Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Грет М. Я. Блоги як складова наукової комунікації/ М. Я Грет (стр.3-7) Кл.слова: блоги,веб-технології,інформація
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі/ М. О. Кіца (стр.7-12) Кл.слова: реклама,моніторинг,ілюстрації
Проців 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства/ 3. Д. Проців (стр.12-19) Кл.слова: видавнича діяльність,інформаційні видання,хроніка нтш
Грет Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств/ Г. П. Грет, В. С. Пайкова (стр.20-24) Кл.слова: продуктивність праці,фонд оплати праці,оплата праці
Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")/ І. М. Мудра (стр.25-30) Кл.слова: маркетингова стратегія,маркетингові інструменти,газети
Сеньківський В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу/ В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів (стр.31-36) Кл.слова: функція належності,лінгвістична змінна,терм-множина
Пальчевський Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції/ Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь (стр.37-43) Кл.слова: імітаційна модель,інформаційна технологія,система захисту
Петрів Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань/ Ю. І. Петрів (стр.43-46) Кл.слова: фактор,якість фальцювання,книжкові блоки
Дурняк Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги/ Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець (стр.47-54) Кл.слова: книга,проектування,алгоритм
Кузін М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації/ М. О. Кузін (стр.55-64) Кл.слова: неоднорідні металічні системи,математичне моделювання,проектування покриттів
Гавенко С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків/ С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик (стр.65-67) Кл.слова: ароматизатор,аромолак,відбитки офсетного друку
Маїк В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих/ В. 3. Маїк [и др.] (стр.68-77) Кл.слова: шрифт Брайля,видання для незрячих,стандарти
Хохлова Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством/ Р. А. Хохлова, А. І. Романенко (стр.78-83) Кл.слова: автоматичні системи управління,друкована продукція,поліграфічне підприємство
Якубовська М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка)/ М. С. Якубовська (стр.84-92) Кл.слова: гуманізація освіти,культурологічний світогляд,професійна освіта
Гузела О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської)/ О. І. Гузела, Л. А. Швайка (стр.93-96) Кл.слова: ювілей,Крилошанська С. С.,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мудра І. М.
Назва : Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 25-30 (Шифр П739395/2013/ 3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Как отслеживать эффективность рекламы
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 28-29 (Шифр М772184/2017/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові інструменти--рекламна діяльність--маркетингові стратегії
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лояк Л. М.
Назва : Маркетингові інстументи управління розвитком підприємств ресторанного господарства курорту «Буковель»
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 6. - С. 122-128 (Шифр Ф644512421/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ресторанне господарство--підприємство ресторанного господарства--закладресторанного господарства--курорт--інноваційний формат--маркетинг--комплекс маркетингу--маркетингові інструменти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І., Ютиш Н., Тафій Н.
Назва : Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 1. - С. 17-25. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система регіональних ринків--конкурентоспроможність регіону--територіальний маркетинг--маркетинг регіону--суб'єкти маркетингу регіону--комплекс територіального маркетингу--маркетингові інструменти--маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)