Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові технології<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Акімов Д. І. Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві/Д. І. Акімов // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2020,N № 1.-С.104-109
|
>2.
| Рябова З. Не Swot - аналізом єдиним. Маркетингові дослідження в управлінні навчальним закладом/З. Рябова // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 5.-С.27-33
|
>3.
| Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.16-26
|
>4.
| Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу/С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018,N № 5.-С.27-34
|
>5.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>6.
| Буднікевич І. Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків/І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2017,N № 1.-С.17-25
|
>7.
| Маркетинг в Україні - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств/О. Ковінько // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 4.-С.32-47
|
>9.
| "REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.6-9
|
|