Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове планування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Г 54
Автор(и) : Глотова Г. І., Ковба Ж. М., Мохонько Г. А., Мартинів В. В.
Назва : Маркетинговий менеджмент видавничої продукції . -2-е вид., виправл.
Вихідні дані : Львів: Українська академія друкарства, 2013
Кільк.характеристики :352 с
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-966-322-388-9: Б.ц.
ДРНТІ : 19.51 + 06
УДК : 655.4
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Видавнича продукція-- Маркетинг-- Менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий менеджмент--видавнича справа--видавнича продукція--книговидавнича організація--ринок видавничої продукції--книжковий ринок--сегментація ринку видавничої продукції--маркетингова інформація--комерційна діяльність--товарна політика--цінова політика--збутова діяльність--виставка-ярмарок--інтернет-торгівля--маркетингова логістика--мерчандайзинг--конкурентоспроможність--стратегічне планування--маркетингове планування
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Дудяк Р.П., Липчук В.В., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 364.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коржова, Тетяна Василівна
Назва : До питання розробки стратегії брендингу університету
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 4. - С. 102-109. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зв’язки з громадськістю--стратегія університетського брендингу--постнекласичний підхід--маркетингове планування
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Євтушенко Н. О., Кононенко Є. Є.
Назва : Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 4. - С. 29-37. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/4). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне планування--маркетингове планування--управління--процес--виробничо-комерційна діяльність--маркетолог--підприємництво
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М 27
Автор(и) : Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С., Янишин Я.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2021
Кільк.характеристики :455 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 977-617-574-053-8: 440.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--цінова політика--роздрібна торгівля--оптовая торговля--маркетинг комунікацій--маркетингові дослідження--ринок--сегментация рынка--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг--нові товари--товаропросування--місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)