Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мем<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dodonova V.
Назва : Tandem of Populism and Post-truth as the background of development of the modern democracy in Ukraine
Паралельн. назви :Тандем популізму і постправди як тло розвитку сучасної демократії в Україні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 3. - С. 57-61. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демократія--вибори--популізм--постправда--мем
Анотація: Емпіричною базою для політичної філософії завжди були політологічні теорії та концепції, що описують реальний політичний процес. На думку авторки, президентська виборча кампанія 2019 року в Україні найкраще може бути усвідомлена та описана за допомогою концептів "популізм" та "постправда". У статті аналізується дискурс поняття "популізм", розкривається його зміст та основні риси. Підкреслюється необхідність встановлення громадянського контролю за діями влади як засобу протидії популізму. З'ясовуються сутнісні характеристики феномену постправди. Наводиться теоретичний ланцюжок термінів "істина"- "правда"-"постправда". Аналізується мем як одиниця постправди. Доводиться, що саме зв'язка популізму та постправди були тлом електоральної свідомості, на якому розгорталися маніпулятивні передвиборчі технології президентської кампанії в Україні.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zhuravska O.
Назва : Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one
Паралельн. назви :Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль»
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 164-174. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.9 (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--мас-медіа--культурні коди--медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні й розвитку новітніх медійних дискурсів, а також визначення тенденції щодо його використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікаціи , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медіи ного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальній формі, репрезентований цілою низкою медійних і мас-медіи них жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіціи них осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медій ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що його вербальним ядром є обсценний вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкрай обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу герої ки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаціи ного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчаи душності спротиву безпричинніи військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медійної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну його еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуаціи , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медіи них дискурсах, зокрема професіи ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медіи ного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається природа і дискурс цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zhuravska O.
Назва : Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "the russian warship" meme. Part two
Паралельн. назви :Символічна природа, культурні коди і медіафункціональність мема «Русскій воєнний корабль»
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 4. - С. 211-217. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.5 (Шифр С325934233/2022/28/4). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.4.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--мас-медіа--культурні коди--медіадискурс
