Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Шахдинарян А. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций/ А. Шахдинарян (стр.4-9) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення презентацій,створення графіків
Зинченко М. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData/ М. Зинченко, С. Ходакевич (стр.12-17) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення торгових точок,розвиток торгових мереж
Яшкіна О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі/ О. Яшкіна (стр.18-25) Кл.слова: технологічні товари,функціонування машинобудівних підприємств,модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 (стр.26-27) Кл.слова: маркетингові дослідження,індекс споживчих настроїв,індекс поточного становища
Еременко А. Заглянуть в будущее/ А. Еременко (стр.28-31) Кл.слова: маркетингові дослідження,технології модельованого майбутнього,моделювання
Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств/ О. Ковінько (стр.32-47) Кл.слова: маркетингові технології,диверсифікація,аграрна продукція
Жесткова А. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»/ А. Жесткова (стр.48-52) Кл.слова: захист прав споживачів,управління багатоквартирним будинком,нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року (стр.53-54) Кл.слова: економіка знань,Міжнародний кадровий портал,ринок праці
Портрет професії: маркетолог (стр.55-58) Кл.слова: економіка знань,сучасний професійний маркетолог,Міжнародний кадровий портал
Миттал В. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями/ В. Миттал (стр.59-62) Кл.слова: маркетинг у світі,маркетингові дослідження,стимулювання продажів
Шоу К. Революционное мышление о лояльности клиентов/ К. Шоу (стр.63-65) Кл.слова: маркетинг у світі,лояльні клієнти,пам’ять клієнта
Бруке З. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)/ З. Бруке (стр.66-68) Кл.слова: маркетинг у світі,загрози міжнародних досліджень,проблеми для дослідників
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : "REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 6-9 (Шифр М772184/2017/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виставка реклами--рекламна продукція--маркетингові технології
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ковінько, Олена
Назва : Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47 (Шифр М855626032/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові технології--диверсифікація--аграрна продукція
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябова, Зоя
Назва : Не Swot - аналізом єдиним. Маркетингові дослідження в управлінні навчальним закладом
Місце публікування : Сучасна школа України/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ, 2018. - № 5. - С. 27-33 (Шифр С839171598/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--маркетингові технології--освітні послуги
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 16-26. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові технології--перший контакт з клієнтом--обслуговування клієнтів
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Принько, Мар’яна
Назва : Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 27-34. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): побудова співпраці--маркетингові технології--синергійний ефект
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов, Дмитро Ігорович
Назва : Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві
Місце публікування : Культура і сучасність: альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2020. - № 1. - С. 104-109. - ISSN 2226-0285 (Шифр К484478478/2020/1). - ISSN 2226-0285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колекціонування творів живопису--твори образотворчого мистецтва--арт-ринок--маркетингові технології
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І., Ютиш Н., Тафій Н.
Назва : Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 1. - С. 17-25. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система регіональних ринків--конкурентоспроможність регіону--територіальний маркетинг--маркетинг регіону--суб'єкти маркетингу регіону--комплекс територіального маркетингу--маркетингові інструменти--маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)