Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мем<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Zhuravska, O.
    Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one = Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль» / O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 164-174, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- мас-медіа -- культурні коди -- медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні й розвитку новітніх медійних дискурсів, а також визначення тенденції щодо його використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікаціи , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медіи ного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальній формі, репрезентований цілою низкою медійних і мас-медіи них жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіціи них осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медій ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що його вербальним ядром є обсценний вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкрай обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу герої ки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаціи ного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчаи душності спротиву безпричинніи військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медійної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну його еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуаціи , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медіи них дискурсах, зокрема професіи ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медіи ного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається природа і дискурс цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Оксана Журавська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Zhuravska, O.
    Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two = Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль» / O. Zhuravska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 211-217, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- мас-медіа -- культурні коди -- медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні и розвитку новітніх медіи них дискурсів, а також визначення тенденції щодо и ого використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікацій , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медійного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальніи формі, репрезентований цілою низкою медіи них і мас-медійних жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіційних осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медіи ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що и ого вербальним ядром є обсценнии вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкраи обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу героїки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаційного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчайдушності спротиву безпричинній військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медіи ної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну и ого еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуацій , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медійних дискурсах, зокрема професій ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медійного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається лінгвокультурний код цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Журавська Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Dodonova, V.
    Tandem of Populism and Post-truth as the background of development of the modern democracy in Ukraine = Тандем популізму і постправди як тло розвитку сучасної демократії в Україні / V. Dodonova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P57-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
демократія -- вибори -- популізм -- постправда -- мем
Анотація: Емпіричною базою для політичної філософії завжди були політологічні теорії та концепції, що описують реальний політичний процес. На думку авторки, президентська виборча кампанія 2019 року в Україні найкраще може бути усвідомлена та описана за допомогою концептів "популізм" та "постправда". У статті аналізується дискурс поняття "популізм", розкривається його зміст та основні риси. Підкреслюється необхідність встановлення громадянського контролю за діями влади як засобу протидії популізму. З'ясовуються сутнісні характеристики феномену постправди. Наводиться теоретичний ланцюжок термінів "істина"- "правда"-"постправда". Аналізується мем як одиниця постправди. Доводиться, що саме зв'язка популізму та постправди були тлом електоральної свідомості, на якому розгорталися маніпулятивні передвиборчі технології президентської кампанії в Україні.
Дод.точки доступу:
Додонова Віра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
Шифр: І254815328/2019/2(8)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 2(8)
Зміст:
Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. / О. М. Бикова. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» / О. Д. Гондюл. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони» / Д. Іванов. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації / Т. І. Куцай. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір / І. В. Погребняк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні / А. К. Досенко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Хамедова, О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму / О. А. Хамедова. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушина, В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) / В. М. Пастушина. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух» / Н. С. Подоляка. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років / М. C. Васьків. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу») / І. І. Стамбол. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі / Н. М. Терещенко. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Феринська, А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України / А. І. Феринська. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів / К. Д. Сосєдко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Щиглинська, М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture / М. М. Щиглинська. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Сосєдко, К. Д.
    Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів [Текст] / К. Д. Сосєдко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-мем -- мем -- самоекспансія -- комунікативна одиниця -- комунікація -- вплив
Анотація: У статті розглянутоявище мемів та їх значення в контексті інтернет-простору, а також яким чином інтернет-меми впливають на характер комунікації в мережі, досліджено історико-культурні наслідки функ-ціонування мемів.Меми — соціокультурне явище, що є наслідком розвитку кіберпростору. Це потужний засіб комунікації, тому важливо проаналізувати роль цієї комунікаційної одиниці у суспільстві. Меми є масовим явищем, здат-ним постійно збільшувати оберти, залучати нових користувачів. Саме у такий спосіб відбувається навмисний вплив на індивідуальну свідомість людини. Однак найстрашніше те, що мем сприймається по-різному, створю-ючи нові реалії, навіть спотворюючи їх. Тому важливо дослідити специфіку функціонування мемів в інтернеті. Культура їх створення відображає рівень розвитку суспільства.У статті розглядається історія виникнення поняття «мем», виокремлено жанрове різноманіття та ви-значено класифікацію форматів (наведено приклади найпопулярнішого мему, що активно поширюється соці-альними мережами). Проаналізовано можливі причини, які можуть бути наслідком створення мему.Інтернет-мем — це вірусний інформаційний продукт, що користуватиметься попитом ще довго, адже лег-кість сприйняття та відтворення для сучасного користувача надзвичайно важлива. Водночас мем може швид-ко втрати свою популярність, причини якої розглядаються у статті

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Оленіна, Олена Юріївна.