Анотація: Метою дослідження є аналіз символічної природи, культурних кодів різноманітних модифікаціи одного з найпоширеніших українських мемів 2022 року, и ого ролі у творенні и розвитку новітніх медіи них дискурсів, а також визначення тенденції щодо и ого використання в публікаціях мас-медіа. Предметом вивчення в розвідці є мем «Русскій воєнний корабль» і група и ого модифікацій , які поширилися в медіапросторі після 24 лютого 2022 року. Констатується, що сфера медійного функціонування мема колосальна, він поширюється не тільки у вербальніи , але и візуальніи формі, репрезентований цілою низкою медіи них і мас-медійних жанрів, починаючи від постів у соцмережах від офіційних осіб у державі и закінчуючи брендуванням і окремих медіи них проєктів, і медіа. Особливістю цього мема є також те, що він долає кордони національно орієнтованого медіи ного простору за законами новинних жанрів як актуальна и соціально значуща інформація. Особливістю поширення мема є те, що и ого вербальним ядром є обсценнии вислів, уживання якого за нормами багатьох лінгвокультур є вкраи обмеженим. Завдяки методам наративного аналізу, узагальнення, інтерпретації автор статті визначає роль мема у формуванні новітніх різновидів дискурсу героїки, безсмертя, що важливі в умовах гібридної віи ни та інформаційного протистояння. У результаті дослідження з’ясовано, що мем стає символом сміливості и відчайдушності спротиву безпричинній військовій агресії і порушенню встановленого після Другої світової війни світового порядку. У статті визначено тенденції в зміні медіи ної функціональності мема, що полягає в поступовому пом’якшенні обсценної категоричності вербальної конструкції через заміну и ого еліпсованими варіантами, метафоричними евфемізмами, висловами-алюзіями тощо. Вивчення іронічного філологічного медіадискурсу мема «Русскіи воєннии корабль» оприявнює, з одного боку, и ого трансгресивну природу, тобто функцію долання заборон під час кризових граничних ситуацій , а з іншого боку, демонструє значущість мема для процесів національної самоідентифікації . Новизна дослідження полягає у вивченні функціональності мема в різних медійних дискурсах, зокрема професій ного журналістського, міфологічного герої чного, філологічного іронічного тощо. Перспективним можна визначити подальше вивчення мема на різних етапах и ого медійного життєвого циклу. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядається лінгвокультурний код цього мема
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2019р.,N 2(8)
Цікаві статті :
Бикова О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр./ О. М. Бикова (стр.6-13)
Гондюл О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень»/ О. Д. Гондюл (стр.14-24)
Гандзюк В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1")/ В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко (стр.25-32)
Іванов Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони»/ Д. Іванов (стр.33-41)
Куцай Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації/ Т. І. Куцай (стр.42-46)
Лісневська А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа/ А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова (стр.47-54)
Погребняк І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір/ І. В. Погребняк (стр.55-60)
Досенко А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні/ А. К. Досенко (стр.61-66)
Хамедова О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму/ О. А. Хамедова (стр.67-73)
Пастушина В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.)/ В. М. Пастушина (стр.74-81)
Подоляка Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух»/ Н. С. Подоляка (стр.82-88)
Васьків М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років/ М. C. Васьків (стр.89-95)
Стамбол І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу»)/ І. І. Стамбол (стр.96-100)
Терещенко Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі/ Н. М. Терещенко (стр.101-109)
Феринська А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України/ А. І. Феринська (стр.110-116)
Сосєдко К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів/ К. Д. Сосєдко (стр.117-122)
Щиглинська М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture/ М. М. Щиглинська (стр.123-128)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабенко В.
