Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метафора<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Stoyatska, G.
    Ambivalence of metaphorical thinking in the context of search for senses = Амбівалентність метафоричного мислення у контексті пошуку смислів / G. Stoyatska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P20-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- метафоричне мислення -- амбівалентність -- пошук смислу -- голос розуму -- капітал
Анотація: У даній статті піднімається питання амбівалентного характеру метафори як певного способу вираження смислу. Автор на прикладах функціонування соціальних метафор у роботах Т. Гоббса, Дж. Локка, К. Маркса показує, що вони можуть бути концептуально переосмислені з огляду на контекст вживання. В залежності від такого контексту виникає внутрішнє протиріччя, амбівалентність метафоричного потенціалу і сенс досліджуваного явища може поставати неоднозначним. Використовуючи методи аналізу та порівняння, автор прагнула досягти наступної мети: здійснити ре-аналіз метафори як засобу пошуку та відображення смислу; продемонструвати її амбівалентний характер у тих випадках, коли вона використовується для соціального або епістемологічного дослідження; розкрити дуальні конотації метафоричної аргументації в окремих філософських творах. Узагальнені результати, отримані у статті, можна завести до наступних положень: 1) Метафоричне значення понять в соціальній, історичній, епістемологічній практиці почасти замінює пряме, директивне значення і формує подальшу культуру людства у напрямку від девіації до норми. 2) Поняття "Leviathan" (Т. Гоббс), "voice of reason" (Дж. Локк), "capital" (К. Маркс) у метафоричній інтерпретації породжують амбівалентні історичні наративи щодо критеріїв справедливості, істини, соціального закону і в такому вигляді формують подальшу культуру людства. 3) Внутрішній потенціал досліджень, пов'язаних з різноманітністю метафоричних вживань, є особливо значним для сфери історико-філософських та соціально-політичних пошуків
Дод.точки доступу:
Стояцька Ганна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
80я43
S90


    Kukharenka, N. S.
    English and bielorussian metaphors in economic discourse / N. S. Kukharenka // : збірник наукових праць / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. ГрінченкаStudia Philologica = Філологічні студії, Вип. 3. - С. 52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 80я43

Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- економічний дискурс -- концептуальна метафора
Дод.точки доступу:
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Васьків, Микола Степановаич \ред.\
Гладуш, Надія Федорівна \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Кузьменко, Володимир Іванович \ред.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Paliichuk, Elina.
    Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response [Електронний ресурс] / E. Paliichuk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P170-185, DOI 10.28925/2518-7635.2023.815. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
торгівля людьми -- емпіричні дослідження -- метафора -- оповідання -- схеми зображень -- чуттєва мова -- педагогічні проблеми -- соціальні науки -- обізнаність -- занурювальне навчання
Анотація: Ця стаття має на меті дослідити проблеми поінформованості української молоді про торгівлю людьми в умовах війни. Місія цієї соціально-педагогічної лінгвістичної ініціативи була переосмислена в рамках стипендії CEFRES з огляду на загальні та специфічні передумови вразливості до торгівлі людьми серед української молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
811.111’255.2(075.8)
M 90


   
    Move Ahead Through Movies : навчальний посібник для студентів ВНЗ. Pt. 2. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 119 с. - 53.42 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Переклад--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- метонімія

