Пошуковий запит: (<.>K=медіазасоби<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кіндрат І. Сучасний медіапростір та іого вплив на світогляд дитини/І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 7.-С.4-8
|
>2.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2013г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>3.
| Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів/за наук. ред.: Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської. - 2014
|
>4.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>5.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2015
|
>6.
| Петрик Л. В. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/Л. В. Петрик // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. -Київ, 2015.-С.122-129
|
>7.
| Петрик Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа/Л. Петрик // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 4.-С.84-90
|
>8.
| Куцінко О. Г. Урок як основна форма організації навчання літератури/О. Г. Куцінко Частина 2. - 2018
|
>9.
| Іванчук Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах/Леся Іванчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.8–10
|
>10.
| Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.185-196
|
|
|