Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіакультура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-56 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гранчак, Тетяна
Назва : Бібліотечно- інформаційна діяльність і медіаграмотність
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 3. - С. 40-43. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/3). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біюліотечно-інформаційне обслуговування--бібліотечні фонди--бібліотечне інформування--медіаграмотність
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бабушка, Лариса Дмитрівна
Назва : Festive видовище як феномен візуальної медіакультури
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - Київ: Міленіум, 2017. - Вип. 38. - С. 3-14 (Шифр -657227041/2017/38)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакультура--візуальна культура--слухова культура
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Томашевська Т. В.
Назва : Особливості компетенцій політико-управлінської еліти в інформаційному суспільстві
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2018. - Том 6, N 11/12. - С. 13-20. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2018/6/11/12). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна культура--інформаційна культура політико-управлінської еліти--медіакультура--м’які навички представників політико-управлінської еліти--система компетенцій представників політико-управлінської еліти
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яворська, Тетяна Михайлівна
Назва : Формування медіа- та інфомаційної культури: зарубіжний досвід публічних бібліотек
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 4. - С. 38-46. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіаграмотність--інформаційна грамотність--медіа культура--інформаційна культура--публічна бібліотека
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кубко, Валентина
Назва : Медіакультура сучасного інформаційного суспільства
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 3. - С. 34-36. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/3). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--медіакультура--інформаційна культура--медіаосвіта--медіаграмотність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шипота, Галина Євгенівна
Назва : Трансформація інформаційного забезпечення професійної комунікації фахівців в умовах розвитку медіакультури
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2016. - № 4. - С. 96-103. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2016/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна комуніуація, галузеві ресурси--інформаційні потреби спеціалістів--медіакультура
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєнко, Олександр Олександрович
Назва : Соціокомунікативна модель медіаспоживання
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2017. - № 4. - С. 86-91. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2017/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаспоживання--медіакультура--мас-медіа
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєнко, Олександр
Назва : Роль медіаосвіти у формуванні медіакультури сучасної молоді
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 1. - С. 22-25. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/1). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакультура--медіаграмотність--засоби масової комунікації
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Химера Н. В.
Назва : Роль медіаосвіти на уроках зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 11. - С. 22-25 (Шифр З659149/2015/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіапедагогіка--медіакультура
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Т. В., Іванов В. Ф.
Назва : Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 46-55 (Шифр П186607/2013/2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мурзіна О.
Назва : Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - С. 21-29. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.3 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--медіа--медіакомпетнтність--медіакультура;
Анотація: У статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури, в ході якого здійснено інтерпретацію дефініції «медіакомпетентність» з позиції сучасних вітчизняних та закордонних дослідників. Сьогодні, коли стрімко розвиваються інформаційні технології та прискорюється інформаційний потік, найбільш актуальним завданням стає підготовка студентської молоді до життя в сучасних інформаційних умовах, до сприйняття і розуміння інформації, одержуваної з медіа. Це обумовлене тим, що зростання інтерактивності медіа створює зручне середовище для маніпуляцій, особливо в молоді, яка є основним споживачем медіа. Процес розвитку особистості за допомогою засобів масової інформації та медіатехніки являє собою медіаосвіту. Медіакомпетентність формується як результат процесу медіаосвіти й допомагає людині активно використовувати можливості інформаційного поля – телебачення, радіо, відео, преси, Інтернету. Медіакомпетентність є багатовимірною і потребує широкої перспективи, яка базується на розвиненій структурі знання. Рівень медіакомпетентності можна підвищувати протягом усього життя шляхом сприйняття й аналізу пізнавальної, емоційної, естетичної, етичної медіаінформації. Структуру медіакомпетентності лікаря визначаємо як сукупність взаємопов’язаних компонентів, як-то: мотиваційно-ціннісного, пошуково-аналітичного, інноваційно-технологічного та акмеологічного. Медіакомпетентність дозволяє формувати інформаційно насичене освітнє середовище, впливати на рівень медіакультури особистості, готувати її до безпечної і ефективної взаємодії із сучасним медіапростором та здійснювати медіаосвітню діяльність. Рівень медіаосвіти є сьогодні значною проблемою, а тому розвиток медіакомпетентності набуває особливої актуальності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147/М 42
Автор(и) : Онкович, Галина Володимирівна, Балабанова, Катерина Євгенівна, Гуріненко, Ірина Юріївна, Духаніна, Наталя Мар’янівна, Онкович, Артем Дмитрович, Сахневич, Ірина Андріївна, Янишин, Ольга Каролівна
Назва : Медіадидактика вищої школи: програми спецкурсів
Вихідні дані : Київ: Логос , 2013
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966171756-4: 15.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.147
Предметні рубрики: Вища освіта-- Дидактика вищої школи-- Навчальні програми-- Спецкурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіакультура--документознавство--бібліотечна справа--редагування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зленко, Наталія Миколаївна
Назва : Феномен медіальної культури в сучасному світі
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2021. - № 4. - С. 34-38. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2021/4). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцифрування--медіакультура--медіа сфера--новітні медіа--конвергентні змі--інфографіка
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зражевська Н. І.
