Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (37)Наукові періодичні видання Університету (170)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=можливості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 715
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Яремчук, Н.
    Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- Нова українська школа -- вибірковий освітній компонент -- професійна підготовка вчителя
Анотація: У статті проаналізовано формотворчі аспекти індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента спеціальності 013 «Початкова освіта» відповідно до умов дистанційного навчання. Визначено причини актуальності дослідження; чинники впливу ІОТ на професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкової школи; переваги ІОТ в умовах навчання за дистанційною технологією на професійну підготовку педагога. Інтерпретовано вихідні поняття «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальний освітній маршрут», з позиції сучасних наукових досліджень. Представлено хронологію впровадження ІОТ в освітній процес закладу вищої освіти в Україні відповідно до змін у професійній підготовці вчителя початкової школи. Обґрунтовано особливості формування ІОТ у контексті професійної підготовки вчителя початкової школи за умов дистанційного навчання: змістовий чинник, який розглядається у відповідності до Концепції «Нової української школи», «Професійного стандарту вчителя початкових класів», що представлено у програмних компетентностях та програмних результатах навчання відповідних освітньо-професійних програм; сформовано позицію системного представлення блоку вибіркового освітнього компоненту та проаналізовано можливості впровадження персоналізованих освітніх програм на засадах праксеологічного підходу (інтеграція формальної, неформальної та інформальної освіти). Обґрунтовано процесуально-методичний чинник, обумовлений інноваційними формами, методами та засобами навчання у контексті інформаційного освітнього інтернет-простору; визначено ресурс можливостей освітніх платформ, блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube тощо. Чинник персоналізованого освітнього середовища базується на методології середовищного підходу і визначає його проектування з позиції управління педагогічними системами та психолого-педагогічними особливостями ідентифікації студента як учасника освітнього процесу. Координуючо-моніторинговий чинник навчальної діяльності спрямований на встановлення педагогічної взаємодії в системі викладач-тьютор та студент, формування в нього професійної рефлексії щодо власних освітніх результатів. Особистісний чинник спрямований на діагностику готовності до навчання за дистанційною технологією, готовність до вибору навчального контенту в межах власної освітньої потреби, організацію самостійної роботи, володіння медіаграмотністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Яременко, Н.
    Педагогічні можливості шкільного свята / Н. Яременко // Сучасна школа України. - 2022. - № 5. - С. 68-69


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Яременко, Н.
    Види КТС за характером провідної діяльності та їх педагогічні можливості / Н. Яременко // Сучасна школа України. - 2022. - № 5. - С. 13-17


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Яненко, Я.
    Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки [Електронний ресурс] / Я. Яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 182-194, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інновації -- змішане навчання -- мультимедійний творчий проект
Анотація: Статтю присвячено визначенню особливостей мультимедійних творчих проєктів як інноваційної освітньої технології. У результаті проведеного дослідження визначено основні складові сучасних мультимедійних творчих проєктів, зокрема, графічні макети; матеріали для соціальних мереж; проекти сайтів; текстові матеріали, призначені для розповсюдження у сучасних медіа тощо. З’ясовано можливості впровадження мультимедійних творчих проєктів у процес змішаного навчання студентів університетів, зокрема як додаткових інструментів модульного та семестрового контролю, адже мультимедійні творчі проекти є одним із ефективних способів вирішення проблеми раціонального використання часу, відведеного на дисциплінах для самостійної роботи студентів, і його ефективного поєднання з лекціями і практичними заняттями. У статті відзначено, що публічний захист мультимедійних творчих проєктів є сучасним та ефективним способом перевірки знань і умінь студентів, чому сприяє те, що у відкритих захистах студентами мультимедійних творчих проєктів беруть участь фахівці місцевого медіа-ринку і керівники медіа-відділів Сумського державного університету, відповідно, це дозволяє студентам ефективно презентувати себе потенційним роботодавцям. Наголошено на особливостях використання мультимедійних технологій в творчих проектах та взаємозв’язку студентських творчих проєктів з аудиторними заняттями. Мультимедійні творчі проекти доповнюють лекції та практичні заняття з метою формування професійних компетенцій майбутніх фахівців і дозволяють студентам зосередитися на конкретних темах або питаннях курсу. У статті уточнено роль мультимедійних творчих проєктів у підготовці майбутніх фахівців, зокрема, це застосування студентами теоретичних знань на практиці, це отримання ними нових практичних навичок в обраній галузі, це вплив на формування професійних студентських портфоліо, які можна використовувати при пошуку майбутньої роботи. При створенні творчих проєктів студенти використовують різні мультимедійні технології, що дозволяє майбутнім професіоналам розробляти повідомлення, призначені для поширення в сучасних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Яненко, Я.
    Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 193-207, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- електронний тест -- комп’ютерний тест -- студенти -- університет
Анотація: Статтю присвячено висвітленню особливостей сучасних електронних тестів у дискурсі гейміфікації, яка дає змогу викладачам зацікавлювати і мотивувати студентів, використовуючи ефективні підходи до організації навчального процесу. В результаті проведеного дослідження уточнено, що електронні тести мають низку переваг над паперовими, зокрема, це наявність більшої кількості варіантів тесту, що пропонуються студентам; автоматичні перевірка і підрахунок балів; зручність проходження тесту для студентів; необмежені можливості внесення викладачем виправлень, змін і доповнень до електронних тестів тощо. Більше половини респондентів вказали на важливість економії паперу і відповідне збереження лісів у сучасному світі, що свідчить про розвиток екологічної свідомості студентів. Відзначено, що більшості респондентів легше та комфортніше проходити електронний тест, проте більш серйозне ставлення до паперового тесту. З’ясовано переваги використання електронних тестів у системі elearning Сумського державного університету, які полягають у наявності зручних шаблонів для створення основних видів тестів та їх редагування; у автоматичному підраховуванні системою результатів проходження тесту студентами; у автоматичній зміні послідовності варіантів питань і відповідей при кожному новому проходженні тесту; у забезпеченні доступності тестів або інших навчальних матеріалів для студентів та у можливості використання для проходження тестів мобільних пристроїв. Відзначено такі елементи гейміфікації в електронних тестах, як наявність чітких правил проходження тесту, яким студенти повинні слідувати; поява результатів тесту на екрані комп’ютера або смартфона; наявність елементів змагання між студентами, що проходять тест. Відзначено вплив сучасних технічних засобів на гейміфікацію процесу навчання, зокрема, при з’ясуванні того, коли проходження електронного тесту буде більш схожим на гру, майже третина респондентів зазначила, що це відбувається при проходженні тесту на смартфоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
02
Я 49


