливостях інтернет-мемів виступати як реалізатором стратегічної комунікації, так і засобом маніпулятивного впливу.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Biletsky V.
Назва : Discourse of manipulation of consciousness in literary works of A. Huxley and the Strugatsky brothers. Analogies with modernity
Паралельн. назви :Дискурс маніпуляції свідомістю у літературних творах О. Гакслі, А. Та Б. стругацьких. аналогії з сучасністю
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 17-22. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпуляція свідомістю--людина маси--хижі речі століття--соціальнофілософські погляди--антиутопія--деградація особистості--віра--масова покора
Анотація: У статті автор показує, як літературні твори утопійного та антиутопійного жанру можуть виступати джерелом наукового, зокрема, соціально-філософського аналізу суспільних феноменів. Цікавлячись явищем маніпуляції масовою свідомістю, автор відшуковує серед письменників тих, хто висвітлює її з яскравою художньою образністю. Наразі розглядається Олдос Гакслі, Аркадій та Борис Стругацькі й їх відповідні твори: «Цей новий світ» («Brave New World»), «Населений острів», «Полудень, ХХІІ сторіччя» та інші. Вказані автори ретельно і комплексно вибудовують динамічну картину суспільних відносин й стану суспільних інститутів як під час громадського спокою, так і в ситуації загарбницької війни. Шляхом застосування ряду наукових методів виявилося, що літератори показали маніпуляцію масовою свідомістю цілком зріло з точки зору соціології, соціальної філософії, релігієзнавства та соціальної психології. Їх принципове бачення інструментального впливу на маси людей тотожне з науковим. Це ж стосується і підходу до демонстрації модифікацій інституту суспільної моралі, релігії, педагогіки та освіти для впливу на населення. Автор робить висновки зокрема щодо подібності сучасного маніпулятивного політичного впливу на громадян України до того, який існує у світі тотального споживання, деградації християнської моралі Олдоса Гакслі. У свою чергу показана Стругацькими мілітаристична обробка населення тотожна пропаганді, яка сьогодні проводиться всередині Російської Федерації. Робиться наголос на тому, що особлива корисність аналізу літературних творів подібного типу полягає у доповненні суто раціональної картини, яку дає знання наукове, а ознайомлення з даними творами цілком може ініціювати відповідні наукові розвідки для відстеження паралелей та аналогій
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)