Назва : Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6 (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масова свідомість--пропаганда--російська пропаганда--інформаційна війна--комунікація--мем--медіареальність--архетип--стереотип--тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Карпов В. В. Державна політика у сфері надання послуг з експертизи культурних цінностей/ В. В. Карпов (стр.3-7) Кл.слова: культурна політика,інформатизація,культурні цінності
Карпенко О. В. Ideology and socio-cultural foundations of providing governance services/ О. В. Карпенко, Н. В. Савченко (стр.8-12) Кл.слова: сервісна держава,управлінські послуги,державна політика
Печерський І. П. Neo-conservative positions of cultural policy of the Ukrainian state at the present stage/ І. П. Печерський (стр.13-16) Кл.слова: неоконсерватизм,ідея правового реформізму,інновація
Червякова О. В. Інституційна складова механізму державного управління у сфері культури/ О. В. Червякова (стр.17-23) Кл.слова: інституційне забезпечення,сфера культури,структура управління
Чечель О. М. Державна політика у сфері культури як елемент стратегії національної безпеки України/ О. М. Чечель (стр.23-28) Кл.слова: культурна сфера,система цінностей,національна безпека
Денисюк Ж. 3. Інтернет-меми як засіб постфольклорної комунікації/ Ж. 3. Денисюк (стр.29-35) Кл.слова: інтернет-середовище,постфольклор,мем
Дояр Л. В. Educational component of cultural paradigm of modern ukrainian nation in the post-revolutionary emigration activities in Czechoslovak Republic (1920)/ Л. В. Дояр (стр.36-40) Кл.слова: українська політична еміграція,парадигма модерної нації,інститут громадознавства
Дьяченко Р. В. Hotels and restaurants of Lviv in the context of hospitality: past and present/ Р. В. Дьяченко (стр.41-45) Кл.слова: готельно-ресторанні заклади,туризм,інтер’єр
Любченко О. М. Державна політика у сфері дозвілля як складова захисту національної культури: досвід Канади/ О. М. Любченко (стр.46-51) Кл.слова: культурні індустрії,національна безпека,дозвілля
Монько Т. С. Міжнародні відносини як складова культурної політики України на сучасному етапі/ Т. С. Монько (стр.52-55) Кл.слова: культурна політика,міжнародний імідж,стратегії
Олійник О. О. Age technologies in leisure activities/ О. О. Олійник (стр.56-60) Кл.слова: вікові періоди,види дозвілля,форми дозвілля
Шевченко Н. О. Аналіз рекреаційного продукту дендрологічного парку "Олександрія" для підготовки перспективної моделі територіальної організації туристичної сфери регіону/ Н. О. Шевченко (стр.61-64) Кл.слова: проектування парків,туристсько-рекреаційний потенціал,ресурси
Плюта О. П. Соціальна культура у контексті методології дослідження української кухні/ О. П. Плюта (стр.65-69) Кл.слова: соціальна культура,соціальна система,методологія
Андросова Д. В. Futurism of Edgar Varese in piano interpretation of his creative work/ Д. В. Андросова (стр.70-74) Кл.слова: футуризм,неокласицизм,виразність фортепіано
Бондарчук В. О. Творчі звершення Дмитра Гнатюка: кінець 60-х - початку 70-х років XX століття/ В. О. Бондарчук (стр.74-78) Кл.слова: творча особистість,оперне мистецтво,стильові координати
Громченко В. В. Of the problem of synthetic nature of sound generating machine of a wind instrument musician (performing and pedagogicai aspects/ В. В. Громченко (стр.79-82) Кл.слова: виконавче дихання,резонатори,тиск повітря
Кравченко А. І. Poly-genres in ukrainian chamber-instpumentai music: typological aspects/ А. І. Кравченко (стр.82-87) Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво,жанрова інтерференція,гібридизація
Нечитайло В. С. Народне хореографічне мистецтво України у соціокультурних умовах сьогодення/ В. С. Нечитайло (стр.88-93) Кл.слова: хореографічне мистецтво,соціокультурний простір,народний танець
П’ятницька-Позднякова І. С. Деякі аспекти інтонаційно-семантичного аналізу музичного тексту/ І. С. П’ятницька-Позднякова (стр.93-98) Кл.слова: нефольклорна течія,звукомислення,конотативна структура
