Пошуковий запит: (<.>K=модель навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Богосвятська А.І. Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2013,N № 12.-С.33-37
|
>2.
| Іноземні мови - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз/Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - 2002
|
>4.
| Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови /Л. В. Курило // Іноземні мови. -Київ, 2015,N № 4.-С.27-33
|
>5.
| Патрикеєва О. Концептуальні засади розвитку Stem-освіти в Україні/О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N № 9.-С.51-57
|
>6.
| Баханов К. О. Теоретико-методичні засади трансформації сучасної шкільної історичної освіти/К. О. Баханов ; наук. консультант М. Б. Євтух. - 2007
|
>7.
| Безвін Ю. Г. Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту/Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 4.-С.24-37
|
|