    Якушко, Т.
    Технології Веб 2.0 для бібліотек і користувачів : нові можливості розвитку бібліотечного середовища [Текст] : посібник для тренерів за програмою підвищення кваліфікації / Т. Якушко, Т. Ярошенко ; Українська бібліотечна асоціація, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти, Головний тренінговий центр для бібліотекарів. - Київ : Самміт-Книга, 2012. - 87 с. эл. опт. диск (CD-DV). - ISBN 978-966-7889-87-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- вікі технології -- соціальні мережі -- блоги
Дод.точки доступу:
Ярошенко, Т.
Українська бібліотечна асоціація
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти
Головний тренінговий центр для бібліотекарів


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:004]:371.32
Ю 83


    Юрчук, Ю.
    Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Юрій Юрчук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 24–25. - Бібліогр.: 1 назва. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- методика викладання -- уроки -- текстовий редактор -- інформатична компетентність -- редагування текстів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з інформатики на тему: "Створення вітальної листівки до свята "День захисника України" в редакторі Microsoft Office Word" для учнів початкової школи. Методична розробка уроку покликана нагадати учням можливості використання текстового процесора як програми, призначеної для опрацювання текстових повідомлень за допомогою комп'ютера. Оскільки дана інформація є базовою і знадобиться при вивченні всього прикладного пакету програм Microsoft Office в майбутньому, необхідно звернути увагу на те, щоб учні якісно і осмислено засвоїли матеріал під час вивчення теми "Текстовий редактор", а саме робота із малюнками та фігурним текстом у середовищі текстового редактора. форматування об'єктів, виконання дій над об'єктами.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Юрій, Р. Ф.
    Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Р. Ф. Юрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 250-260. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
теорія ймовірностей -- сучасні інформаційні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні засоби навчання -- комп’ютерні навчальні програми
Анотація: В статті досліджуються особливості викладання теорії ймовірностей на фармацевтичному факультеті медичного університету та питання використання комп’ютерної техніки в процесі вивчення дисциплін математичного циклу студентами фармацевтичних факультетів медичних університетів; з’ясовано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення теорії ймовірностей, показано особливості викладання теорії ймовірностей на фармацевтичному факультеті медичного ВНЗ та відображена важлива роль спеціалізованих комп’ютерних систем при вивченні даної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Щока, О.
    Жіночі образи як репрезентанти різних поглядів на фемінізм у романі Еліф Шафак "Три дочки Єви" / О. Щока // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 4. - С. 34-43, DOI 10.28925/2311-259x.2018.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
фемінізм -- гендер -- релігія -- жіночі образи -- точка зору -- аксіологічна ідентичність
Анотація: У статті проаналізовано жіночі образи в романі турецької письменниці Еліф Шафак як репрезентанти різних поглядів на фемінізм. Авторка порушує питання емансипації жінки в аспекті мусульманської культури. Тому актуальність дослідження її прози полягає в можливості розширити гендерні студії, зокрема шляхом аналізу жіночих образів у романі «Три дочки Єви», який поки що не став об’єктом розгляду літературознавців. Туреччину висвітлено як країну контрастів: з одного боку, це сучасна держава, в якій окремо існують світське й релігійне життя; з іншого — у ній залишаються стереотипні уявлення про другорядність жінки в родині та суспільстві. Роман «Три дочки Єви» є своєрідною галереєю жіночих образів, які втілюють різні форми сприйняття фемінізу. Мета цієї розвідки — дослідити їх крізь призму аксіологічної ідентичності. Твір побудовано на двох сюжетних лініях, які чергуються між собою. Перша — це реальний час дії — 2016 рік. Тут відбувається світський раут, на який головна героїня Назпері Налбантоглу (Пері) приїхала разом із дочкою та чоловіком. Друга сюжетна лінія — це спогади Пері про своє життя від дитинства й до навчання в Оксфорді, коли вона шукала себе, намагаючись з’ясувати свої релігійні переконання тощо. Головна героїня репрезентує усвідомлену, але пасивну позицію щодо відстоювання жіночих прав. Сельма є прикладом відсутності переконань як таких. Мона гучно заявляє про свої феміністичні погляди, проте є скоріше теоретиком боротьби за права жінок. Ширін — практик фемінізму, оскільки втілює ці переконання в життя. У фіналі роману свободу від гендерних стереотипів знаходить Ширін. Погляди героїнь твору свідчать, що боротьба за права жінок має відбуватися передусім у повсякденному житті, тоді феміністичні переконання матимуть результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)