Повзун Л. І. "Біфункціональний код" камерності як семантична установка інструментально-ансамблевих жанрів/ Л. І. Повзун (стр.99-103) Кл.слова: камерність,концертність,музикування
Потоцька О. В. Style of performing interpretation as a subject of musicological research/ О. В. Потоцька (стр.104-111) Кл.слова: стильовий аналіз,інтерпритація,бароко
Суржина Н. А. Диригент Борис Афанасьєв: Дніпропетровський період творчості/ Н. А. Суржина (стр.111-114) Кл.слова: головний диригент,театр, опера,квартет, хор
Тулянцев А. А. Творчий шлях Юрія Чайки: режисура опери/ А. А. Тулянцев (стр.115-118) Кл.слова: театр, опера,режисер, інтерпритація,концепція, спектакль
Ян І.М. Ukrainian music and drama theater in the context of the nation creation process of the last third of the XIX - beginning of XX century/ І. М. Ян (стр.119-122) Кл.слова: українська театральна культура,драматичний театр,репертуар
Бевз М. В. Специфіка ритміки та техніки виконання бальної самби як синтезованої форми танцю/ М. В. Бевз (стр.122-126) Кл.слова: бальні танці,синкопований ритм,корта-джака
Березуцька М. С. Еволюція системи освіти бандуристів/ М. С. Березуцька (стр.127-131) Кл.слова: музична освіта,бандура,кобзар
Єфанова С. О. До питання еволюції вальсу як різновиду бального танцю: історико-мистецтвознавчий аналіз/ С. О. Єфанова (стр.132-136) Кл.слова: віденський вальс,лендлер,вольт
Кеба М. Є. Конкурсний Віденський вальс: стандартизація та особливості становлення техніки виконання/ М. Є. Кеба (стр.137-141) Кл.слова: бальна хореографія,Віденський вальс,техніка виконання
Кисляк Б. М. Preconditions of origin of creation work for bayan (late XIX - mid-twentieth century/ Б. М. Кисляк (стр.141-144) Кл.слова: народні музики,ансамбль,баянно- інструментальний жанр
Коростельова М. Д. Риси постмодерну в балеті "Лускунчик" (П. Чайковський - Р. Поклітару)/ М. Д. Коростельова (стр.145-149) Кл.слова: постмодерний балетний театр,інтерпретація,Лускунчик
Кулик А. В. Культурно-історичні передумови розвитку вбудованих підприємств обслуговування/ А. В. Кулик (стр.149-153) Кл.слова: торгівля,підприємства обслуговування,місто
Фанюань Ли. Фантазия-соната "По прочтении Данте" Ф. Листа - пример воплощения жанрового синтеза/ Ли Фанюань (стр.153-158) Кл.слова: жанровий синтез,монотематизм,програмність
Наконечна О. В. Проблеми та перспективи танцювальних шоу-програм в Україні/ О. В. Наконечна (стр.159-163) Кл.слова: індустрія розваг,хореограф,постмодерн
Ніколаєва Г. О. Культурна антропологія та методика усної історії у контексті сучасного театрознавства (на прикладі артикуляції одеського міського міфу в творчій діяльності Одеського театру музичної комедії ім. М. Водяного)/ Г. О. Ніколаєва (стр.164-167) Кл.слова: культура антропології,театрознавство,вистава
Пахомова Є. Г. Синестезія як концептуальна складова композиторського мислення Лесі Дичко/ Є. Г. Пахомова (стр.168-172) Кл.слова: синестезія,метафора,гіпертекст
Походзей П. І. Синтез диригентського-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі оперної студії НМАУ ім. П. І. Чайковського)/ П. І. Походзей (стр.173-178) Кл.слова: диригент,творча взаємодія,оперний театр
Физер Е. С. К проблеме названия музыкального произведения/ Е. С. Физер (стр.178-183) Кл.слова: заголовковий комплекс,художній текст,паратекст
Цзянь Маньни. Истоки "Бергамасской сюиты" К. Дебюсси: к истории создания и общая характеристика/ Маньни Цзянь (стр.184-189) Кл.слова: бергамаска,танець,сюїта
Черниенко О. А. Генетические жанровые истоки прелюдии и прелюдирования/ О. А. Черниенко (стр.190-193) Кл.слова: прелюдія,жанрові витоки,богослужіння
Чжан Тяньтянь. Каприччио как понятие и явление/ Тяньтянь Чжан (стр.194-199) Кл.слова: фантазія,капричіо,примха
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Денисюк, Жанна Захарівна
Назва : Інтернет-меми як засіб постфольклорної комунікації
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2017. - № 2. - С. 29-35 (Шифр В925416057/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-середовище--постфольклор--мем
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кальченко Т.
