Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаграмотність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврілова, Людмила, Бескорса, Олена, Ишутіна, Олена
Назва : Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Designing a Distance Course for Developing the Art Teachers’ Media and Information Literacy
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.12 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--медіаінформаційна грамотність--підготовка вчителів--проєктування дистанційного курсу
Анотація: Медіаграмотність на сьогодні є необхідним складником загальної інформаційної культури особистості, що набуває особливої актуальності в умовах військової агресії росії та жорстких реалій українського інформаційного простору з численними прикладами поширення неправдивої, неперевіреної, «фейкової» інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гришин, Михайло
Назва : Маніпулювання інформацією: теоретичні аспекти наукового дискурсу
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 2. - С. 38-43. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.164 (Шифр І254815328/2023/2). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.164
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулювання--медіакомунікація--масмедіа--дослідження--геополітичний контекст
Анотація: У статті обґрунтовано основні аспекти маніпулювання інформацією. Визначено, які з них стосуються мас-медіа та хто з українських і зарубіжних науковців їх досліджував. Зосереджено увагу на тому, що технології маніпуляції в медіа застосовуються для формування громадської думки, впливу на поведінку пересічних громадян та контролю за тими чи іншими наративами. Вивчення медіаманіпуляцій розвиває навички критичного мислення й підвищує медіаграмотність споживачів, що дозволяє розрізняти достовірну інформацію та маніпулятивний контент. А це дає можливість приймати правильні рішення та знижує ризик бути введеними в оману або піддатися маніпуляціям з боку оманливих медіатактик. Маніпуляції в медіа мають значну загрозу для демократичних процесів, адже фейкові новини та дезінформаційні кампанії підривають довіру громадськості, спотворюють та маніпулюють політичними наративами. Розпізнавання маніпуляцій у ЗМК дає громадянам інструменти для протидії цим загрозам. Відтак захищеними є демократичні принципи прозорості, підзвітності та поінформованої участі. Маніпуляції в медіа часто пов’язані з неетичними практиками, зокрема з поширенням дезінформації, перекручуванням фактів або використанням оманливих прийомів для створення сенсацій. Вивчення маніпуляції в медіа дає можливість журналістам стати більш обізнаними з такими тактиками та спонукають до дотримання етичних стандартів у журналістських матеріалах. Споживачі інформації, які розуміють, що таке маніпуляції в медіа, можуть перевіряти інформацію та не піддаватися впливу оманливого або упередженого контенту. Вивчення маніпуляцій у медіа має вирішальне значення для розвитку критичного мислення, захисту демократичних процесів, просування етичної журналістики, розуміння людської поведінки та зміцнення цифрового громадянства. Це дає змогу окремим громадянам і суспільству загалом орієнтуватися в складному медіаландшафті та протидіяти негативним наслідкам маніпулятивних упливів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(076):004.031./Z99-315753341
Автор(и) : Іванова Т., Юричко А.
Назва : Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр вільної преси, 2022
Кільк.характеристики :208 с
Колективи : Академія української преси, Центр вільної преси
ISBN, Ціна 978-617-7370-49-8: Б.ц.
ДРНТІ : 19.41 + 20
УДК : 070(076):004.031.42 + 004.031.42
Предметні рубрики: Журналістика
Інтерактивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--ікт--навчальна взаємодія--навчання дорослих--медіатренер--коуч--діагностика--інтерактивна лекція--тренінг--медіа--журналістська етика--журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ломачинська, Ірина, Ломачинський, Богдан
Назва : Роль медіакультури в інформаційних війнах сучасності
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2022. - Том 3, № 3. - С. 66-73. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2022/3/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна культура--інформаційний світогляд--цифрова культура--інформаційна війна--інформаційно-психологічна війна--медіапропаганда--медіаграмотність--медіаосвіта
Анотація: Стаття присвячена соціально-філософському аналізу феномену медіакультури в контексті глобалізаційних інформаційних викликів сучасності. Формування основних загроз сучасного інформаційного суспільства розкрито крізь призму тісного взаємозв’язку насилля, багатства та знань як засобів реалізації владних відносин у геополітичному контексті.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:07(477)/М 42
Назва : Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: ДП "Експрес-об’ява", 2022
Кільк.характеристики :199 с
ISBN, Ціна 978-617-7389-19-3: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 19
УДК : 378:07(477) + 07(477)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Освітній дискурс-- Медіаосвіта
Медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакультура--медіазнавство--цифрова грамотність--медіаграмотність--цифрова грамотність--арткомунікація--пресознавство--масова комунікація--контент-моделювання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2022р.,N 4
Цікаві статті :
Кунанець Н. Е. Роль бібліотек у забезпеченні інформаційної безпеки/ Н. Е. Кунанець, М. Р. Пристай (стр.5-10) Кл.слова: інформаційна війна,медіаграмотність,технологія
Ржеуський А. В. Дистанційні послуги бібліотек України загальнодержавного значення/ А. В. Ржеуський (стр.11-16) Кл.слова: вебсайт,сервіс,воєнний стан
Вернік О. Л. Український національний біографічний архів як інструмент і матеріал в етнопсихологічному долідженні/ О. Л. Вернік, Ю. В. Вернік (стр.17-24)
Стронська Н. Т. Інформаційна модель "Українська бібліографія в особах" як детермінанта сучасного інформаційного суспільства/ Н. Т. Стронська (стр.25-29) Кл.слова: інформаційні моделі,інформаційне суспільство,українська бібліографія в особах
Сисова Ю. В. Бібліотечний фандрайзинг під час війни: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення/ Ю. В. Сисова (стр.30-34) Кл.слова: російсько-українська війна,бібліотеки,благодійність
Литвин С. Х. Особливості надання інформаційних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування в умовах воєнного стану/ С. Х. Литвин (стр.35-43) Кл.слова: воєнний стан,публічна інформація,державні реєстри
Гребенюк А. В. Документаційне забезпечення правової сфери: сутність та особливості/ А. В. Гребенюк (стр.44-49) Кл.слова: документування,організація діловодства,діловодство
Палій С. В. Сучасні обласні інформаційно-аналітичні центри: структурно-функціональні особливості/ С. В. Палій (стр.50-54) Кл.слова: структура,функції,управлінські рішення
Бондар І. В. Систематизація форм і методів функціонування електронних ресурсів в Україні/ І. В. Бондар (стр.55-62) Кл.слова: електронні ресурси,систематизація,функціонування
Петрушка А. І. Редакційна політика наукового видання як чинник забезпечення принципів публікаційної етики/ А. І. Петрушка (стр.63-71) Кл.слова: публічна етика,академічна доброчесність,вебсайт
Доскіч Л. С. Фейкові новини як новітній засіб маніпуляції та дезінформації/ Л. С. Доскіч (стр.72-77) Кл.слова: фейк,соціальні мережі,маніпулювання
Грінберг Л. Ф. Науково-творча спадщина Пантелеймона Куліша в цифрових фондах бібліотек та архівів України/ Л. Ф. Грінберг (стр.78-83) Кл.слова: епістолярна спадщина,цифровізація,інтернет
Дворжкова Ї. Кримінальні справи чехословаків - жертв репресій СРСР/ Ї. Дворжкова (стр.84-88) Кл.слова: виправно-трудові табори,смертна кара,кримінальні справи
Литвинова Л. А. Модернізація режиму винятків та обмежень з авторського права ЄС для цифрової та транскордонної педагогічної діяльності/ Л. А. Литвинова (стр.89-94) Кл.слова: авторське право,освіта й викладання,освітній виняток
Бачинська Н. А. Запровадження освітньо-професійних програм спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа": традиції та інновації/ Н. А. Бачинська (стр.95-101) Кл.слова: освітньо-професійна програма,освітній процес,бібліотечна справа
Загуменна В. В. Інформаційно-аналітична діяльність як наукова та навчальна дисципліна: еволюція, тенденції розвитку/ В. В. Загуменна, О. І. Кузьменко (стр.102-107) Кл.слова: інформаційні потреби користувачів,інформаційні продукти і послуги,цифровізація
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвська, Віра Михайлівна, Олефіренко, Надія Василівна, Остапенко, Людмила Петрівна
Назва : Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи
Паралельн. назви :Media texts as a basis of formation of primary school students’ media literacy
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 114-121. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаграмотність--учні--початкова школа
Анотація: Для самореалізації у сучасному інформатизованому світі сформованість медіаграмотності надає змоги підростаючому поколінню успішно задовольняти як власні, так і соціальні потреби; безпечно, свідомо й ефективно використовувати медіа у навчанні й повсякденній діяльності. Особливо вразливим контингентом до впливу медіа є учні молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.8(076):077.5/П 11
Автор(и) : Піщуліна, Наталія
Назва : Безпаека життєдіяльності та медіаграмотність. 5-7 клас : практичні кейси
Вихідні дані : Київ: АУП, 2022
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Фонд Конрада Аденауера, Академія української преси
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 87.24
УДК : 614.8(076):077.5
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожна валіа--повітряна тривога--критична ситуація--опіки--обмороження--хімічна атака--небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 12-14 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.8(076):077.5/П 11
Автор(и) : Піщуліна, Наталія
Назва : Безпека життєдіяльності та медіаграмотність. Для учнівства 7-9 років (1 - 4 класи) : практичні кейси
Вихідні дані : Київ: АУП, 2022
Кільк.характеристики :55 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 87.24
УДК : 614.8(076):077.5 + 077.5
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожна валіза--повітряна тривога--критична ситуація--укриття--опіки--обмороження--економія енергії--небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 7-9 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)