Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (37)Наукові періодичні видання Університету (170)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=можливості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 715
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бондарева, Олена.
    “Закрите небо” Неди Нежданої: війна, пам'ять, травматичний жіночий досвід, усвідомлена деколоніальність [Текст] / О. Бондарева // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 14-25DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.2. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
драма -- війна -- окупація -- травма -- пам’ять -- жіночий дискурс -- тіло -- метафора -- деколоніальність
Анотація: У статті п’єсу Неди Нежданої «Закрите небо» розглянуто у теоретичних координатах пост колоніальних студій, студій пам’яті, студій травми, західноєвропейської теорії опра-цювання свідчень у зонах конфліктів/втручань, феміністичної критики. Досліджено, як ця п’єса вписується у ширший контекст сучасної української драматургії про повномасштаб-ну військову агресію Росії проти України. Виокремлено механізми трансформації власного травматичного досвіду, свідчень та індивідуальних усних нарацій очевидців: спершу у про-стір комунікативно-дискурсивних практик, а згодом у повноцінний художній матеріал. На-голошено, що для українців принципово важливо створювати власні художні наративи ни-нішньої війни, протоколювати й осмислювати її злочини, вписувати їх у глобальну історію боротьби колонізаторів з українською ідентичністю, організовувати довкола цього роботу з транспоколіннєвою травматичною пам’яттю. Ми не маємо допустити, аби у сприйнят-ті війни за межами України домінували наративи агресора. Театрально-перформативний потенціал твору дає змогу авторці п’єси презентувати проникливі публічні історії сильних і самодостатніх українських жінок різного віку, які постраждали від окупантів і свідчать про їхні злочини проти людяності. «Закрите небо» в інтерпретації Неди Нежданої перетво-рюється не на простір безпеки і порятунку, а на складний фізичний і ментальний лабіринт, який може відкритися неочікуваними випробуваннями і загрозами, але проходження через який лікує героїнь від безпам’ятства. Створення п’єси, ставши своєрідною аутопсихотера-пією для авторки, провокує можливості для колективної психотерапії у театрі, адже наша спільна робота з травмами війни відкриває для українців усвідомлені деколоніальні перспек-тиви і торує шлях до власної стійкої та незаґратованої деколоніальної ідентичності.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Сабат, Юлія.
    Якщо повірити у внутрішні можливості людини [Текст] : Урок за оповіданням Джеймса Олріджа "Останній дюйм" / Ю. Сабат // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 11. - С. 3-5

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- Олдрідж Джеймс, Останній дюйм -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Супрун, Галина.
    Щодо проблеми визначення поняття прав та обов’язків медіаторів і їхніх об’єднань / Г. Супрун // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
права -- обов’язки -- медіатори -- об’єднання медіаторів -- можливості -- правила поведінки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Татомир, Ірина.
    Штучний інтелект в освіті - нові можливості чи загроза працевлаштуванню викладачів / І. Татомир // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 8. - С. 72-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- персоналізовані навчальні компаньйони -- інтелектуальні системи навчання -- платформи інтелектуального контенту