Назва : Концептуалізація української історії в полімодальному дискурсі нових медіа
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 1. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(1)0149 (Шифр С325934233/2017/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259X.2017(1)0149
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прецедентний феномен--мем--дискурс--полімодальність--нові медіа
Анотація: У пропонованій статті проаналізовано особливості актуалізації прецедентних одиниць у полімодальному інтернет-дискурсі на прикладі публікації інтернет-журналу «Платформа», присвяченої 25-річчю незалежності України. Увагу зосереджено на вербальній репрезентації прецедентних одиниць. Дослідження актуальне з огляду на продуктивність їх використання у дискурсі нових медіа та на соціокультурну значущість прецедентних феноменів, сферою-джерелом яких є національна історія. Розкрито аксіологічну, національно-ідентифікаційну та організаційну функції досліджуваного явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Феноменологічний аналіз у культурології/ П. Е. Герчанівська (стр.3-11) Кл.слова: герменевтична феноменологія,дескриптивна феноменологія,феноменологічний аналіз
Кислюк К. В. Сучасна українська ідентичність у соціокультурному вимірі/ К. В. Кислюк (стр.12-17) Кл.слова: ідентичність,політичний клас,українська культура
Денисюк Ж. 3. Постфольклорні тексти як прецендентні феномени в осмисленні актуальної реальності/ Ж. 3. Денисюк (стр.18-23) Кл.слова: тексти постфольклору,інтертекстуальність,інтернетсередовище
Дихнич Л. П. До історії модних показів в Європі на рубежі XIX - XXстоліть/ Л. П. Дихнич (стр.24-28) Кл.слова: європейська мода,модний показ,подіум
Донченко Н. П. Традиційні народні та сучасні ігрові форми: класифікаційний орієнтир та характерні дійові ознаки/ Н. П. Донченко (стр.29-34) Кл.слова: ігрова діяльність,дозвілля,гра
Любченко О. М. Трансформація дозвівллєвих практик у країнах Центрально-Східної Європи/ О. М. Любченко (стр.35-41) Кл.слова: транзитивні процеси,дозвілля,цінності
Мохнюк Р. С. Культуротворчий потенціал інноваційних технологій сучасних андрагонівських послуг/ Р. С. Мохнюк (стр.42-49) Кл.слова: андрагоніка,інноваційні технології,портфоліо
Савченко A. А. Інформаційний вплив на соціокультурний простір/ A. А. Савченко (стр.50-55) Кл.слова: світогляд,соціокультурний простір,свідомість
Тормахова А. М. Комікс та мем візуальні практики/ А. М. Тормахова (стр.56-60) Кл.слова: комунікація,комікс,візуальні практики
Чумаченко О. П. Роль Ukrainian Videogame Age Rating System у формуванні концепту "Infortataiment" в Україні: культурологічний аспект/ О. П. Чумаченко (стр.61-65) Кл.слова: культуротворчий потенціал,інформаційний простір,творча діяльність
Гусакова Н. М. Розвиток у студентів образної режисерської лексики та втілення набутих знань у практичних експериментальних роботах/ Н. М. Гусакова, В. П. Пацунов (стр.66-70) Кл.слова: образність,метафорика,режисерська освіта
Цімох Н. І. Диференціація жанрів телевізійних програм/ Н. І. Цімох (стр.71-75) Кл.слова: телебачення,телевізійний жанр,телевізійні програми
Бричка А. В. Літературно-перекладацька діяльність Паїсії Величковського/ А. В. Бричка (стр.76-81) Кл.слова: аскетизм,духовна культура,старецтво
Пожарська О. Ю. Цирк як предмет гуманітарного наукового аналізу/ О. Ю. Пожарська (стр.82-86) Кл.слова: цирк,видовище,масова культура
Фарина О. В. Рефлексії духовно-мистецької культури в греко-католицькій пресі Східної Галичини (1921-1946)/ О. В. Фарина (стр.87-92) Кл.слова: греко-католицькі часописи,українська культура,діяльність церкви
Фадєєва К. В. Мова теорії множин у сучасних музикознавчих та культурологічних дослідженнях/ К. В. Фадєєва (стр.93-98) Кл.слова: комбінаторний аналіз,гармонічна мова,кодування
