Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (37)Наукові періодичні видання Університету (119)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=можливості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 713
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Петренко, Н.
    Інвентаризація бібліотечного фонду Донецької ОУНБ із застосуванням автоматизованої технології [Текст] = Донецька ОУНБ / Н. Петренко // Бібліотечна планета. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 2012. - N 4

Кл.слова (ненормовані):
Донецька ОУНБ ім. Н. К. Крупської -- інвентаризація бібліотечного фонду -- технічні можливості бібліотек

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.11.2012р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Хмелєва-Токарєва, Ольга.
    Можливості залучення старшокласників до деструктивних культів [Текст] : результати дослідження / О. Хмелєва-Токарєва // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 1. - С. 52-57

Кл.слова (ненормовані):
РЕЛІГІЙНІ організації -- ДЕСТРУКТИВНі культи
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Нємцев, С. О.
    Можливості метрологічного аналізу для побудови хронології на прикладі колекції з поселення Каталине 1 [Текст] / С. О. Нємцев // Археологія. - Київ : Академперіодика, 2013. - № 2. - С. 83-99

Кл.слова (ненормовані):
Ольвія -- АМФОРА -- хора

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (09.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Лис, Володимир.
    Нові пісні старих птахів [Текст] : українська радіоп’єса: можливості відродження жанру / В. Лис // Дніпро. - Київ, 2011. - № 1. - С. 96-97

Кл.слова (ненормовані):
радіо, радіоп’єса

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Вайнола, Ренате Хейкієвна.
    Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-інформаційні технології -- соціальна реклама -- ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Смольницька, Ольга.
    Імпресіонізм поезії Раїси Лиші: можливості українського верлібру [Текст] / О. Смольницька // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2013. - № 11. - С. 10-112


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

7.


    Machynska, N.
    Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Електронний ресурс] / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P72-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- ділові ігри -- сертифіковані курси -- стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.
Pankevych, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
7
М 65


    Зименко, Андрій Ігорович.
    Музична гармонія та її потенціальні можливості в організації буття та мислення людства [Текст] / А. І. Зименко // Мистецтвознавчі записки : зібрання наукових праць / Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
повторність -- асиміляція -- рівні -- консонанс -- міра -- ідеал -- прекрасне -- ефективність
Дод.точки доступу:
Шульгіна, В. Д. \ред.\
Романенкова, Ю. В. \ред.\
Редя, В. Я. \ред.\
Бітаєва, В. А. \ред.\
Денисюк, О. Ю. \ред.\
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.07.2013р. Інв.18520 - 22.00 грн.) (вільний)
Ф2 (15.03.2013р. Інв.19022 - 22.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

9.
7
М 65


    Мимрик, Михайло Романович.
    Особливості формування темброво-виражальних можливостей саксофона (на прикладі камерно-інструментальної творчості Ю. Гомельської та В. Рунчака) [Текст] / М. Р. Мимрик // Мистецтвознавчі записки / Міністерство культури і туризму України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 25. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
саксофон -- виконавсько-виражальні можливості -- тембр
Дод.точки доступу:
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (12.01.2015р. Інв.28156 - 15.00 грн.) (вільний)
Ф2 (12.01.2015р. Інв.28157 - 15.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Мурзіна, О.
    Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря [Електронний ресурс] / О. Мурзіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 21-29, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- медіа -- медіакомпетнтність -- медіакультура;
Анотація: У статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури, в ході якого здійснено інтерпретацію дефініції «медіакомпетентність» з позиції сучасних вітчизняних та закордонних дослідників. Сьогодні, коли стрімко розвиваються інформаційні технології та прискорюється інформаційний потік, найбільш актуальним завданням стає підготовка студентської молоді до життя в сучасних інформаційних умовах, до сприйняття і розуміння інформації, одержуваної з медіа. Це обумовлене тим, що зростання інтерактивності медіа створює зручне середовище для маніпуляцій, особливо в молоді, яка є основним споживачем медіа. Процес розвитку особистості за допомогою засобів масової інформації та медіатехніки являє собою медіаосвіту. Медіакомпетентність формується як результат процесу медіаосвіти й допомагає людині активно використовувати можливості інформаційного поля – телебачення, радіо, відео, преси, Інтернету. Медіакомпетентність є багатовимірною і потребує широкої перспективи, яка базується на розвиненій структурі знання. Рівень медіакомпетентності можна підвищувати протягом усього життя шляхом сприйняття й аналізу пізнавальної, емоційної, естетичної, етичної медіаінформації. Структуру медіакомпетентності лікаря визначаємо як сукупність взаємопов’язаних компонентів, як-то: мотиваційно-ціннісного, пошуково-аналітичного, інноваційно-технологічного та акмеологічного. Медіакомпетентність дозволяє формувати інформаційно насичене освітнє середовище, впливати на рівень медіакультури особистості, готувати її до безпечної і ефективної взаємодії із сучасним медіапростором та здійснювати медіаосвітню діяльність. Рівень медіаосвіти є сьогодні значною проблемою, а тому розвиток медіакомпетентності набуває особливої актуальності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)