Назва : Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 1(11). - С. 6-12 (Шифр І254815328/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакультура--людина медіакультури--медіаграмотність--постмодерна культура
Анотація: Медіакультура та медіаосвіта — це дуже пов’язані між собою поняття, які сформувались майже одночасно та мають багато спільного. Однак досить часто медіакультуру розуміють лише як культуру особистості або культуру використання засобів масової інформації різними групами: школярами, студентами, людьми по-хилого віку чи медіапрофесіоналами. Таке розуміння медіакультури не зовсім відповідає цілям її вивчення та ви-користання в процесі медіаосвіти, оскільки феномен медіакультури дуже широкий і включає всі процеси комуні-каційного циклу, починаючи з предметів інформації, змісту, передачі, аудиторії та ефектів.У статті ми використовуємо загальнонаукові методи аналізу та синтезу, а також критичний аналіз. За-уважимо, що в більшості загальних теорій медіакультура в контексті медіаосвіти розглядається поверхнево. Багато теорій підкреслюють здатність аудиторії протистояти маніпуляціям із ЗМІ, створювати власний контент та самозахист від основної медіакультури. Медіакультура є об’єктом дослідження комунікативних дисциплін, які зосереджуються на процесі передачі культурних символів та знаків, образів та перформансів. Спираючись на методологію представників культурних досліджень, ми стверджуємо, що медіакультура висту-пає як домінуюче соціокультурне явище нашого часу.Щоб включити медіакультуру до парадигми медіаосвіти, нам слід вивчити історію виникнення та функці-онування медіакультури, трансформаційні процеси в суспільстві, перехід до нової постінформаційної ери всіх аспектів життя. У цьому контексті медіаосвіта сьогодні стає не провідником цінностей і норм, а інструмен-том інтерпретації, множинності реальностей, змін форм сприйняття та знання. А це в свою чергу порушує питання про «політику ідентичності» в сучасній медіакультурі та медіаосвіті. Новий дискурс медіаосвіти фокусується на студентові, його знаннях та культурному досвіді.Мета статті розвинути розуміння ролі медіакультури в медіаосвіті та обґрунтувати твердження, що медіаосвіта сьогодні стає не тільки провідником цінностей і норм, а інструментом інтерпретації, множиннос-ті реалій, змін форм сприйняття та знання.У зв’язку з цим виникає питання — на чому ґрунтується вищезгадана «політика ідентичності»: демокра-тичних, релігійних, полікультурних цінностях?Медіаосвіта, інтегрована в медіакультуру, дозволяє розширити компетенції та представництва, вдоско-налити та впровадити методи та методологію відповідно до розширення та трансформації медіакульту-ри. Сьогодні медіаосвіта повинна бути переключена з інструменту захисту на розвиток навичок розуміння та участі в медіакультурі. Без обізнаності та розуміння цих важливих питань медіакультури важко уявити успішний розвиток сучасної медіаосвіти та медіаграмотності.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:077.5](08/І 74-528380331
Назва : "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей
Вихідні дані : Київ: АУП, 2021
Кільк.характеристики :400 с.: кольорові. іл.