Козлін В. Й. Методичні рекомендації для створення та аранжування музичного матеріалу у нотаторі Sibelius 7.5/ В. Й. Козлін, В. І. Грищенко (стр.99-105) Кл.слова: комп’ютерний секвенсор,нотний текст,аранжування
Бондарчук В. О. Творча особистість Дмитра Гнатюка в мистецьких реаліях України кінця 60-х років XX століття/ В. О. Бондарчук (стр.106-109) Кл.слова: художня апробація,драматургія твору,академічне виконавство
Зосім О. Л. "Stabat mater" в українській музичній культурі: від традиції до постмодерних пошуків/ О. Л. Зосім, А. А. Білодід (стр.110-121) Кл.слова: літургічна традиція,планкт,постмодернізм
Іванніков Т. П. "Фантазія для джентльмена" Х. Родріго: втілення барокових традицій іспанської гітарної музики/ Т. П. Іванніков (стр.122-132) Кл.слова: барокові традиції,гітарна музика,Хоакін Родріго
Казначеєва Т. О. Феномен українського національного танцю в опері М. Лисенка "Енеїда"/ Т. О. Казначеєва (стр.133-139) Кл.слова: національний танець,рондальна форма,веснянка
Кравченко А. І. Семіотичне значення полігону мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця XX - початку XXI столітть/ А. І. Кравченко (стр.140-146) Кл.слова: інтерсеміотична синергія,полілог мистецтв,кросжанр
Совгира Т. І. Технологія організації міжнародного телевізійного конкурсу естрадної пісні "Євробачення"/ Т. І. Совгира (стр.147-152) Кл.слова: режисер,шоу,телевізійна програма
Супрун О. В. Музика в сучасній соціокультурній ситуації: особливості та напрями дослідження/ О. В. Супрун (стр.153-159) Кл.слова: класична музика,перехідні епохи,інтонаційна практика
Кавун В. М. Історико-теоретичні аспекти становлення вокального мистецтва/ В. М. Кавун (стр.160-164) Кл.слова: вокальна школа,розвиток голосу,кантиленний спів
Вежневець І. Л. Символізм віршів П. Елюара у камерно-вокальних творах Франсиса Пуленка/ І. Л. Вежневець (стр.165-170) Кл.слова: символізм,архетипи,психологізм
Гомон Т. В. Творчий портрет Бориса Лятошинського 1910-х років: історіографічний екскурс/ Т. В. Гомон (стр.171-180) Кл.слова: біографічна реконструкція,родинні зв’язки
Перцов М. О. Жанрово-образні трансформації флейтового концерту в творчості українських композиторів XXI ст./ М. О. Перцов (стр.181-186) Кл.слова: флейтовий концерт,українські композитори,тембр
Польовий О. Г. Музика як ідеальний стимул розважальної програми і предмет менеджменту/ О. Г. Польовий (стр.187-192) Кл.слова: музично-розважальний захід,ідея заходу
Походзей П. І. Синтез диригентсько-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі Оперної студії НМАУ імені П. І. Чайковського)/ П. І. Походзей (стр.193-199) Кл.слова: диригент,оперний театр,творча взаємодія
Богданов М. М. Музичне піратство в мережі інтернет як явище XXI століття/ М. М. Богданов (стр.200-205) Кл.слова: сучасна музична індустрія,авторське право,інтернет
Лу До. Полісемія понять: інтермецо, інтермедія, інтерлюдія/ До Лу (стр.206-211) Кл.слова: етимологія,жанр,поняття
Морщакова Н. О. Тембрально-виразові можливості фаготу й теоретико-композиційні пошуки М. Г. Денисенко/ Н. О. Морщакова (стр.212-218) Кл.слова: тембр,сонористичність,метафоричність
Терентьєв Д. Д. Об’єднуючі риси акордики в поп і рок-музиці 1980-х років/ Д. Д. Терентьєв (стр.218-222) Кл.слова: гармонічні прийоми,зміни акордів,рок-музика
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Оленіна, Олена Юріївна, Пічугіна, Юлія Олександрівна
Назва : Інтернет-меми українського походження в культуротворчій практиці сучасного суспільства
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2018. - № 3. - С. 77-81. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2018/3). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мем--меметика--інтернет-мем--українська мемна культура--кіберкультура--інтернет-фольклор
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)