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Москалюк, Микола Миколайович.
    Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 85-96, DOI 10.28925/2414-0325.2023.157 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- штучний інтелект -- пізнання -- педагог -- відповідальність
Анотація: В статті розглянуто сьогодення крізь призму впровадження штучного інтелекту, що стало причиною формування залежності людини від інформаційних технологій. У цьому контексті освіта не є винятком, вона використовуючи можливості технологічного прогресу змінює процеси пізнання. Такі зміни стають однією з першопричин зміни буття людини, комунікації, способу отримання освітніх послуг тощо, все це в умовах розвитку штучного інтелекту і тих умов, що він створює набуває нових форм. Відповідно до цього була сформована мета статті: розглянути особливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі, позитивні і негативні сторони.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Москалюк, Наталія Володимирівна
Лень, Андрій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Чикаркова, Марія.
    Штучний інтелект і цифрове мистецтво: сучасний стан і перспективи розвитку / М. Чикаркова // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 3. - P9-13, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294658. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- цифрове мистецтво -- нейронні мережі -- творчість
Анотація: У статті аналізується використання штучного інтелекту в різних видах цифрового мистецтва на сучасному рівні їх розвитку та окреслюються можливості зовнішніх шляхів такої взаємодії. Автор розглядає конкретні художні приклади, які бачать, що використання штучного інтелекту в мистецтві розробляє складні мистецтвознавчі та філософські питання: що таке мистецтво? як комп’ютерні технології змінюють естетику? де межа між технологією та творчістю? хто вважається автором твору, створеного нейромережами? чи можна порівняти антропоцентричну і неантропоцентричну форми творчості? тощо. Дослідник демонструє різні підходи до обраної теми, наводячи антагоністичні точки зору вчених. Деякі з них вважають мистецтво за допомогою комп’ютера наступним кроком у розвитку авангардних течій, а інші бачать у цих течіях деградацію і навіть смерть мистецтва. У цифровому живописі ми вже стикаємося з використанням робіт (найвідоміший приклад – андроїд-художник Ай-Да), які вміють малювати різними техніками та з використанням різних інструментів. Перемога картини, згенерованої нейронною мережею, на мистецькому конкурсі викликала питання щодо її авторства та допустимості участі таких робіт у конкурсах для художників. Дискусії на платформі ArtStation свідчать про те, що багато художників не сприймають роботи, створені за допомогою штучного інтелекту, як «справжні» витвори мистецтва. У сучасній музиці можна не просто генерувати мелодії, але створювати імітацію певних стилів або композиторів, що викликає питання про природу справжньої творчості та її межі. Ще одним напрямком використання штучного інтелекту в музиці є створення віртуальних співаків, які стають мегапопулярними. Такий приклад наводить японська віртуальна співачка Хацуне Міку, яка являє собою голограму з інтерфейсом android і штучно згенерованим голосом. У сфері відеоігор штучний інтелект знає, як створювати не тільки рівні, але вже генерувати ігрові цільові світи та повні ігри. Штучний інтелект у фотографії може генерувати зображення неіснуючих людей. Водночас навряд чи штучний інтелект може повністю замінити людину-митця, після чого він навчається на раніше створеному матеріалі. Це дозволяє говорити про те, що він залишив справжню творчість і вміє наперед компілювати, а не генерувати оригінальні художні рішення.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Ш111224/2017/9
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Харчишина, М. О. Проблема превентивності у сучасній шкільній освіті / М. О. Харчишина. - С.2-8
Рібцун, Ю. В. Особливості осіб різних вікових груп із мовленнєвими порушеннями / Ю. В. Рібцун. - С.9-13
Федорова, Л. А. Динаміка шкільної тривожності / Л. А. Федорова, І. В. Овадюк. - С.14-17
Гамага, Т. П. Оцінка педагогічної майстерності вчителя очима учнів / Т. П. Гамага. - С.18-19
Гамага, Т. П. Методика "Жива книга" / Т. П. Гамага. - С.20
Калашник, Н. П. Використання метафоричних асоціативних карт у роботі з молодшими школярами / Н. П. Калашник. - С.21-25
Бондаровська, С. М. Психологія професійного самовизначення : Факультатив для учнів 9-х класів / С. М. Бондаровська. - С.26-31
Каленюк, С. Б. Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного : Тренінг для педагогів, батьків / С. Б. Каленюк. - С.32-36
Чуб, Н. В. Тайм-менеджмент for teacher / Н. В. Чуб. - С.37-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Ш697812/2016/7
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2016р. № 7
В содерж.:
Захарченко, Н. Експертна панельна дискусія: секрети проведення / Н. Захарченко. - С.17-19
Шість способів утримувати увагу дітей у класі. - С.20-21
Галкіна, Л. Там, за порогом школи : Сценарій свята останнього дзвоника / Л. Галкіна. - С.22-25
Галкіна, Л. Як створити справжнього випускника : Випускний вечір / Л. Галкіна. - С.26-33
Глєбова, Т. Бал квітів : Випускний вечір / Т. Глєбова, Т. Уманська. - С.34-41
Євдокимова, О. Зображувальні та виражальні можливості музики : Урок у 7-му класі / О. Євдокимова. - С.1-6 (вкладка)
Кричковська, А. Діалог Європи та Америки : Урок музичного мистецтва. 8-й клас / А. Кричковська. - С.7-8 (вкладка)
Решова, В. Підсумкове оцінювання з музичного мистецтва : 7-й клас (за новою програмою) / В. Решова. - С.9-12 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: Ш697812/2017/6
   Газета

Шкільний світ [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 6
Зміст:
Шпиг, Н. Соціальна реклама в школі: виховні можливості : Методичні рекомендації щодо використання соціальної реклами як засобу профілактики шкідливих звичок учнівської молоді / Н. Шпиг. - С.5-32
Кондратюк, Н. Театрально-декораційний живопис : Урок образотворчого мистецтва у 5-му класі / Н. Кондратюк. - С.1-4 (вкладка)
Пірог, А. Художній образ - душа мистецтва : Типологія художніх образів в образотворчому мистецтві. Урок образотворчого мистецтва в 5-му класі / А. Пірог. - С.5-10 (вкладка)
Горовенко, В. Кінематограф: особливості художньої мови : Урок "мистецтва" в 9-му класі за новою програмою / В. Горовенко. - С.11-13 (вкладка)
Маруняк, В. Цікаве й захопливе мистецтво батику : Проектна діяльність для учнів основної школи / В. Маруняк. - С.14-19 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Ш505267/2017/12
   Журнал

Шкільний бібліотекар [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Підсумки конкурсів. - С.2-4.
Герасимчук, Т. П. Книжкова виставка як засіб інформаційного впливу на читача / Т. П. Герасимчук. - С.5-11.
Дубінкіна, М. І. Культура читання та вміння користуватися бібліотекою: сучасні підходи та можливості / М. І. Дубінкіна. - С.12-15.
Слюнкова, Г. І. «І на тім рушникові...» / Г. І. Слюнкова. - С.16-19.
Маркович, А. М. Квіти навколо нас (виховна година) / А. М. Маркович. - С.20-24.
Гайдай, Л. М. Я лиш струна на арфі України (вечір пам’яті Олександри Бурбело) / Л. М. Гайдай. - С.25-29.
Дудник, Т. В. «Здорові діти - здорова нація» (інтелектуальна гра) / Т. В. Дудник, Р. І. Захарова. - С.30-32.
Пітюренко, Л. А. Моє Придніпров’я (літературно-музичне свято для учнів 8–9-х класів) / Л. А. Пітюренко. - С.33-35.
Рудь, О. В. Вернісаж улюбленої книжки (для учнів 2-х класів) / О. В. Рудь. - С.36-37.
Григор'єва, О. О. Структура книги (для учнів 3-х класів) / О. О. Григор'єва. - С.38-39.
Чорновол, О. Ф. Як вести читацький щоденник? / О. Ф. Чорновол. - С.40-42.
Наближаємо майбутнє: Інтернет-марафон Видавничої групи «Основа» «Інноваційні технології та методики освіти». - С.43-44.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)