Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіадидактика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванчук Л.
Назва : Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 8–10. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3.025/.026:004](477) + 371.31:004.9](477)
Предметні рубрики: Медіадидактика-- використання-- початкова школа
Інформаційно-комунікаційні технології-- медіазасоби-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіадидактика--інформаційно-комунікаційні технології--медіазасоби--медіакомпетентність--медіаграмотність--медіаосвітні технології--технологічні прийоми--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Онкович, Ганна, Білецький, Володимир, Ткаченко, Микола
Назва : Нове у медіаосвіті: інженерна благодидактика
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 1. - С. 26-33. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/1). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна мережа--освітній простір--професійно орієнтована медіаосвіта--медіаосвітня технологія--медіадидактика--педагогічна блогодидактика--інженерна благодидактика
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147/М 42
Автор(и) : Онкович, Галина Володимирівна, Балабанова, Катерина Євгенівна, Гуріненко, Ірина Юріївна, Духаніна, Наталя Мар’янівна, Онкович, Артем Дмитрович, Сахневич, Ірина Андріївна, Янишин, Ольга Каролівна
Назва : Медіадидактика вищої школи: програми спецкурсів
Вихідні дані : Київ: Логос , 2013
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966171756-4: 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.147
Предметні рубрики: Вища освіта-- Дидактика вищої школи-- Навчальні програми-- Спецкурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіакультура--документознавство--бібліотечна справа--редагування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрик Л.
Назва : Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 112-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іншомовна підготовка майбутніх учителів--початкова школа--медіадидактика--медіадидактичний супровід--медіазасоби--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)