    Інтернет-меми українського походження в культуротворчій практиці сучасного суспільства [Текст] / О. Ю. Оленіна, Ю. О. Пічугіна // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 77-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
мем -- меметика -- інтернет-мем -- українська мемна культура -- кіберкультура -- інтернет-фольклор
Дод.точки доступу:
Пічугіна, Юлія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Денисюк, Жанна Захарівна.
    Інтернет-меми як засіб постфольклорної комунікації [Текст] / Ж. 3. Денисюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2017. - № 2. - С. 29-35. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-середовище -- постфольклор -- мем

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: В925416057/2017/2
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Карпов, Віктор Васильович. Державна політика у сфері надання послуг з експертизи культурних цінностей / В. В. Карпов. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна політика, інформатизація, культурні цінності
Карпенко, Олександр Валентинович. Ideology and socio-cultural foundations of providing governance services / О. В. Карпенко, Н. В. Савченко. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сервісна держава, управлінські послуги, державна політика
Печерський, Ігор Петрович. Neo-conservative positions of cultural policy of the Ukrainian state at the present stage / І. П. Печерський. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неоконсерватизм, ідея правового реформізму, інновація
Червякова, Ольга Володимирівна. Інституційна складова механізму державного управління у сфері культури / О. В. Червякова. - С.17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституційне забезпечення, сфера культури, структура управління
Чечель, Олег Миколайович. Державна політика у сфері культури як елемент стратегії національної безпеки України / О. М. Чечель. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна сфера, система цінностей, національна безпека
Денисюк, Жанна Захарівна. Інтернет-меми як засіб постфольклорної комунікації / Ж. 3. Денисюк. - С.29-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-середовище, постфольклор, мем
Дояр, Лариса Василівна. Educational component of cultural paradigm of modern ukrainian nation in the post-revolutionary emigration activities in Czechoslovak Republic (1920) / Л. В. Дояр. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська політична еміграція, парадигма модерної нації, інститут громадознавства
Дьяченко, Роксолана Вікторівна. Hotels and restaurants of Lviv in the context of hospitality: past and present / Р. В. Дьяченко. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готельно-ресторанні заклади, туризм, інтер’єр
Любченко, Оксана Миколаївна. Державна політика у сфері дозвілля як складова захисту національної культури: досвід Канади / О. М. Любченко. - С.46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні індустрії, національна безпека, дозвілля
Монько, Тетяна Савівна. Міжнародні відносини як складова культурної політики України на сучасному етапі / Т. С. Монько. - С.52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна політика, міжнародний імідж, стратегії
Олійник, Оксана Олексіївна. Age technologies in leisure activities / О. О. Олійник. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікові періоди, види дозвілля, форми дозвілля
Шевченко, Наталія Олександрівна. Аналіз рекреаційного продукту дендрологічного парку "Олександрія" для підготовки перспективної моделі територіальної організації туристичної сфери регіону / Н. О. Шевченко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування парків, туристсько-рекреаційний потенціал, ресурси
Плюта, Олена Павлівна. Соціальна культура у контексті методології дослідження української кухні / О. П. Плюта. - С.65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна культура, соціальна система, методологія
Андросова, Дарія Володимирівна. Futurism of Edgar Varese in piano interpretation of his creative work / Д. В. Андросова. - С.70-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: футуризм, неокласицизм, виразність фортепіано
Бондарчук, Віктор Олексійович. Творчі звершення Дмитра Гнатюка: кінець 60-х - початку 70-х років XX століття / В. О. Бондарчук. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, оперне мистецтво, стильові координати
Громченко, Валерій Васильович. Of the problem of synthetic nature of sound generating machine of a wind instrument musician (performing and pedagogicai aspects / В. В. Громченко. - С.79-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавче дихання, резонатори, тиск повітря
Кравченко, Анастасія Вікторівна. Poly-genres in ukrainian chamber-instpumentai music: typological aspects / А. І. Кравченко. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво, жанрова інтерференція, гібридизація
Нечитайло, Володимир Степанович. Народне хореографічне мистецтво України у соціокультурних умовах сьогодення / В. С. Нечитайло. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, соціокультурний простір, народний танець
П’ятницька-Позднякова, Ірина Станіславівна. Деякі аспекти інтонаційно-семантичного аналізу музичного тексту / І. С. П’ятницька-Позднякова. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нефольклорна течія, звукомислення, конотативна структура
Повзун, Людмила Іванівна. "Біфункціональний код" камерності як семантична установка інструментально-ансамблевих жанрів / Л. І. Повзун. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерність, концертність, музикування
Потоцька, Ольга Вікторівна. Style of performing interpretation as a subject of musicological research / О. В. Потоцька. - С.104-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стильовий аналіз, інтерпритація, бароко