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

5.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2014/3
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2014р. Вип. 3
Зміст:
Глущенко, Володимир Андрійович. Глущенко В. А. Структура лінгвістичного методу: гомогенні й гетерогенні концепції / В. А. Глущенко. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Біскуб, Ірина Павлівна. Лінгвістична категоризація: від Аристотеля до IMAL (Isolating-Monocategorial-Associational Language) / І. П. Біскуб. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Andreichuk, N. I. Cultural semiotics: towards the notion of cultural semiosis / N. I. Andreichuk. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Олександр Сергійович. Концепт-міфологема гном у дзеркалі мови / O. C. Колесник. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, Антоніна Афанасіївна. Інформативний аспект сімейного дискурсу / А. А. Семенюк, О. О. Хникіна. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Sokolova, V. I. Discourse category of "involvement" in academic discourse in the context of its representation by grammatical category of modality / V. I. Sokolova. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовская, Светлана Владимировна. Языковая личность политического лидера: на материале дискурса Дэвида Кэмерона / С. В. Соколовская. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Ведута, Вікторія Вікторівна. Мовна репрезентація моральних емоцій у ситуації "порушення норм етики" в сучасному англомовному дискурсі: семантико-когнітивний аспект / В. В. Ведута. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Олександра Юріївна. Визначення поняття та класифікація діалогічного дискурсу у лінгвістиці / О. Ю. Бондар. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Kukharenka, N. S. English and bielorussian metaphors in economic discourse / N. S. Kukharenka. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Торговець, Юлія Іванівна. Метафора як засіб емоційної аргументації у текстах сучасного американського соціально-політичного есе / Ю. І. Торговець. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Надія Петрівна. Комунікативна функція тексту в теорії мовленнєвого впливу / Н. П. Поліщук. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Галуцьких, І. А. Специфіка текстового кодування хворого тіла в поетиці англійського постмодернізму (концептуальний аналіз) / І. А. Галуцьких. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Олімська, Анастасія Костянтинівна. Типи синтаксичних відношень і засоби їх реалізації у синтаксичному просторі англомовної поетичної драми / А. К. Олімська. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліпатов, Володимир Миколайович. Еліптичні речення в англійській та українській мовах / В. М. Ліпатов ; В. М. Шпатов, Н. Ф. Гладуш. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Вольницька, Дар'я Олегівна. Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові / Д. О. Вольницька. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Юркова, Крістіна Олександрівна. Комунікативно-прагматичні властивості риторичних питань в англомовному віршованому мовленні / К. О. Юркова. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветров, Артем Игоревич. Особенности речевого акта угрозы в ранненовоанглийском языке и его реализация в художественном дискурсе (на материале трагедий В. Шекспира) / А. И. Ветров. - С.92-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Зізінська, Анна Петрівна. Реквестивні мовленнєві акти у середньоанглійській мові / А. П. Зізінська. - С.95-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Гродський, Ігор Ярославович. Мовні засоби вираження прохання в англійських лицарських романах XII-XV ст. / І. Я. Гродський. - С.100. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваницька, Марія Лонгинівна. Роль літературного редактора в контексті українсько-німецького перекладу / М. Л. Іваницька. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Kozachuk, A. M. Text style transforming in the process of translation / A. M. Kozachuk. - С.108-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Цапро, Галина Юріївна. Мінімальні реакції-відповіді в англомовному телевізійному інтерв'ю: тендерний аспект / Г. Ю. Цапро. - С.114-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Князян, Анна Тариелиевна. Тендерные стереотипы мужской и женской глупости в английских бытовых анекдотах / А. Т. Князян. - С.119-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Сегал, Алла Леонідівна. Візуальні компоненти в рекламно-інформаційному колажі як креолізованому утворенні / А. Л. Сегал. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Іван Анатолійович. Лінгвостилістичні засоби вираження наративної маски у романі Дж. Барнса "Історія світу в 10 1/2 розділах" / І. А. Ткаченко. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Юзькова, Ірина Валеріївна. Oxford text archive: досвід обробки корпусних даних / І. В. Юзькова. - С.133-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчук, Оксана Василівна. Ефект Мідаса, або До естетичної проблематики української лірики високого модернізму / О. В. Гальчук. - С.137-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишницька, Юлія Василівна. Індивідуально-авторські варіанти міфосценарію ініціації в текстових просторах Володимира Дрозда / Ю. В. Вишницька. - С.144-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2017/7
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 7 . - 59.65, грн.
Зміст:
Андрейчук, Н. І. Культурний семіозис: до поняття візуальної книги / Н. І. Андрейчук. - С.3-10
Потапенко, С. И. Когнитивная риторика потребностей: как королева Елизавета ІІ говорит о примирении / С. И. Потапенко. - С.11-17
Домніч, О. В. Соціально-історичні передумови формування англійської мови в Сінгапурі / О. В. Домніч. - С.18-25
Бешлей О.В. Концептуальна метафора у фразеологічних одиницях і пареміях, що репрезентують концепт YOUTH / МОЛОДІСТЬ. - С.26-29