Колективи : Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)
Примітки : За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-7370-26-9: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:077.5](082) + 077.5
Предметні рубрики: Навчальний процес-- Зміст навчання
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакомпетентність--інклюзивна освіта--критичне мислення--позашкільна освіта--академічна риторика--медіапсихологічна компетентність--критичне осмислення інформації--медіаосвіта--медіаграмотність студентів--блог викладача--онлайн-безпека--медіакультура--доброчесність--інфомедійна грамотність--медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мітчук, Ольга
Назва : Концептуальність діалогізму медіакультури сучасного інформаційного простору
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 50-56. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.157 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.157
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--концептуальність--діалогізм--медіакультура--інформаційний простір
Анотація: Функціонування медій у інформаційному суспільстві супроводжує діяльнісність компонентів сприйняття інформації. Будь-який медіатекст як інформаційний продукт містить певні контентні характекристики, розміщений у відповідному жанрово-формуючому середовищі та має індивідуальні особливості вливу, формування та інформаційного супроводу. Конвергенційні процеси докорінним чином трансформували соціальну вагомість фактологічної і документальної компоненти контенту, розширили контентне наповнення та типологічну структуру носіїв інформаційної культури, зумовили розвиток нових підходів до керування інформаційними потоками, дали потужний поштовх до розвитку та перегляду поняттєвої бази інформаційної діяльності. Філософсько-антропологічна парадигма – у своєму всеосяжному вигляді – передбачає врахуван¬ня як універсальних екзистенційно-буттєвих характеристик аудиторії, так і її різноманітності психофізіологічних її властивостей. Виходячи з цього, можна зробити висновок про те, що шляхи і спо¬соби людського життєбуття не можуть бути уніфікованими; кожна людина є автономною істотою, здатною до вибору комунікації, пізнання світу і зміни власного буття через комунікацію. Спертися в цьому людина може на фундаментальні феномени: ідею свободи та традиції. Людина здатна до захисту своєї екзистенції і до її збагачення за допомогою як опредмечених епіфеноменів самої себе – науки, літератури, релігії, мистецтва, філо¬софії, – так і в безпосередньому життєвому процесі, шляхом самопізнання. Більшість дослідників, намагаючись узагальнити суттєві надбання української ліберальної думки, доходять висновків, що вона, стверджуючись в умовах жорстоких антинаціональних утисків, мала глибоко гуманістичну спрямованість, ґрунтувалась на вірі в історичне майбутнє українського народу. Саме завдяки ліберальній думці було сформульовано основні засади науки про історію української культури. Українські вчені гостро виступали за необхідність демократизації суспільного життя, критикували аристократизацію духовних цінностей, марксистську теорію класової боротьби.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(075.8)/К 11
Автор(и) : Кібл, Річард
Назва : Журналістська етика
Вихідні дані : Київ: Київська типографія, 2006
Кільк.характеристики :188 с
Колективи : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка
Примітки : На замовлення проекту ЄС "Жорна"
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 19.41
УДК : 070(075.8)
Предметні рубрики: Журналістика-- Журналістська етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові медіа--змі--прослуховування--стеження--расизм--антирасизм--висвітлення подій--воєнні дії--репортаж--інтерв’ю--розслідування--пропаганда--моральність--друкована преса--онлайн-медіа--стандарти мовлення--джерела інформації--сексизм
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 07:070.16(075)/О-72
Назва : Освітні практики із запобігання інфодермії, або Як не ізолюватися від правди : навчальний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: АУП, 2020
Кільк.характеристики :68 с
Колективи : USAID, Академія Української Преси, Інтерньюз-Україна, Центр вільної преси
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: 30.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 07:070.16(075) + 070.16(075)
Предметні рубрики: Медіаграмотність-- Медіаосвіта-- Медіатехногії-- Інфодемія
Пандемія-- Короавірус-- COVID-19
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезінформація--фейки--паніка--пандемія--соціальні медіа--covid-19--ментальне здоров’я--клікбейт--сенсація--мова ворожнечі--мізінформація--пропаганда--громадянська освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 075.2(075.8)/Б 77
Автор(и) : Бойд, Ендрю
Назва : Ефірна журналістика. Технології виробництва ефірних новин . -П’яте видання
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :429 с
Колективи : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка
Примітки : На замовлення проекту ЄС "Жорна"
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 075.2(075.8)
Предметні рубрики: Журналістика-- Тележурналістика-- Ефір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефірне мовлення--позаштатна робота--джерела новин--редакційна рада--прес-конференція--стилі мовлення--написання новин--кліше--газетні штампи--інтерв’ю--документалістика--побудова програми--хронометраж--ведучий новин--суфлер--цензура--радіо--монтаж--відеомонтаж--титри--студія новин--знімальний майданчик--відеожурналістика--інтернет-журналістика--онлайн-медіа
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:07(477)/М 42
Назва : Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: ДП "Експрес-об’ява", 2022
Кільк.характеристики :199 с
ISBN, Ціна 978-617-7389-19-3: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 19
УДК : 378:07(477) + 07(477)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Освітній дискурс-- Медіаосвіта
Медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакультура--медіазнавство--цифрова грамотність--медіаграмотність--цифрова грамотність--арткомунікація--пресознавство--масова комунікація--контент-моделювання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)