Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингова інформація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Г 54
Автор(и) : Глотова Г. І., Ковба Ж. М., Мохонько Г. А., Мартинів В. В.
Назва : Маркетинговий менеджмент видавничої продукції . -2-е вид., виправл.
Вихідні дані : Львів: Українська академія друкарства, 2013
Кільк.характеристики :352 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-322-388-9: Б.ц.
ДРНТІ : 19.51 + 06
УДК : 655.4
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Видавнича продукція-- Маркетинг-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий менеджмент--видавнича справа--видавнича продукція--книговидавнича організація--ринок видавничої продукції--книжковий ринок--сегментація ринку видавничої продукції--маркетингова інформація--комерційна діяльність--товарна політика--цінова політика--збутова діяльність--виставка-ярмарок--інтернет-торгівля--маркетингова логістика--мерчандайзинг--конкурентоспроможність--стратегічне планування--маркетингове планування
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)