Приходько, А. М. Номінативні властивості субстантивованого партиципа німецької мови / А. М. Приходько. - С.30-35
Mykhaylenko, Valeriy Vasilyevich. Functional Overview of Second Person Singular Pronoun in “Beowulf” / V. V. Mykhaylenko. - С.36-43
Очковська, А. П. Структурна реорганізація інфінітива у складі рейзингової конструкції протягом давньоанглійського і середньоанглійського періодів / А. П. Очковська. - С.44-50
Prihodko, H. Actualization of Evaluation in Cognitive-Сommunicative Field / H. Prihodko. - С.50-55
Карамишева, І. Д. Синтаксичний концепт і структурна схема речення: підходи до встановлення співвідношення / І. Д. Карамишева. - С.56-65
Калитюк, Лілія Петрівна. Складнопідрядні порівняльні речення як об’єкт теоретичного синтаксису / Л. П. Калитюк. - С.66-68
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Медіальні та альтернативні станові конструкції готської мови: типологія творення та вживання / О. В. Шапочкіна. - С.69-72
Оксанич, М. П. Функціонування багатозначних сполучників у середньоверхньонімецькій мові / М. П. Оксанич. - С.73-79
Літкович, Ю. В. Плеонастичні словосполучення в сучасних англомовних медіа-текстах / Ю. В. Літкович. - С.80-87
Кукса, І. М. Теорія гри в жанрі англомовних теледебатів / І. М. Кукса. - С.88-96
Денисюк, Ю. І. Лінгвокультурне кодування президентських меморандумів Барака Обами 2009 - 2015 рр. / Ю. І. Денисюк. - С.97-104
Gryshchenko, Olena. Linguistic Personality: Multiplicity and Fake / O. Gryshchenko. - С.105-110
Tsapro, Galyna. Conversations among Friends: Reflecting Gender Social Norms / G. Tsapro, T. Kychan. - С.111-115
Чайківська, Г. С. "Моралізаторська" казка як особливий піджанр французької авторської казки / Г. С. Чайківська. - С.116-121
Макаревич, О. О. Реактивні висловлення американських підлітків у аспекті принципів Кооперації та Ввічливості (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. О. Макаревич. - С.122-126
Ребенко, М. Ю. Художній переклад як площина взаємозв’язку об’єктивних і суб’єктивних перетворень / М. Ю. Ребенко. - С.127-132
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Жигун, Сніжана.
    «Ноїв ковчег» Галини Гордасевич: як метафора маркує травму [Текст] / С. Жигун // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 57-63DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
травма -- метафора -- Ноїв ковчег -- наратив -- мовчання
Анотація: Предметом цього дослідження є метафора, яка сигналізує про неподолану травму. Процес метафоризації є частиною формування наративу про травму, у якому метафора працює як захисний механізм, що дає змогу не говорити про травматичний досвід прямо, але все ж говорити про нього. Мета цієї розвідки — продемонструвати, як у художньому тексті про травматичний дос-від метафора може видаватися способом надання подіям сенсу, але натомість увиразнює неможливість висловити особисте переживання. Методологічною основою дослідження є студії травми, зокрема таких авторів: К. Карут, М. Вілкінсон, Б. Ван дер Колк, К. Бревін, В. Ві-льямс. Продуктивними для аналізу проблеми були також літературознавчі дослідження Дж. Анкер та Т. Гребенюк. Актуальність нашої розвідки полягає у потребі вивчити особливості наративу травми, зо-крема на матеріалі літератури про Другу світову війну. У результаті аналізу повісті Г. Гор-дасевич «Ноїв ковчег» зроблено висновок про те, що метафора у травматичному тексті може бути тією категорією, яка визначає наративні особливості та генерує зміст навіть тоді, коли сама розповідь вже закінчилася. Метафора «Ноїв ковчег» уподібнює життя родини отця Іларія в часи окупації до старозавітної історії. Війна зображається як стихійне лихо (потоп) і кара за гріхи. Дім священника, де збираються представники різних національних і соціальних груп, уподібнюється до ковчега, а незалежність України має стати веселкою після потопу. Водночас у тексті ця метафора виявляє неповноту — нараторка зупиняє розповідь до завершення потопу, відмовившись говорити про те, що спасіння не сталося. Ця неповнота метафори маркує травму неможливість говорити про втрату родини, соціальної групи, національного середовища. Тобто розповідь про війну і окупацію вдалося втілити у цілісний наратив, але розповідь про прихід радянської влади і його наслідки опи-нилася поза текстом. Застигла метафора дає змогу почати розповідь, але невідповідність між знаним претекстом і реальністю не дає її продовжити і вербалізувати травму. Водно-час саме метафора маркує існування травми, замовчуваного досвіду, який авторка не в змо-зі втілити у розповідь. Мотив мовчання як наслідку травми акцентується тематизацією його в тексті.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Моклиця, М.
    Ігрові методики аналізу тексту ("Пастелі" П. Тичини) [Текст] / М. Моклиця // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 20. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
гра -- психологія творчості -- жанр -- авторський стиль -- символ -- алегорія -- метафора

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Палійчук, Е. О.
    Іконічні конструкти соціальних ситуацій (на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівля людьми [Текст] / Е. О. Палійчук // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 6. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
іконічний конструкт -- метафора -- концептуальна модель -- конструювання соціальних ситуацій
Анотація: У статті розглянуто іконічні й метафоричні властивості ментального конструкту «торгівля людьми», що зумовлюють когнітивно-прагматичний потенціал концептуальних моделей у формуванні суспільних уявлень, думок, стереотипів щодо соціально значущих ситуацій у сучасних дискурсах. Зокрема, на матеріалі англомовного медійного дискурсу з питань торгівлі людьми запропоновано іконічний підхід до аналізу лінгвоконцептуальних особливостей репрезентації ситуації та встановлено трихотомію відповідного ментального конструкту.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)