Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музикознавець<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.133.1(091)(07/Ш 88-422090822
Автор(и) : Штейн, Абрам Львович, Черневич, Мариам Наумовна, Яхонтова, Марина Александровна
Назва : История французской литературы : учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений . -2-ге изд., дораб.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1988
Кільк.характеристики :333 с
ISBN, Ціна 5-09-000266-5: 3.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
УДК : 821.133.1(091)(075.8)
Предметні рубрики: Французька література-- Історія літератури
Анотація: В книге дана характеристика основных литературных направлений и анализ творчества крупнейших ее представителей.
Примірники : всього 1: ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)(091)"19"(/Z99-054391528
82(100)(091)"19"(075.8)/З-99
Автор(и) : Кузьменко В. І., Гарачковська О. О., Кузьменко М. В., Віннікова Н. М.
Назва : Історія зарубіжної літератури XX ст. : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2010
Кільк.характеристики :496 с
ISBN, Ціна 978-966-580-310-2: 56.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-580-339-3: Б.ц.
ДРНТІ : 17.82.09
УДК : 82(100)(091)"19"(075.8)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Історія літератури, XX століття
Анотація: У навчальному посібнику розкрито основні тенденції, явища зарубіжного письменства ХХ століття на загальноестетичному, національному індивідуальному рівнях, представлено яскраві письменицькі постаті і їхні знакові твори, важливу додаткову інформацію.
Примірники : всього : ГП АБ(144), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(3)
Вільні : ГП АБ(144), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.133/Р 67
Автор(и) : Роллан, Ромен (французький письменник, музикознавець, театрознавець, мистецтвознавець; 1866-1944)
Назва : Кола Брюньон : перевод с французского
Вихідні дані : Москва: Художественная литература, 1988
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Школьная библиотека
ISBN, Ціна 5-280-00330-1:
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.133
Предметні рубрики: Художня література-- Французька література
Примірники : всього : Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.133.1/Р 67
Автор(и) : Роллан, Ромен
Назва : Кола Брюньон : перевод с французского
Вихідні дані : Москва: Художественная литература, 1989
Кільк.характеристики :240 с.: ил., портр.
Серія: Школьная библиотека
ISBN, Ціна 5-280-00330-1:
ДРНТІ : 17.82.31
УДК : 821.133.1
Предметні рубрики: Художня література-- Проза-- Повість
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03я43/О-72
Автор(и) : Афанасьєв, Юрій Львович
Назва : Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування: матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 157-163 (Шифр 74.03я43/О-72-817127913)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03я43
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти-- Персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецька освіта--науковий доробок--педагогічний доробок--музикознавець
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)(091)"18/1/И 90-992672002
Назва : История зарубежной литературы конца XIX-начала XX века (1871-1917) : учебник
Вихідні дані : Москва: Изд-во Моск. ун-та, 1968
Кільк.характеристики :565 с
Ціна : 1.35 грн.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82(100)(091)"18/19"(075.8)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Історія літератури, 19-20 ст.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100)(091)"19"(/І-90-968741112
Назва : Історія зарубіжної літератури ХХ ст. : навчальний посібник . -2-ге видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Академія, 2012
Кільк.характеристики :430 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-310-2 (серія): 110.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-580-395-9: Б.ц.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82(100)(091)"19"(075.8)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Зарубіжна література-- Історія літератури, 20 ст.
Мистецтво-- Живопис-- Музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--символізм--акмеїзм--сюрреалізм--реалізм
Примірники : всього : ГП АБ(15), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(15), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.133.1.09(092)/Р 82-555875613
Автор(и) : Рубцова Г. В.
Назва : Творчество Ромэн Роллана
Вихідні дані : Ленинград, 1955
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Всесоюзное общество по распространению политических и научных знаний, Ленинградское отделение
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
УДК : 821.133.1.09(092)Роллан
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія французької літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життя--творчість--революція
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.133.1.09/Д 98
Автор(и) : Дюшен И.
Назва : "Жан-Кристоф" Ромена Роллана
Вихідні дані : Москва: Художественная литература, 1966
Кільк.характеристики :140 с
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
УДК : 821.133.1.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія французької літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитинство--бунт--новаторство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)