Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мас медіа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатюк, Сергій, Заріцький, Олег, Сейлова, Нургуль
Назва : Теоретичне обгрунтування методу кількісного оцінювання маніпулятивного впливу мас медіа на суспільну думку
Місце публікування : Безпека інформації: науковий журнал/ Національний авіаційний університет. - Київ: Національний авіаційний університет, 2018. - N 2. - С. 130-136. - ISSN 2225-5036 (Шифр Б387666326/2018/2). - ISSN 2225-5036
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-психологічна безпека--маніпулятивний вплив--мас медіа--метод кількісного оцінювання маніпулятивного впливу
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Приймак, Марія, Калита, Лариса
Назва : Інструментальний pr -портфель фізкультурно -спортивної організації (на матеріалах діяльності НОК України)
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 1. - С. 152-163. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.112 (Шифр С967601977/2024/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.112
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паблік рилейшнз--pr-портфель--pr-інструменти--мас медіа--фізкультурно- спортивна організація--нок україни
Анотація: Актуальність. Сучасний спорт як соціальне явище володіє цілим рядом комунікаційних переваг, які потрібно правильно використовувати у спортивному менеджменті. В системі сучасних комунікацій важливе місце посідають паблік рилейшнз (PR, зв’язки з громадськістю). PR у спорті необхідний, перш за все, для досягнення таких цілей, як популяризація здорового способу життя, залучення дітей і молоді до занять спортом, розвиток українського спорту, створення та підтримання позитивного іміджу вітчизняних спортивних організацій і спортсменів. Для досягнення цих цілей піар-фахівці використовують різноманітні технології та інструменти, перелік яких постійно зростає. Мета дослідження – визначити рівень наповнення інструментального PR-портфелю Національного олімпійського комітету України та проаналізувати найбільш популярні піар-інструменти в його діяльності. Матеріал і методи: аналіз наукової літератури та документальних джерел, в тому числі контент-аналіз, моніторинг інтернет-ресурсів, порівняння і узагальнення. Результати. Проведений аналіз дає можливість констатувати, що PR-портфель НОК України включає практично всі сучасні й традиційні інструменти та технології. Це – зв’язки із ЗМІ, як традиційними, так і інтернет-ресурсами (пресрелізи, пресконференції, інтерв’ю, брифінги, статті, репортажі). Останнім часом активізувалося використання соціальних мереж та месенджерів (Інстаграм, Фейсбук, X (Твіттер), ютуб-канал та Телеграм). Значний інтерес громадськості викликають урочисті церемонії кращих спортсменів, тренерів, проводи наших спортсменів на відповідальні міжнародні старти та зустрічі з них, реалізація численних проектів НОК України, в межах яких вдало комбінуються різні інструменти – презентації, виступи, виставки, конкурси, майстер-класи тощо. Висновки. Масштаб діяльності НОК України, підтримка з боку держави, громадських організацій, різноманітність заходів та їх рівень дають можливість використовувати, залежно від обставин, практично весь сучасний арсенал PR- інструментів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)