Суржина, Нонна Андріївна. Диригент Борис Афанасьєв: Дніпропетровський період творчості / Н. А. Суржина. - С.111-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: головний диригент, театр, опера, квартет, хор
Тулянцев, Андрій Анатолійович. Творчий шлях Юрія Чайки: режисура опери / А. А. Тулянцев. - С.115-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр, опера, режисер, інтерпритація, концепція, спектакль
Ян, Ірина Миколаївна. Ukrainian music and drama theater in the context of the nation creation process of the last third of the XIX - beginning of XX century / І. М. Ян. - С.119-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська театральна культура, драматичний театр, репертуар
Бевз, Максим В’ячеславович. Специфіка ритміки та техніки виконання бальної самби як синтезованої форми танцю / М. В. Бевз. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бальні танці, синкопований ритм, корта-джака
Березуцька, Марина Сергіївна. Еволюція системи освіти бандуристів / М. С. Березуцька. - С.127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, бандура, кобзар
Єфанова, Світлана Олександрівна. До питання еволюції вальсу як різновиду бального танцю: історико-мистецтвознавчий аналіз / С. О. Єфанова. - С.132-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віденський вальс, лендлер, вольт
Кеба, Мирослав Євгенович. Конкурсний Віденський вальс: стандартизація та особливості становлення техніки виконання / М. Є. Кеба. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бальна хореографія, Віденський вальс, техніка виконання
Кисляк, Богдан Миколайович. Preconditions of origin of creation work for bayan (late XIX - mid-twentieth century / Б. М. Кисляк. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народні музики, ансамбль, баянно- інструментальний жанр
Коростельова, Марія Дмитрівна. Риси постмодерну в балеті "Лускунчик" (П. Чайковський - Р. Поклітару) / М. Д. Коростельова. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодерний балетний театр, інтерпретація, Лускунчик
Кулик, Андрій Віталійович. Культурно-історичні передумови розвитку вбудованих підприємств обслуговування / А. В. Кулик. - С.149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: торгівля, підприємства обслуговування, місто
Фанюань, Ли. Фантазия-соната "По прочтении Данте" Ф. Листа - пример воплощения жанрового синтеза / Ли Фанюань. - С.153-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанровий синтез, монотематизм, програмність
Наконечна, Олександра Вікторівна. Проблеми та перспективи танцювальних шоу-програм в Україні / О. В. Наконечна. - С.159-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індустрія розваг, хореограф, постмодерн
Ніколаєва, Ганна Олександрівна. Культурна антропологія та методика усної історії у контексті сучасного театрознавства (на прикладі артикуляції одеського міського міфу в творчій діяльності Одеського театру музичної комедії ім. М. Водяного) / Г. О. Ніколаєва. - С.164-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура антропології, театрознавство, вистава
Пахомова, Євгенія Геннадіївна. Синестезія як концептуальна складова композиторського мислення Лесі Дичко / Є. Г. Пахомова. - С.168-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синестезія, метафора, гіпертекст
Походзей, Павло Іванович. Синтез диригентського-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі оперної студії НМАУ ім. П. І. Чайковського) / П. І. Походзей. - С.173-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригент, творча взаємодія, оперний театр
Физер, Екатерина Сергеевна. К проблеме названия музыкального произведения / Е. С. Физер. - С.178-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: заголовковий комплекс, художній текст, паратекст
Цзянь, Маньни. Истоки "Бергамасской сюиты" К. Дебюсси: к истории создания и общая характеристика / Маньни Цзянь. - С.184-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бергамаска, танець, сюїта
Черниенко, Ольга Анатольевна. Генетические жанровые истоки прелюдии и прелюдирования / О. А. Черниенко. - С.190-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прелюдія, жанрові витоки, богослужіння
Чжан, Тяньтянь. Каприччио как понятие и явление / Тяньтянь Чжан. - С.194-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фантазія, капричіо, примха
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Тормахова, Анастасія Миколаївна.
    Комікс та мем візуальні практики [Текст] / А. М. Тормахова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. 1. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комікс -- візуальні практики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кальченко, Т.
    Концептуалізація української історії в полімодальному дискурсі нових медіа / Т. Кальченко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 1, DOI 10.28925/2311-259X.2017(1)0149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
прецедентний феномен -- мем -- дискурс -- полімодальність -- нові медіа
Анотація: У пропонованій статті проаналізовано особливості актуалізації прецедентних одиниць у полімодальному інтернет-дискурсі на прикладі публікації інтернет-журналу «Платформа», присвяченої 25-річчю незалежності України. Увагу зосереджено на вербальній репрезентації прецедентних одиниць. Дослідження актуальне з огляду на продуктивність їх використання у дискурсі нових медіа та на соціокультурну значущість прецедентних феноменів, сферою-джерелом яких є національна історія. Розкрито аксіологічну, національно-ідентифікаційну та організаційну функції досліджуваного явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)